AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:26 #21 Del Skrevet mandag kl 22:26 Sirah skrev (3 minutter siden): Det kommer ikke noe godt ut av å være en bitch tilbake, selv om han absolutt hadde fortjent det. Når han er en sånn type person så hadde han garantert slengt dritt i retur også. Det kan jo komme noe godt ut av det hvis andre blir obs på hvordan han er, og dermed unngår å måtte oppleve samme dritten som TS. Venner advarer venner i min verden. Anonymkode: badcd...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:26 #22 Del Skrevet mandag kl 22:26 Du ble ikke lurt til sex, du gjorde noe du angrer på, det er noe annet. Ta styring over eget liv og valg og gå videre, ikke demoniser en fyr og bli bitter, det vinner du ingenting på. Ta lærdom og vær mer i kontroll over egne handlinger og lyst neste gang. Anonymkode: 2dd32...f20 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:31 #23 Del Skrevet mandag kl 22:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du ble ikke lurt til sex, du gjorde noe du angrer på, det er noe annet. Ta styring over eget liv og valg og gå videre, ikke demoniser en fyr og bli bitter, det vinner du ingenting på. Ta lærdom og vær mer i kontroll over egne handlinger og lyst neste gang. Anonymkode: 2dd32...f20 Hadde jo ikke hatt sex med han hvis jeg visste han sendte nudes til flere andre damer, og hadde seksuelle relasjon med flere? jeg trodde han elsket meg + kun snakka med meg + skulle gifte seg. Noe han sa. Som var grunnen til at jeg gikk med på det Anonymkode: 664e6...5f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:37 #24 Del Skrevet mandag kl 22:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde jo ikke hatt sex med han hvis jeg visste han sendte nudes til flere andre damer, og hadde seksuelle relasjon med flere? jeg trodde han elsket meg + kun snakka med meg + skulle gifte seg. Noe han sa. Som var grunnen til at jeg gikk med på det Anonymkode: 664e6...5f5 Men snakka dere om det? At dere var ekslusive? Anonymkode: 10e5e...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:37 #25 Del Skrevet mandag kl 22:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men snakka dere om det? At dere var ekslusive? Anonymkode: 10e5e...bd1 Ah oki ser nå at dere har snakka om det. Hvor lenge holdt dere på? Anonymkode: 10e5e...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:39 #26 Del Skrevet mandag kl 22:39 Jeg vil prate om tid. Mennesker er ikke glemt på en uke. Du blir ikke godt kjent med noen på to dager. Det tar normalt sett tre-fire måneder å se hvem noen er og om noen av forskjellige grunner ikke viser hele seg tar det oftere ett til to år. Det er stressende å bli ført bak lyset, løyet til og angre på ting man har gjort, jo raskere du tar ansvar for egne følelser, jo bedre. Du har ingen garantier for at du ikke blir løyet til igjen, det du kan begrense er tida du bruker på å avslutte og øke tida du bruker med mennesker som du føler deg vel med. Anonymkode: 6c9bc...1a7 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 22:52 #27 Del Skrevet mandag kl 22:52 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kan jo komme noe godt ut av det hvis andre blir obs på hvordan han er, og dermed unngår å måtte oppleve samme dritten som TS. Venner advarer venner i min verden. Anonymkode: badcd...95f Beklager jeg misforsto innlegget. Jeg forsto det som at han skulle henges ut til «hele verden». Så klart snakker man med venner om slikt. Det er jeg helt enig i. Men jeg tror at å «rope og skrike» om slikt til gud og hvermann heller vil virke mot sin hensikt dessverre - selv om fyren absolutt hadde fortjent det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #28 Del Skrevet i går, 07:09 Jeg hater også utro menn. Men de som henger ut andre i lukkede facebookgrupper og slik, de er verre. For en syk ting å gjøre. Anonymkode: 41824...6b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:14 #29 Del Skrevet i går, 07:14 Er du mest opptatt av at han løy eller var utro? Og hva skal du med han? Hadde bare oversett han men kanskje sladret på en sleip måte hvis jeg traff partner (planlagt forsnakkelse). Anonymkode: 0bee2...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #30 Del Skrevet i går, 07:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble lurt av en mann. Det var en mann som lurte meg anngående at han så etter noe seriøst. Når han egt kun så etter ligg. Jeg satte klare grenser i starten at vi ikke skulle kysse eller sex. Jeg enndte opp med å runke han + kline noe jeg aldri hadde gjort om jeg visste han bare var ute etter ligg! Men jeg mista kontroll da jeg faktisk var forelska i han! Og den tid trodde han å var i meg. Nå føler jeg meg så trist, og brukt. Og så bitter. Vil advare jenter mot han, men vet ikke ossen jeg kan gjøre det lovlig? Uten at han anmelder meg for trakkasering / personvern osv. han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Det er leit å høre, men det kunne jo også vært så utrolig enkelt å unngå. Den genialt enkle måten å unngå å bli lurt av slike menn på, det er å nekte mannen sex de første datene. Hvis han fortsatt vil treffe deg etter noen sexløse uker, eller enda bedre, måneder, da er det deg han vil ha, og ikke bare kroppen din. Prøv denne metoden neste gang. Anonymkode: 7d6c5...7d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet i går, 10:44 #31 Del Skrevet i går, 10:44 Jeg opplevde en mann som kjørte dobbelt løp, uten å nevne det for meg, før han måtte ta ett valg. Jeg ble valgt bort. Jeg sa rett ut til han at jeg følte meg utnyttet og brukt. Blokkerte han og gikk videre med livet. Ja jeg var selvsagt lei meg, men det blir for dumt å skulle ta hevn eller spre rykter.. jeg humrer litt over at forholdet han valgte ikke fungerte, men en sånn man ønsker jeg virkelig ikke i livet mitt. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #32 Del Skrevet i går, 10:51 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde jo ikke hatt sex med han hvis jeg visste han sendte nudes til flere andre damer, og hadde seksuelle relasjon med flere? jeg trodde han elsket meg + kun snakka med meg + skulle gifte seg. Noe han sa. Som var grunnen til at jeg gikk med på det Anonymkode: 664e6...5f5 Hvor lenge hadde du kjent ham? Anonymkode: 3720d...197 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #33 Del Skrevet i går, 11:17 Tenker du får et bedre liv hvis du gjør deg selv til aktør i ditt eget liv, i steden for et objekt som andre gjør ting med. Ble du lurt, eller gjorde du en dårlig avgjørelse? Vi har alle gjort ting vi angrer på, og valgt feil menn. Sånn er livet. Hvis du tenker at du ble lurt, så betyr det også at det er ingenting du kan gjøre for å unngå noe tilsvarende senere. Hvis du gjorde et dårlig valg, så kan du lære og bli mer påpasselig neste gang du blir forelsket. Anonymkode: 080ec...44b 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #34 Del Skrevet i går, 11:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er leit å høre, men det kunne jo også vært så utrolig enkelt å unngå. Den genialt enkle måten å unngå å bli lurt av slike menn på, det er å nekte mannen sex de første datene. Hvis han fortsatt vil treffe deg etter noen sexløse uker, eller enda bedre, måneder, da er det deg han vil ha, og ikke bare kroppen din. Prøv denne metoden neste gang. Anonymkode: 7d6c5...7d8 Jeg datet en mann i 3 mnd, vi møttes ca 3 ganger i uken. Etter 3 mnd, spurte han om jeg ville være kjæresten hans, jeg sa ja. Og samme helg hadde vi sex. Etterpå kom det fram at han bare ville ha sex, han kunne gjerne ha sex med meg igjen. Men ville ikke være kjærester eller ha noe seriøst. Jeg hadde selvfølgelig ikke sex med han igjen. Jeg hadde og en kjæreste i 6 mnd, og vi møttes ofte, var mye på dater ute, og han holdt meg i hånda, kysset og koste meg offentlig. Men jeg fant ut at han hadde en kone. Hun bodde 4 timer unna, og han var der annenhver helg. Til meg sa han at han besøkte sine syke foreldre. Han skulle bare jobbe 1 år i byen jeg bodde i. Men til meg sa han at det var hans faste jobb, at han hadde vært der 1 år allerede. Anonymkode: 15386...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:42 #35 Del Skrevet i går, 11:42 Beklager, men jeg forstår overhodet ikke dette med å onanere en person og så si at man ble «lurt». Hva slags glede får du av å onanere noen når dere ikke har innledet en gjensidig seksuell relasjon? Jobb med å øke selvrespekten din så slutter du kanskje etterhvert å gjøre ting du angrer på. Det er helt forskrudd å utføre seksuelle handlinger bare for å «være grei» og bli likt. Anonymkode: 3720d...197 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #36 Del Skrevet i går, 12:02 Du høres ut som en dramaqueen. Du runket fyren og mener deg lurt? Og nå skal du henge ham ut? Du har utført en seksuell light handling og angrer på det. Det er hva dette handler om. Glem fyren og gå videre. Anonymkode: 68894...818 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:16 #37 Del Skrevet i går, 15:16 AnonymBruker skrev (18 timer siden): han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Er ganske patetisk at dere hele tiden skylder på mennene. Svaret her er veldig enkelt, finner du en mann over din liga, så har han sex med deg, og finner seg noe bedre neste gang. AT DU takket ja til sex, er din feil ikke hans Anonymkode: 07e03...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #38 Del Skrevet i går, 15:19 Velkommen til den virkelige verden, da er du litt mindre naiv neste gang Anonymkode: 9ee7b...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #39 Del Skrevet i går, 15:19 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ble lurt av en mann. Det var en mann som lurte meg anngående at han så etter noe seriøst. Når han egt kun så etter ligg. Jeg satte klare grenser i starten at vi ikke skulle kysse eller sex. Jeg enndte opp med å runke han + kline noe jeg aldri hadde gjort om jeg visste han bare var ute etter ligg! Men jeg mista kontroll da jeg faktisk var forelska i han! Og den tid trodde han å var i meg. Nå føler jeg meg så trist, og brukt. Og så bitter. Vil advare jenter mot han, men vet ikke ossen jeg kan gjøre det lovlig? Uten at han anmelder meg for trakkasering / personvern osv. han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Sånn kan det gå. Synes ikke synd på deg. Anonymkode: 8b5da...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 15:50 #40 Del Skrevet i går, 15:50 Du må tenke annerledes om dette. Som flere sier, gjerne være mer tilbakeholden med sex når trygghet er viktig for deg. Altså, sørge for at dere gjør ting sammen offentlig, møter hans nettverk, slike ting. Ord er bare ord om de ikke ukerstøttes av handlinger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå