AnonymBruker Skrevet 7. januar #41 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde jo ikke hatt sex med han hvis jeg visste han sendte nudes til flere andre damer, og hadde seksuelle relasjon med flere? jeg trodde han elsket meg + kun snakka med meg + skulle gifte seg. Noe han sa. Som var grunnen til at jeg gikk med på det Anonymkode: 664e6...5f5 Til neste gang: ingen snakker seriøst om å elske hverandre og skulle gifte seg før man er i ett seriøst forhold... Anonymkode: 3b8da...31f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #42 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): jeg trodde han elsket meg + kun snakka med meg + skulle gifte seg. Noe han sa. Som var grunnen til at jeg gikk med på det Future faking og Love bombing. Høres psykopat ut. Bra du slapp unna så lett. Tenk om han hadde holdt på sånn i flere år før han dumpet deg eller avslørte seg. Men synd du har det så dumt nå selvfølgelig. Faen for et svin. Jeg pleier å vente flere mnd for jeg ligger med noen. Så jeg har ikke opplevd dette. Hvor lenge pågikk dette? Ellers, tilgi og gå videre. Bitterhet vil skade deg og han bare lever fint videre med å lure flere. Glem han å gå videre. ❤️ Anonymkode: eb354...824 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #43 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg datet en mann i 3 mnd, vi møttes ca 3 ganger i uken. Etter 3 mnd, spurte han om jeg ville være kjæresten hans, jeg sa ja. Og samme helg hadde vi sex. Etterpå kom det fram at han bare ville ha sex, han kunne gjerne ha sex med meg igjen. Men ville ikke være kjærester eller ha noe seriøst. Jeg hadde selvfølgelig ikke sex med han igjen. Jeg hadde og en kjæreste i 6 mnd, og vi møttes ofte, var mye på dater ute, og han holdt meg i hånda, kysset og koste meg offentlig. Men jeg fant ut at han hadde en kone. Hun bodde 4 timer unna, og han var der annenhver helg. Til meg sa han at han besøkte sine syke foreldre. Han skulle bare jobbe 1 år i byen jeg bodde i. Men til meg sa han at det var hans faste jobb, at han hadde vært der 1 år allerede. Anonymkode: 15386...f92 Å herregud. Jeg trodde jeg var safe som alltid venter i flere mnd med sex. Og kone..😓 Historiene dine gir meg ikke lyst til å gi en en ny fyr sjansen. Skremmende. Anonymkode: eb354...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #44 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ganske patetisk at dere hele tiden skylder på mennene. Svaret her er veldig enkelt, finner du en mann over din liga, så har han sex med deg, og finner seg noe bedre neste gang. AT DU takket ja til sex, er din feil ikke hans Han lurte henne. Anonymkode: eb354...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #45 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Voks opp. Alltid en risiko for at den andre ikke er på jakt etter akkurat det samme. Anonymkode: 2fdc2...903 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 7. januar #46 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde jo ikke hatt sex med han hvis jeg visste han sendte nudes til flere andre damer, og hadde seksuelle relasjon med flere? jeg trodde han elsket meg + kun snakka med meg + skulle gifte seg. Noe han sa. Som var grunnen til at jeg gikk med på det Anonymkode: 664e6...5f5 Så du ingen faresignaler eller hadde en dårlig magefølelse angående han. Handlingene hans? Var han mye på telefonen etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #47 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han lurte henne. Anonymkode: eb354...824 Det burde ringe en bjelle hvis en fyr begynner å snakke om giftermål før man i det hele tatt har et forhold. Hun har let seg selv, hvorfor utføre seksuelle tjenester hvis man egentlig ikke har lyst til det? Anonymkode: 3720d...197 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #48 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og hva tjener hun på det da utenom å utlevere seg selv? Blir garantert møtt med det samme fra han... Anonymkode: 15e3c...872 Rart det er lov å henge ut folk sånn etter å ha angret på sex! Helt sjukt! Håper det er lov å anmelde for å bli uthengt slik Anonymkode: 013f0...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #49 Del Skrevet 7. januar Når jeg var yngre så lå jeg rundt litt, dette var jo ganske kjent blant alle jevnaldrende. Jeg var jo ganske klar på at jeg ikke var ute etter noe forhold, men der var noen jenter som tydeligvis mente at jeg trengte bare litt overbevisning og litt kurtisering før jeg satt på kroken. Altså lure meg inn i et forhold som jeg ikke var interessert i, sex var en del det som skulle overbevise meg. Tror hun ene jenta alene lurte meg rundt 25 ganger. Anonymkode: 27e68...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #50 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 21.48): Jeg ble lurt av en mann. Det var en mann som lurte meg anngående at han så etter noe seriøst. Når han egt kun så etter ligg. Jeg satte klare grenser i starten at vi ikke skulle kysse eller sex. Jeg enndte opp med å runke han + kline noe jeg aldri hadde gjort om jeg visste han bare var ute etter ligg! Men jeg mista kontroll da jeg faktisk var forelska i han! Og den tid trodde han å var i meg. Nå føler jeg meg så trist, og brukt. Og så bitter. Vil advare jenter mot han, men vet ikke ossen jeg kan gjøre det lovlig? Uten at han anmelder meg for trakkasering / personvern osv. han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Nå kommer alle til å si at dette er greit, for alle holder på sånn selv... Anonymkode: 5afbb...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #51 Del Skrevet 8. januar Sånn er dessverre enkelte menn. Min erfaring er at jo mer selvsikre og flørtende de er, jo mer drittsekk er de. Gjelder ikke alle selvsagt. Også er det noe med å tenke at om en mann er interessert, vil han ikke presse deg til sex. Han vil ikke bry seg i så stor grad om det skjer på tredje eller tiende date. Vil de noe seriøst, er det soleklart og du vil ikke tvile, De vil svare deg, de vil ønske å treffe deg uansett ukedag og tidspunkt. De vil gjøre alt fra å gå tur til å dra ut å spise uten å komme med hint om sex. De vil også komme tidsnok, svare skikkelig, følge deg hjem eller spørre om du har kommet deg hjem etter date. De vil bry seg, rett og slett. Alt annet er det bare å droppe, uansett hvor morsomme, vakre og flørtende de er. Anonymkode: 0ad8d...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #52 Del Skrevet 8. januar Opplevde en gang det samme selv, TS. Det ble faktisk er traume jeg bærer med meg 10 år senere. Jeg møtte en mann jeg ble betatt av, rett og slett forelsket. Jeg traff han i jobbsammenheng. Han var veldig kjekk og visste det nok selv. Jeg hadde nettopp gjort det slutt med min eks. Jeg var sårbar, men ordenlig forelsket, noe jeg ikke hadde kjent på veldig mange år. Jeg flørtet forsiktig for å vise interesse. Vi kom i kontakt på chat og møttes på stranden etter en 4 timer lang samtale en kveld. Han tafset umiddelbart, noe jeg ble skeptisk til. Vi klinte, men mer ville jeg ikke gi. Han fortsatte allikevel å sende meldinger og ville treffe meg, så jeg trodde han var interessert. Han spurte mye om meg. Han traff meg igjen med venninner tilstede flere ganger. Vi møttes på byen og han tafset igjen, men ville hjem og ville ha meg med. Jeg sa nei og var ærlig om at jeg likte han og at jeg ikke ønsket noe ons. Jeg var svak og ble allikevel med. Han presset seg på og jeg vil kalle det hele en nesten-voldtekt. Min besettelse kom deretter. Det var uvirkelig. Jeg sluttet ikke å like han, men nå trengte jeg en bekteftelse på at han i det minste hadde likt meg litt for at ikke alt skulle føles så vondt. Jeg følte meg brukt. Han inviterte meg igjen og vi hadde sex. Jeg klarte ikke lenger være meg selv rundt han. Så en siste gang ble jeg invitert, og han oppførte seg som om jeg var en fremmed. Det er noe av det vondeste jeg har opplevd. Det at jeg til og med ønsket at han skulle like meg etter den første episoden er helt forferdelig. Jeg hatet han, var irritert, bitter og skuffet. Det tok meg veldig mange år å komme over det, og jeg lærte mye på den harde måten. Jeg tror dette er noe mange opplever. Forstår om du vil ta hevn, sette ut rykter osv. men det beste er tiden. Den leger alle sår. Lei for at du måtte oppleve det. Det er litt ødeleggende, men gjør deg også klokere Anonymkode: 0ad8d...183 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #53 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 21.48): Jeg ble lurt av en mann. Det var en mann som lurte meg anngående at han så etter noe seriøst. Når han egt kun så etter ligg. Jeg satte klare grenser i starten at vi ikke skulle kysse eller sex. Jeg enndte opp med å runke han + kline noe jeg aldri hadde gjort om jeg visste han bare var ute etter ligg! Men jeg mista kontroll da jeg faktisk var forelska i han! Og den tid trodde han å var i meg. Nå føler jeg meg så trist, og brukt. Og så bitter. Vil advare jenter mot han, men vet ikke ossen jeg kan gjøre det lovlig? Uten at han anmelder meg for trakkasering / personvern osv. han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Han kan ikke anmelde deg. Bare å advare de andre, tipper de ikke sier noe Anonymkode: 82ac0...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #54 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 21.48): Jeg ble lurt av en mann. Det var en mann som lurte meg anngående at han så etter noe seriøst. Når han egt kun så etter ligg. Jeg satte klare grenser i starten at vi ikke skulle kysse eller sex. Jeg enndte opp med å runke han + kline noe jeg aldri hadde gjort om jeg visste han bare var ute etter ligg! Men jeg mista kontroll da jeg faktisk var forelska i han! Og den tid trodde han å var i meg. Nå føler jeg meg så trist, og brukt. Og så bitter. Vil advare jenter mot han, men vet ikke ossen jeg kan gjøre det lovlig? Uten at han anmelder meg for trakkasering / personvern osv. han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Jeg har også opplevd dette, surt og jævlig, men ta lærdom og ta vare på deg selv. Folk som løper sånn fra person til person og må lyve seg til sex kommer ikke langt til slutt. Anonymkode: 693f5...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 12. januar #55 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 21.48): Jeg ble lurt av en mann. Det var en mann som lurte meg anngående at han så etter noe seriøst. Når han egt kun så etter ligg. Jeg satte klare grenser i starten at vi ikke skulle kysse eller sex. Jeg enndte opp med å runke han + kline noe jeg aldri hadde gjort om jeg visste han bare var ute etter ligg! Men jeg mista kontroll da jeg faktisk var forelska i han! Og den tid trodde han å var i meg. Nå føler jeg meg så trist, og brukt. Og så bitter. Vil advare jenter mot han, men vet ikke ossen jeg kan gjøre det lovlig? Uten at han anmelder meg for trakkasering / personvern osv. han løy, at han ville ha noe seriøst. Og var utro. Jeg catcha han med bevis! Han innrømmet ja. Snakket med to av eksene og han var utro mot dem også tydleigvis. Jeg rr sykt sårbar. Føler han manipulerte meg. Føler meg brukt. Føler meg trist. Føler meg så bitter. Har ikke snakka med han på en uke, men klarer ikke glemme han! Savner ikke han, men tenker på hvor sur jeg er på han som løy og slapp unna… Anonymkode: 664e6...5f5 Vel. Du hadde grenser sier du, og gikk over dine egne grenser. Burde stått på grensene litt bedre, lær til neste gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #56 Del Skrevet 12. januar Dojakitty skrev (3 minutter siden): Vel. Du hadde grenser sier du, og gikk over dine egne grenser. Burde stått på grensene litt bedre, lær til neste gang Dessverre jævlig viktig poeng, aldri la noen pushe på dine grenser og overtale deg til å gå over dem. Når noen tafser og kysser, og man ikke liker det, så ta det på alvor. Ikke ha sex med noen som allerede har vist hva de egentlig vil. Anonymkode: 693f5...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå