AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Katten min aksepterer ikke pellets så han må ha sand, men everclean har blitt for dyrt synes jeg. Anonymkode: 190c9...bc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Four friends, Felleskjøpet har den ofte på tilbud Anonymkode: c28f2...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar Vi bruker compact care fra Musti, mer sand per pakke, rimeligere pris og hver 7. gratis. I tillegg har de jevnlig kampanjer på 20-25% rabatt, så hvis man i tillegg kjøper da bli det ganske rimelig😊 Anonymkode: 472a0...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Handler du på nettet? Det er ofte mye billigere enn butikk. Anonymkode: 4653c...6d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar Bruker denne, veldig happy. https://www.plantasjen.no/no/p/9013109/husdyr/katt/tilbehor/kattesand-klumpe-10-l Anonymkode: 98862...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Handler du på nettet? Det er ofte mye billigere enn butikk. Anonymkode: 4653c...6d1 Bruker å handle på Zooplus som er rimeligst når det gjelder everclean og gratis levering på døra ved kjøp over 499,- ts Anonymkode: 190c9...bc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bruker denne, veldig happy. https://www.plantasjen.no/no/p/9013109/husdyr/katt/tilbehor/kattesand-klumpe-10-l Anonymkode: 98862...911 Vet du hvordan den er sammenlignet med everclean? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #8 Del Skrevet 6. januar Hva med clever cat fra kiwi til 129,- for 6 liter? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #9 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Katten min aksepterer ikke pellets så han må ha sand, men everclean har blitt for dyrt synes jeg. Anonymkode: 190c9...bc8 Ja den fra hc Pet. 12 kg og i den😀Sivocat Anonymkode: 0bae5...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #10 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med clever cat fra kiwi til 129,- for 6 liter? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Den støver sykt Anonymkode: 0bae5...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #11 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi bruker compact care fra Musti, mer sand per pakke, rimeligere pris og hver 7. gratis. I tillegg har de jevnlig kampanjer på 20-25% rabatt, så hvis man i tillegg kjøper da bli det ganske rimelig😊 Anonymkode: 472a0...ae3 Jeg betaler 239,- for 10 L hos Zooplus, som er den samme prisen du betaler hos Musti når de ikke har tilbud. ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #12 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den støver sykt Anonymkode: 0bae5...55e Mer enn everclean? Jeg synes det alltid er sand ut over gulvet etter at katten har vært på do når jeg bruker everclean, men det er kanskje vanlig med alle typer sand? Jeg har kun erfaring med everclean ts Anonymkode: 190c9...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 6. januar #13 Del Skrevet 6. januar Kjøper Everclean på Kiwi eller Meny, der er den vel litt billigere en i dyrebutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #14 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vet du hvordan den er sammenlignet med everclean? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Brukte everclean før, synes denne er like grei. Anonymkode: 98862...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #15 Del Skrevet 6. januar Pakini skrev (6 minutter siden): Kjøper Everclean på Kiwi eller Meny, der er den vel litt billigere en i dyrebutikken Tidligere solgte min Kiwi everclean 6 L til en billigere penge. I fjor byttet de ut everclean med Clever cat som ligner, men som ikke er den samme. Er du sikker på at det ikke er Clever cat du har kjøpt? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #16 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brukte everclean før, synes denne er like grei. Anonymkode: 98862...911 Dumt at det ikke er Plantasjen her hvor jeg bor ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 6. januar #17 Del Skrevet 6. januar Jeg har prøvd mye forskjellig, men kommer alltid tilbake til Everclean, men ikke prøvd den fra Plantasjen. Viktigste er at den klumper seg. På dyrebutikken her har de fast pris på kr 199,- for 10 l, men ellers passer jeg på å kjøpe endel når det er tilbud på nettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #18 Del Skrevet 6. januar Hanne67 skrev (3 minutter siden): Jeg har prøvd mye forskjellig, men kommer alltid tilbake til Everclean, men ikke prøvd den fra Plantasjen. Viktigste er at den klumper seg. På dyrebutikken her har de fast pris på kr 199,- for 10 l, men ellers passer jeg på å kjøpe endel når det er tilbud på nettet. Hvilken dyrebutikk? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 6. januar #19 Del Skrevet 6. januar Hanne67 skrev (2 minutter siden): Jeg har prøvd mye forskjellig, men kommer alltid tilbake til Everclean, men ikke prøvd den fra Plantasjen. Viktigste er at den klumper seg. På dyrebutikken her har de fast pris på kr 199,- for 10 l, men ellers passer jeg på å kjøpe endel når det er tilbud på nettet. Samme her. Min erfaring er at everclear klumper så bra og lukter så lite at selv om prisen er stiv, så varer den lenger. Vi har en 10 liter rundt 2/3 måneder, men da er katten endel ute på dagen da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #20 Del Skrevet 6. januar Jeg har alltid brukt everclean med lavendel lukt, men så så jeg i et program om katter på tv at katter ikke liker lavendel, derfor kan du spraye lavendellukt på møbler som du ikke ønsker ar den skal klore på. Hvorfor tilsetter de lavendellukt i kattesand da? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå