Gå til innhold

Salg av barneklær på kirppis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med det? Fikk du solgt mye? Var det mye styr? Gikk du i pluss? Vurderer å leie en stand der, men usikker på om det er verdt det sammenlignet med å selge på finn. 

Anonymkode: 753c6...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har erfaring med det? Fikk du solgt mye? Var det mye styr? Gikk du i pluss? Vurderer å leie en stand der, men usikker på om det er verdt det sammenlignet med å selge på finn. 

Anonymkode: 753c6...303

Bortkastede penger, tid og energi. 
At konseptet holder seg flytende er nokså utrolig. 

Anonymkode: 12ffa...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke solgt barneklær der, men dameklær og jeg gikk flere tusen i pluss :) Personlig syntes jeg det var veldig brukervennlig og enkelt, men mistenker at det kan være litt forskjell på hvor godt de ulike butikkene gjør det. Den her jeg bor går så bra at de har måttet utvide :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det, og tjent penger på det. Men det er jo litt jobb da, og du bør ha spart opp en del plagg som du henger ut. Hvis du er på stedet ofte i andre ærend er det det beste. Dyrere plagg ville jeg solgt på finn, slik at ikke så mye forsvinner i provisjon.

Anonymkode: 9f345...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på Kirppis, men på lignende sted. Går noen tusen i pluss hver gang. Supert opplegg 😃

Anonymkode: c1771...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med salg av dameklær, nær sagt i alle aldersgrupper, tjente et par tusen.

Bestemte meg for å prøve barnestand, gutt 8-12 år. La også ut litt leker. Lekene solgte, men ikke klærne. Selv om det var rett før jul og jeg solgte «årstidsrelevante» finklær bla. 
Mulig det har med kjønn og aldersgruppe å gjøre, men hører en kollega som har lagt ut mye pent tøy brukt av en 1-2 årig jente også selger dårlig. 
Kommer til å lage en damestand med kjoler og sånt i våres, men klærne fra sønnen min kjører jeg nå i container. 

Anonymkode: ee46f...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...