AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:25 #1 Del Skrevet mandag kl 19:25 Møteplassen, Match, Cupid, sukker etc. Hvordan er disse hvis du ikke er ute etter noe forhold, bare noe tilfeldig? Anonymkode: 1530e...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:54 #2 Del Skrevet i går, 15:54 Ingen som har noe å komme med? Anonymkode: 1530e...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet i går, 15:59 #3 Del Skrevet i går, 15:59 De er vell omtrent som Tinder. For rett person funker det nok, mens for andre funker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:48 #4 Del Skrevet i går, 16:48 Fungerer på ca samme måte. Men hvorfor ikke tinder? De fleste er jo der Anonymkode: 78590...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:06 #5 Del Skrevet i går, 17:06 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fungerer på ca samme måte. Men hvorfor ikke tinder? De fleste er jo der Anonymkode: 78590...bc8 De er jo ikke det. Det er knapt kvinner der. Anonymkode: 362c0...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet i går, 17:13 #6 Del Skrevet i går, 17:13 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er jo ikke det. Det er knapt kvinner der. Anonymkode: 362c0...0ca Er nok ikke mer kvinner andre plasser. Og de som er der er nok ute etter noe mer seriøst enn de som er på Tinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:39 #7 Del Skrevet i går, 18:39 rummyking skrev (1 time siden): Er nok ikke mer kvinner andre plasser. Og de som er der er nok ute etter noe mer seriøst enn de som er på Tinder Jeg er litt opp i årene (50+), men jeg tipper at jeg doblet databasen, ved å være på FB og Match, i tillegg til Tinder. Selvsagt er det noe overlapp. Jeg ville ikke brukt de andre appene til å lete etter ons, men med en god og ærlig profil, kan man nok finne seg et rent seksuelt forhold på omtrent alle plattformer. Anonymkode: b79bb...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:43 #8 Del Skrevet i går, 18:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er jo ikke det. Det er knapt kvinner der. Anonymkode: 362c0...0ca Sånn er det på alle datingapper. Det er rett og slett flere menn. 70/30 fordeling sånn ca Anonymkode: 78590...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:30 #9 Del Skrevet i går, 19:30 AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 20.25): Møteplassen, Match, Cupid, sukker etc. Hvordan er disse hvis du ikke er ute etter noe forhold, bare noe tilfeldig? Anonymkode: 1530e...8f2 Tror det er overvekt av menn som er ute etter ONS - da kvinner kanskje i større grad vil ha noe mer? Da jeg var innom Tinder i en annen by dukket det opp 3 ulike menn som ville treffes «samme kveld» - enda jeg ikke har flagget at jeg var ute etter noe casual. Så om man ser bort fra de som vil ha betalt for å treffe menn så tror jeg antall damer som er ute etter ONS er veldig få sammenlignet med menn som vil ha det. På alle apper. Anonymkode: 9c88c...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden De fleste er på Tinder, og kanskje en eller to andre steder også. Opplever Bumble og FB Dating som de beste ellers, men begge de to er mer eller mindre Tinder, men med færre brukere. Anonymkode: 5aca4...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå