Gå til innhold

Nabofamilie borte - hva bør jeg gjøre?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fordi det er svært vanlig at barnefamilier fra andre land reiser og besøker slektninger når de har såpass mange feriedager som denne jula har hatt. Så det kan godt være relevant her. Våre naboer fra Tyskland har vært borte hele jula og kom hjem i går, min sønns kompis fra Kina er fremdeles hos familie der, og klassekameratene fra Somalia og Eritrea har også reist på juleferie til sine "andre" hjemland for å besøke besteforeldre og tanter og onkler.

Anonymkode: 884d0...5db

Ja for det hørtes jo helt oppriktig ut som om at det var årsaken til at trådstarter nevnte at de var utenlandske…

Anonymkode: 12d4d...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har kun lest hovedinnlegget, men kan ikke du bare ringe på? Eller ringe til rektor?

Anonymkode: e809c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har fortsatt ikke kommet hjem. Som flere har sagt, så melder nok skolen ifra om de ikke har søkt fri.

Og til dere ørten stykker som svarte "ring på, det er lov å bry seg". Som sagt, jeg har banket på, og grunnen til at jeg startet tråden er jo nettopp fordi jeg bryr meg!

Ts

Anonymkode: 7ec1c...24d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 1.13):

Vi har vært inne en uke ved sykdom jo. Man trenger ikke nødvendigvis hjelp eller får besøk ved sykdom. Hvorfor sitter ts og følger med på om disse forlater leiligheten? Hva er det som gjør henne så bekymret, at de er utenlandske? 

Anonymkode: 5a769...f5a

Det tror jeg ikke mange familier har vært i en hel uke uten noen form for livstegn.... 

Anonymkode: e0b0a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja for det hørtes jo helt oppriktig ut som om at det var årsaken til at trådstarter nevnte at de var utenlandske…

Anonymkode: 12d4d...f1d

Viktig å lese med mest mulig vrangvilje 👍

Anonymkode: 92943...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...