AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:06 #1 Del Skrevet mandag kl 19:06 Jeg blir sprø, har så lyst på rømme! Ikke som i maten, men ved siden av. De eneste tre middagene jeg kan tenke på er taco, fiskepinner og bakt potet. Har spist meg lei på to av tre, taco liker jeg ikke. Andre matretter hvor man har rømme ved siden av/oppå? Anonymkode: 71bc0...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 19:12 #2 Del Skrevet mandag kl 19:12 Salat, meksikansk gryte, dampet laks (gjerne med agurksalat til). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet mandag kl 19:13 #3 Del Skrevet mandag kl 19:13 Dip til chips, laks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 #4 Del Skrevet mandag kl 19:15 Brødskive med rømme og syltetøy. Chili con carne. Rømmesild Alle fiskeretter Anonymkode: 9a166...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:45 #5 Del Skrevet mandag kl 19:45 Indiske, sterke retter En spiseskje oppi ulike supper Ved siden av torsk og laks Ulike gryter som chili con carne, viltgryte, kyllinggryte Tacosalat I pitabrød og lefser med ulikt fyll Til quessedillas Anonymkode: f986e...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet mandag kl 19:50 #6 Del Skrevet mandag kl 19:50 Jeg hadde laget meg en porsjon rømmegrøt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:15 #7 Del Skrevet mandag kl 20:15 Rømme er nydelig til fisk, spesielt laks. 😍 Både stekt, ovnsbakt, avkokt etc. Svigermor lager for øvrig en veldig god "salat" som består av isbergsalat blandet med rømme. Anonymkode: 74399...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet mandag kl 20:18 #8 Del Skrevet mandag kl 20:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rømme er nydelig til fisk, spesielt laks. 😍 Både stekt, ovnsbakt, avkokt etc. Svigermor lager for øvrig en veldig god "salat" som består av isbergsalat blandet med rømme. Anonymkode: 74399...21f Kjenner også en som lager sånn salat til kjøttretter om sommeren. Men hun rører ut litt sukker i rømmen før hun blander det med isbergsalat. Utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:21 #9 Del Skrevet mandag kl 20:21 Jeg pleier å spise potetgull med ren rømme 😅 Anonymkode: cee4e...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet mandag kl 20:23 #10 Del Skrevet mandag kl 20:23 Stekt kylling Laks/ ørret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:26 #11 Del Skrevet mandag kl 20:26 Laks med kokte poteter, gulrøtter og agurksalat. Gjerne smørsaus til🤩 Anonymkode: 5f708...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:26 #12 Del Skrevet mandag kl 20:26 Hamburgerrygg Spekemat Jeg synes det kan være godt med rømme til det meste av stekt kjøtt Anonymkode: 80c96...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:48 #13 Del Skrevet mandag kl 22:48 Vafler, både i røra og på ferdigstekte vafler- med jordbærsyltetøy Anonymkode: 7a0ae...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet mandag kl 22:55 #14 Del Skrevet mandag kl 22:55 I bakt potet, til spekemat og eggerøre eller spekemat, kokte poteter og grønnsaker (best om sommeren med nypoteter og nykål), på rista brød med bær eller epleskiver, rør inn litt sukker og server til eplekake eller fruktpai. Ellers kan du bruke den til å lage soppstuing og purrestuing. Fres sopp/purre i stekepanna, sleng på et par ss rømme, gjerne seterrømme, og krydre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:30 #15 Del Skrevet mandag kl 23:30 Syntes rømme er sykt godt til stekt kylling!! Spiser ofte kylling og rømme uten tilbehør 🤣 Anonymkode: 90f27...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:37 #16 Del Skrevet mandag kl 23:37 Nachos og Dirty fries Anonymkode: 8fdad...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet i går, 07:53 #17 Del Skrevet i går, 07:53 Enchiladas, kokt torsk, laks, lasagne, kylling og ris, nuggets, diverse salater (Anbefaler å blande rømme med gresk pulver), oppå pizza osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet i går, 08:01 #18 Del Skrevet i går, 08:01 Vaffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #19 Del Skrevet i går, 09:05 Chili con carne med ris, nachochips og masse rømme. Toppet med jalapeno. Nå fikk jeg veldig lyst på det! Anonymkode: b62bc...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet i går, 09:06 #20 Del Skrevet i går, 09:06 Rakfisk, sveler, lapper, vaffel, dressing til pizza, chilimat, salat og pitabrød, spekemat, har brukt det til å dempe det sterke i wok selv om det tradisjonelt ikke brukes til akkurat den type saus 😅 Skvis gjerne et fedd hvitløk oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå