Gå til innhold

Sende dirty melding

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tørr du som mann å sende en dirty melding til ei du er forelska i? Eller er det for risky siden du er forelska? Og ville du som dame likt d?

Anonymkode: 53b8a...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Screenshot 2025-01-06 225719.png

Anonymkode: 5601f...b8d

Hva er dette for noen melinger? 

Om han sender melding til unge damer og tenåringer er jeg enig. Det er creepy og godt å få høre om andres erfaring istede for å sitte alene med den ekkle følelsen. 

De burde hatt bedre sosiale evner og kjennt sin uvelkommenhet. Det sier seg selv.

Anonymkode: f7a49...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det hvis jeg ikke holdt på med deg.

Anonymkode: 1d60f...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tørr du som mann å sende en dirty melding til ei du er forelska i? Eller er det for risky siden du er forelska? Og ville du som dame likt d?

Anonymkode: 53b8a...17f

Handler dette om å tørre? Slik jeg kjenner kvinner, så vil aldri en dirty melding være noen icebreaker om du ikke har hatt noe i forkant. Tror heller det er en mann sin drøm om å motta slike meldinger. Beste er å lære seg å flørte, så vil dette komme naturlig. 

Om det er en forelskelse, og det slår helt feil ut, så tror jeg du aldri kan redde deg inn igjen etter en dirty melding eller dickpick. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dirty meldinger er overhodet ikke innafor før man er i en etablert relasjon og gjerne allerede har hatt sex. Og selv da bør det være med varsomhet.

Dessverre mange menn som ikke har skjønt dette. Jeg og de aller fleste kvinner (basert på de jeg kjenner og det jeg har lest her inne) blokkerer menn som sender slike meldinger. Og slike meldinger  har virkelig ingenting med forelskelse å gjøre, det er rent begjær. Og det sender ingen signaler om forelskelse eller interesse for noe som helst annet enn sex om det sendes utenfor forhold.

Anonymkode: 9eef6...147

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Screenshot 2025-01-06 225719.png

Anonymkode: 5601f...b8d

Den kjente gapestokken, ganske middelaldersk. Selv virkelig farlige kriminelle har bedre rettsbeskyttelse enn en kåt gris, eller en mann med et svakt øyeblikk. 
Noe menn burde være smarte nok til å forstå før de involverer seg med en kvinne.

Anonymkode: e840e...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg som dame frastøtes av slike meldinger med mindre det kommer fra en mann jeg Jar et seksuelt forhold til. Men også da kan det virke mot sin hensikt, og gjøre meg mer frastøtt en kåt. 

Anonymkode: c95fd...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 9.12):

Dirty meldinger er overhodet ikke innafor før man er i en etablert relasjon og gjerne allerede har hatt sex. Og selv da bør det være med varsomhet.

Dessverre mange menn som ikke har skjønt dette. Jeg og de aller fleste kvinner (basert på de jeg kjenner og det jeg har lest her inne) blokkerer menn som sender slike meldinger. Og slike meldinger  har virkelig ingenting med forelskelse å gjøre, det er rent begjær. Og det sender ingen signaler om forelskelse eller interesse for noe som helst annet enn sex om det sendes utenfor forhold.

Anonymkode: 9eef6...147

Om man er tiltrukket en mann og han vet at du liker, og det er litt uskyldig flørting så synes jeg det er innafor. Det er utrolig sexy med en mann som viser at han har sexappeal, og er trygg på seg selv. 

Anonymkode: 374c1...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...