Gå til innhold

Hvilken alder passer det best å omtale en flott mor som milf?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Mom, I'd like to fuck". 

En mor på 45 er ikke hot. Altså, hun kan umulig være en MILF. 

Unge supersexy mødre er MILFs. Man har lyst å ligge med dem. Gamle mødre er ikke digg, og man har ikke lyst å ligge med de. Ergo de er ikke MILFs. 

Anonymkode: 4533a...008

Helt feil bruk av begrepet. Helt ok at du ikke synes 45 åringer er sexy, du er da ikke en mann som liker MILFs

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Bimbo skrev (3 timer siden):

Helt feil bruk av begrepet. Helt ok at du ikke synes 45 åringer er sexy, du er da ikke en mann som liker MILFs

Jeg liker MILFs. Jeg liker ikke kvinner som jeg ikke anser som attraktiv. De er da ikke en MILF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et begrep fra amerikansk populærkultur som brukes om mødre til kamerater og lignende. Altså mødre til tenåringsgutter/unge menn som fortsatt ser bra nok ut til at sønnenes kamerater ville hatt sex med dem. Kvinner fra slutten av 30-åra og oppover.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg liker MILFs. Jeg liker ikke kvinner som jeg ikke anser som attraktiv. De er da ikke en MILF. 

Om du ikke liker mora til kompisen din så liker du ikke MILFs. 
American Pie handler om tenåringsgutter det de er jomfruer og prøver å få seg sex. En av dem fantaserer om mora til kompisen. En gutt på 16 kan ha mor på 35 i teorien….

Anonymkode: 6456e...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sprengkåt tenåringsgutt og synet av mora til en av kompisene dine setter deg fullstendig ut, da er hun MILF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 20.48):

Helt rett som noen sier her, du er ikke milf når du nettopp har fått barn og fortsatt ser bra ut. Du er milf når barna dine er i hvert fall 15-16 og FORTSATT ser bra ut 🤣

Anonymkode: b5df8...f23

Jeg er milf, fikk barn tidlig og har tenåringsgutter, er 36😅 Ikke så mange som får barn som ung lenger så naturlig nok er det svært få milfs igjen her til lands. Folk er jo 50-60 år før de har tenåringer. 

Anonymkode: 5f001...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blitt kalt MiLF som 34 åring og 50 åring. 😂 Første gangen visste jeg ikke hva begrepet betød, men fikk jo forklart det og det er altså helt riktig fra American Pie: mothers I’d like to fuck! 

Anonymkode: cb836...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...