Gå til innhold

Hvilken alder passer det best å omtale en flott mor som milf?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mitt hode er det en mor med store barn.. hva tenker dere? Spørsmålet rettes særlig til yngre menn.

Anonymkode: ccd20...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

I mitt hode er det en mor med store barn.. hva tenker dere? Spørsmålet rettes særlig til yngre menn.

Anonymkode: ccd20...0ce

Med store barn? Nei? Da er de jo så gamle at HUN er gammel og da er hun bare en «mom» ikke en «mom i’d like to fuck». 

En milf er en småbarnsmor i 20-årene som er seksuelt attraktiv 

Anonymkode: 4533a...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En MILF er en mor til en jevngammel som du vil knulle... f.eks en mor til en kammerat av deg. 

Anonymkode: 9d47c...6c6

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo moren til noen du kjenner, altså en kompis og man må være gammel nok å synes det er kleint, så defintivt ikke småbarn, kanskje fra 15-16 år? Sett American Pie? Det var en originalMILF

Anonymkode: 56735...a79

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg var hvertfall MILF da jeg var 35-45 . 

Anonymkode: 91f0d...e36

For da hadde du sex med din sønn sin kompis...? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For da hadde du sex med din sønn sin kompis...? 

Absolutt ikke . 

Anonymkode: 91f0d...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Med store barn? Nei? Da er de jo så gamle at HUN er gammel og da er hun bare en «mom» ikke en «mom i’d like to fuck». 

Da har du misforstått begrepet 

Anonymkode: 8bbda...29a

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett som noen sier her, du er ikke milf når du nettopp har fått barn og fortsatt ser bra ut. Du er milf når barna dine er i hvert fall 15-16 og FORTSATT ser bra ut 🤣

Anonymkode: b5df8...f23

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Haha nei. Det er feil. Aldri sett American pie?

Anonymkode: 291c8...4cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milf er mor til tenåringer i puberteten. Ei som vekker seksuell interesse blant gutta. Typisk enkelte lærerinner på ungdomsskolen. 

Anonymkode: cc5f5...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milf er generasjonen som kunne vært moren din. Hvis man skal bruke det begrepet om alle attraktive kvinner som tilfeldigvis har barn så mister det jo hele sin mening. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (3 timer siden):

Milf er generasjonen som kunne vært moren din. Hvis man skal bruke det begrepet om alle attraktive kvinner som tilfeldigvis har barn så mister det jo hele sin mening. 

Moren min er 75 nå….🤪

Anonymkode: cb56b...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det må liksom være på alder med din mor eller far, om det er dilf. Ellers er det bare noen jeg har lyst til å ligge med. Det er et utrykk basert på at attraksjonen til den personen er litt oppsiktsvekkende. 

Anonymkode: ef163...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er ikke MILF bare en kvinne som har født barn? Har vel ingenting med alder å gjøre? 

Anonymkode: 597a8...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MILF har en «my friends mom» feel over seg. For meg er det fullstendig skivebom å kalle unge mødre for MILFs. Selvfølgelig kan de være supersexy mødre, men de er ikke MILF.

For å være MILF etter min standard, må man være småsexy. Ikke nødvendig med modellpen, trenger ikke være tynn heller, men kan ikke være ei helt vanlig kjedelig grå mus. Hun må ha en viss sex appeal. Også skal hun være av en alder som passer med at en gutt sikler på mora til en kompis, ref American Pie. For at en tenåringsgutt skal sikle på kompismor vil det si ei dame på minst 30, helst godt oppi 30-årene. Runder man 50 blir de sjeldnere og sjeldnere, men de finnes helt klart over der og👌 Tenker 35-50 er optimal MILF alder.

Ei i 20-årene ville jeg aldri kalt MILF bare fordi hun har barn og er fin. Bare kalt hu deilig dame/mor.

Anonymkode: 357ad...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Haha nei. Det er feil. Aldri sett American pie?

Anonymkode: 291c8...4cc

"Mom, I'd like to fuck". 

En mor på 45 er ikke hot. Altså, hun kan umulig være en MILF. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

MILF har en «my friends mom» feel over seg. For meg er det fullstendig skivebom å kalle unge mødre for MILFs. Selvfølgelig kan de være supersexy mødre, men de er ikke MILF.

For å være MILF etter min standard, må man være småsexy. Ikke nødvendig med modellpen, trenger ikke være tynn heller, men kan ikke være ei helt vanlig kjedelig grå mus. Hun må ha en viss sex appeal. Også skal hun være av en alder som passer med at en gutt sikler på mora til en kompis, ref American Pie. For at en tenåringsgutt skal sikle på kompismor vil det si ei dame på minst 30, helst godt oppi 30-årene. Runder man 50 blir de sjeldnere og sjeldnere, men de finnes helt klart over der og👌 Tenker 35-50 er optimal MILF alder.

Ei i 20-årene ville jeg aldri kalt MILF bare fordi hun har barn og er fin. Bare kalt hu deilig dame/mor.

Anonymkode: 357ad...7c5

Unge supersexy mødre er MILFs. Man har lyst å ligge med dem. Gamle mødre er ikke digg, og man har ikke lyst å ligge med de. Ergo de er ikke MILFs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

"Mom, I'd like to fuck". 

En mor på 45 er ikke hot. Altså, hun kan umulig være en MILF. 

Unge supersexy mødre er MILFs. Man har lyst å ligge med dem. Gamle mødre er ikke digg, og man har ikke lyst å ligge med de. Ergo de er ikke MILFs. 

Sjekk filmen, American Pie, for the Orginal Milf: https://www.hindustantimes.com/entertainment/hollywood/jennifer-coolidge-says-she-slept-with-200-men-after-iconic-american-pie-role-101659691500423.html

Anonymkode: 6456e...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...