Ulven Skrevet i går, 20:47 #21 Del Skrevet i går, 20:47 Har du tørre øyne, munn og slimhinner i skjede og tarm også? For det er ikke uvanlig at man får Sjøgrens på toppen av hypothyreose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:04 #22 Del Skrevet i går, 22:04 Her har jeg diverse diagnoser og mye smerter hver dag. Men uansett så nekter jeg å la det definere hele livet,det er ikke så mye jeg får gjort med det uansett,da det nok kommer fra en grunndiagnose som jeg ikke kan bli frisk av. Anonymkode: 958d6...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 40 har mye rart, med i fedmegjengen jeg og. Plantar fasiitt, fibromyalgi og migrene, allergi, hypermobile ledd som mest sannsynlig er grunnen til at jeg har mye vondt, er iallfall den teorien jeg lener mot nå for tiden. Den fibroen er jeg litt skeptisk til, jeg tror jeg har noe annet i bunn men så lenge blodprøvene ikke viser noe mer så er det lite å gjøre. Så har jeg fått tørre øyne siste året og leggene mine har vært tørre de siste 10 årene, må smøre de inne jevnlig og det er jeg ikke alltid like flink til. Generelt så har jeg utrolig mye vondt i hele kroppen egentlig men siste tiden så kjenner jeg det godt i bekken og brystrygg, kan jo og legge til at jeg har svai i ryggen. Godt jeg er i godt selskap her inne da. Anonymkode: 82b87...d59 "så lenge blodprøvene ikke viser noe mer så er det lite å gjøre" Hvorfor ikke? Du har jo symptomer som viser at noe er galt? Mener du at symptomene du opplever bare er noe du innbiller deg? At du er psykotisk, liksom? Hvor kommer denne religiøse troen på legenes blodprøver fra? Har medisin blitt en religion? Anonymkode: 3a42d...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.34): Har du funnet ut hva som "feiler" deg? Jeg har lavt stoffskifte, men i tillegg siste året har jeg fått stive fingerledd, vond hæl, tørrere hud som klør og klør ( spes på leggene) Føler jeg har blitt ti år eldre på et år...kan vel ikke bare skylde på overgangsalder? Jeg verken drikker eller røyker. Kunne nok spist sunnere. Hvordan kom du deg ovenpå igjen? Blir glad for råd. Anonymkode: 9d081...900 Min overgangsalder startet med symptomer som tørr hud, tørre øyne, flisete hår og negler og masse kløe på grunn av den tørre huden. I tillegg fikk jeg brått mye vondt i ledd. Fingre, tær hofte, ankler og knær. Ble sjekket for leddgikt og betennelse i leddene, men hadde ikke noe av dette. Derimot viste blodprøver synkende hormonnivåer. Har startet hormonbehandling, og de fleste symptomene har blitt tilnærmet borte. Veldig deilig at jeg ikke lenger får vondt av "alt". Og at ikke kroppen klør helt hinsides hele tiden. Anonymkode: a6c97...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden BLE fungerte bra for meg - i hovedsak kuttet jeg ut sukker og mel rett og slett, er aldri sulten og har fått en bedre hverdag helsemessig. Anonymkode: 56d87...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #26 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.34): Har du funnet ut hva som "feiler" deg? Jeg har lavt stoffskifte, men i tillegg siste året har jeg fått stive fingerledd, vond hæl, tørrere hud som klør og klør ( spes på leggene) Føler jeg har blitt ti år eldre på et år...kan vel ikke bare skylde på overgangsalder? Jeg verken drikker eller røyker. Kunne nok spist sunnere. Hvordan kom du deg ovenpå igjen? Blir glad for råd. Anonymkode: 9d081...900 Heldigvis har det gått gradvis, men jeg har vondt under foten grunnet overbelastning i yrket. Puppene gjør veldig vondt ved eggløsning, noe som aldri skjedde i 30-årene. Pigmentflekker. Stive knær. Anonymkode: 955fb...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå