AnonymBruker Skrevet 13. januar #61 Del Skrevet 13. januar Betaler alltid samme dag som jeg får pakka. Anonymkode: 2fac5...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #62 Del Skrevet 14. januar Anonym-bruker skrev (På 6.1.2025 den 19.17): Flere nettbutikker hvor man kan betale med klarna. Det er jo nesten for lettvint, man kan kjøpe i dag og betale senere. Har du mye i Klarna gjeld? Hvor mye bruker du det? Bruker ikke lenger Klarna så mye da jeg ikke lenger ser noe verdi i det etter utallige historier og erfaringer delt blant annet her inne. Har aldri hatt rentebærende gjeld der, vel å merke. Nå bruker jeg i hovedsak bare mastercardet til kjøp, ev. via paypal eller andre tjenester som beskytter minst like godt (om Klarna faktisk beskytter deg, har enda ikke hørt mange fortellinger som tilsier det). Har for øvrig også noen andre kredittkort, de også fungerer på samme måte (kjøp nå, betal siden). Samme holdningen til kortene, som til Klarna. De skal jaggu ikke tjene penger på at jeg ikke betaler i tide. Anonymkode: 21120...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #63 Del Skrevet 14. januar 10 000, men det er pga ett hotellopphold jeg bestilte idag, betaler alltid før rentene starter😊 Anonymkode: 1930c...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar #64 Del Skrevet 14. januar 1348 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #65 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.21): Jeg bruker ikke Klarna, bruker kredittkort (Morrow og Bank Norwegian). Det er jo samme prinsippet, inntil 45-50 dagers betalingsutsettelse, rentefritt. Jeg kjøper alt med kredittkort, inkludert mat og diesel. Jeg har mye større regninger nå til forfall rundt 20.januar enn jeg pleier å ha, men så var jo desemberlønnen ganske god også. Jeg opparbeider med "gjeld" hver måned pga kreditt, men det spiller Inge rolle så lenge jeg betaler alt til forfall, dvs ikke bruker mer enn jeg har råd til. Anonymkode: 46403...71b Samme her, jeg bruker bare Bank Norwegian da. Har brukt Klarna litt tidligere, men det er enklere og mer oversiktlig å slippe de fakturaene. Jeg søkte ikke om kredittgrense da det kravet kom, Klarna utgår for meg. Anonymkode: f503e...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå