Memorangen Skrevet 11. januar #41 Del Skrevet 11. januar Hadde 13000 for et par dager siden, men betalte det meste nå nylig. Har vel 3000 ca nå. Betaler aldri før siste forfall så unngår alltid rente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 11. januar #42 Del Skrevet 11. januar Selv om "alle" betaler innen fristen i slike tråder så viser undersøkelser at dette ikke gjelder for mer en 30%. Svært mange betaler til slutt vesentlig mer en det varen kostet. Noe som selvsagt er hele målet til Klarna og andre kreditt givere. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 11. januar #43 Del Skrevet 11. januar (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: c4716...09b Når jeg bestiller noe på nettet, så synes jeg det er greit å motta varen før jeg betaler. Det har aldri skjedd noen hendelser som har fått meg til å tvile på det. Før brukte jeg Pay Pal. Fungerte greit det også, men det er jo forskuddsbetaling. Jeg valgte selv en kredittgrense på 6000 hos Klarna. Endret 11. januar av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. januar #44 Del Skrevet 11. januar 150 kr. Bruker klarna til alt det er mulig å bruke det på. Betaler innen fristen. Nå kan en jo til og med utsette fristen gratis har jeg sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #45 Del Skrevet 11. januar Har ca 4500 kr utestående, med avtale. Pga trang økonomi har jeg måtte ta i bruk en «betal litt og litt» avtale. Betaler innen fristen, delt opp i 3 avdrag. Anonymkode: f2704...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 11. januar #46 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.20): Ingenting, betaler med kredittkort for å få eurobonuspoeng 🛩️ Anonymkode: 6eaa5...e19 Mitt valg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #47 Del Skrevet 11. januar 1800 som jeg betaler oppdelt i avdrag. Deler er ferdig nå i januar, siste regning er i mai. Anonymkode: 2d2f7...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #48 Del Skrevet 11. januar Bruker Klarna mye, skylder de nå 1838 kr. Betaler alltid innen en måned. Anonymkode: 2d2df...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #49 Del Skrevet 11. januar Hadde 20000, betalt ned nå. Så lett å få gjeld der, skremmende. Jeg har 20 000 på master card nå, jobber med det. Etter det har jeg privat gjeld på 45000 til et søsken. Slitsomt. Anonymkode: 34628...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #50 Del Skrevet 11. januar Aldri handlet med Klarna. Ikke handle hvis ikke du har penger på bok. Anonymkode: f2060...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #51 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Aldri handlet med Klarna. Ikke handle hvis ikke du har penger på bok. Anonymkode: f2060...ebb Hvis man har kontroll på økonomien er det ikke noe problem det. Jeg liker å få varene hjem før jeg betaler, i tilfelle jeg skal returnere/bytte. Bruker klarna jevnt og trutt. Aldri betalt noe ekstra og betaler til forfall. Anonymkode: c6a8e...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #52 Del Skrevet 11. januar Har ofte en tusenlapp eller tre der. Ser egentlig ingen grunn til å ikke benytte meg av gratis kreditt, og betaler jo alltid regningene uansett. Anonymkode: b9f5e...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. januar #53 Del Skrevet 11. januar Gregarious skrev (3 timer siden): Selv om "alle" betaler innen fristen i slike tråder så viser undersøkelser at dette ikke gjelder for mer en 30%. Svært mange betaler til slutt vesentlig mer en det varen kostet. Noe som selvsagt er hele målet til Klarna og andre kreditt givere. Det er jo på en måte et tankekors, det der. Alle fordelene jeg, som betaler regningene mine, får av å bruke kredittkort, får jeg fordi utsteder vet inderlig godt at det er nok av andre brukere som ikke klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #54 Del Skrevet 11. januar 0 nå, men bruker det ofte. Betaler alltid når jeg har fått varen. Synes som flere her det er greit å få varen før jeg betaler. Anonymkode: 01a40...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #55 Del Skrevet 11. januar Ca 2000 , måtte bestille en ny del til bilen plutselig . Anonymkode: 21bf4...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 11. januar #56 Del Skrevet 11. januar Hareena skrev (4 timer siden): Mitt valg også Jeg betaler klarna med kredittkort: doblet betalingsutsettelse OG bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #57 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.21): Jeg bruker ikke Klarna, bruker kredittkort (Morrow og Bank Norwegian). Det er jo samme prinsippet, inntil 45-50 dagers betalingsutsettelse, rentefritt. Jeg kjøper alt med kredittkort, inkludert mat og diesel. Jeg har mye større regninger nå til forfall rundt 20.januar enn jeg pleier å ha, men så var jo desemberlønnen ganske god også. Jeg opparbeider med "gjeld" hver måned pga kreditt, men det spiller Inge rolle så lenge jeg betaler alt til forfall, dvs ikke bruker mer enn jeg har råd til. Anonymkode: 46403...71b Så hvorfor svarer du i tråden da? Anonymkode: c80d1...26b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #58 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.27): Har aldri brukt Klarna. Anonymkode: c9e06...3cb Du har misforstått tråden fullstendig. Anonymkode: c80d1...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #59 Del Skrevet 12. januar Tja, er vel rundt 1100kr nå. Bruker det kun for å være sikker på at jeg får varene og at de eventuelt passer. Synes det er mye lettere med retur før jeg har betalt😅 Bruker bare den betal om 30 dager.. Anonymkode: 3140b...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #60 Del Skrevet 12. januar Druid skrev (18 timer siden): Jeg betaler klarna med kredittkort: doblet betalingsutsettelse OG bonus! Hvilket kredittkort da? Anonymkode: 03c9d...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå