AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 #1 Del Skrevet mandag kl 18:09 Jeg er i startfasen med å bli kjent med en mann. Så langt virker han veldig snill og god, jeg ser ikke noen røde flagg. Han virker som en omsorgsfull og rolig type, glad i familien sin og sosial. Han har gitt uttrykk for at han liker meg, og jeg liker han tilbake. Hvilke tegn kan jeg se etter for å prøve å danne meg et bilde på at han er seriøs? Anonymkode: 7f09b...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet mandag kl 18:12 #2 Del Skrevet mandag kl 18:12 Ikke legg så mye i hva han sier. Se hva han gjør. Prater han mer om fremtiden eller legger ha faktiske planer for å bruke tid med deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:57 #3 Del Skrevet mandag kl 20:57 Slutt å se etter tegn! Det er bare helt håpløst. Få det heller klart for deg grensene dine, hvordan du ønsker å bli behandlet. Også forholder du deg til dette. Jo mer du liker en mann (eller dame), jo lettere blir det å se gjennom fingrene på ting. Og er du veldig opptatt av å se etter røde flagg vil du aldri klare å utvikle de rette følelsene. Står du trygt i deg selv og dine grenser, vel da kan du slappe helt av og la ting utfolde seg naturlig Anonymkode: c8483...6aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:20 #4 Del Skrevet tirsdag kl 07:20 Om du føler ord og handling samstemmer og du føler deg sett, hørt, verdsatt, respektert og elsket har du en god indikator. Anonymkode: a02f9...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:25 #5 Del Skrevet tirsdag kl 07:25 Snakk og diskuter mest mulig. Bli kjent med han, diskuter alt fra forhold til politikk. Bruk lang tid på den fasen. Anonymkode: cc49b...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet tirsdag kl 08:56 #6 Del Skrevet tirsdag kl 08:56 Se på handlig forran ord. Og kjenn etter hvordan han får deg til å føle deg, både når dere er sammen og mellom dater. Gjør han deg usikker så er det noe som skurrer. Snakk om verdier som er viktig for deg, og hva dere ønsker dere for fremtiden (da tenker jeg uavhengig av akkurat han), ønsker dere det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå