AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:17 #1 Del Skrevet mandag kl 16:17 Det irriterer meg, men orker ikke gjøre noe med det. Andre med forskjellig gulv i ulike rom? Spesielt det mørket misliker jeg.. Anonymkode: 2a501...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:20 #2 Del Skrevet mandag kl 16:20 JA og det er en ting jeg iallefall ikke ofrer en kalori Anonymkode: d98f0...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:29 #3 Del Skrevet mandag kl 16:29 Ja, og det er med vilje. Har flisgulv i gangen og på begge bad. Lakkert furugulv i resten av rommene. Har også mange forskjellige dører. Gammelt hus og tok vare på noen gamle dører fra ulike tidsperioder da vi pusset opp. De eldste dørene er ca 200 år gamle, og de nyeste 20 år. Ulike høyder og bredder og litt forskjellige farger. Sjarmerende. Rommene har også ulike farger på veggene. Anonymkode: e192a...7c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:34 #4 Del Skrevet mandag kl 17:34 Ja, en type pr etg,, hadde jeg startet oppussingen her hadde jeg valgt likt i alle etg. Gulv i entre og bad og toalett og vaskerom og bod er dog fliser eller betong. Anonymkode: 4e011...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:44 #5 Del Skrevet mandag kl 17:44 Eneste rommene som har samme er kjøkken og stue - som har lyst gulv, pluss et soverom og gangen som har mørkt. Så er det et helt annet gulv på hovedsoverommet og ett i gangen nede, ett annet i kjellerstua, enda ett i boden🤣 gammelt hus og så lenge det funker så får det bare være. Anonymkode: 8f598...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet mandag kl 18:04 #6 Del Skrevet mandag kl 18:04 Ja, det er da helt vanlig å ha? Så lenge rom som hører sammen og ikke har dør mellom har samme gulv ser man jo ikke at det er ulikt gulv i andre rom eller andre etasjer. Jeg har aldri lagt merke til ulike gulv hos andre annet enn en venninne som har én type parkett i stua, fliser på kjøkkenet og en annen type parkett i gangen og alle tre gulvene synes fra stua, noe som er litt rart, men ellers egentlig uproblematisk. Hos oss er gulvet i hovedetasjen helt likt overalt. I soveromsetasjen er alle gulv unntatt badet (som har fliser) like. I kjelleretasjen har begge gangene samme gulv, men det er en annen type i kjellerstua, en tredje på badet og en fjerde i boden/roterommet. Aldri tenkt over at det skulle være irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:17 #7 Del Skrevet mandag kl 18:17 Det er uvanlig å ha samme gulv i alle rom. Ser ikke for meg verken fliser i stua eller parkett på badet og vaskerommet. Jeg har samme parkett i stua, på kjøkkenet og i loftsstua, samme belegg på alle soverommene, belegg i gangen (der blir parkett fort stygt når man drar inn sand/snø) og flis på bad og vaskerom Anonymkode: 09341...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:22 #8 Del Skrevet mandag kl 18:22 Har hvitmalt heltre i stue, blank lakket heltre på soverom, klikkvinyl i skiferfarge på stue og kjøkken, og flis på bad. Typen har samme gulv i alle rom utenom bad, fordi han totalrenoverte hele leiligheten for to år siden. Anonymkode: 79beb...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 21:20 #9 Del Skrevet mandag kl 21:20 Ja! Bor i gammelt hus der det meste er ulikt og skeivt. Elsker det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet mandag kl 21:25 #10 Del Skrevet mandag kl 21:25 Ja, er ikke det normalt? Her er det både fliser, parkett, vegg-til-vegg-teppe og ulike varianter av laminat. Synes likt gulv over hele huset høres veldig sterilt og strømlinjeforma ut. Ikke "hjemmekoselig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå