AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:10 #1 Del Skrevet mandag kl 16:10 Jeg og samboer bor billig i en flott stor leilighet . Mulighet for å spare en del Jeg har egenkapital, ser st det bare blir dyrere og dyrere, lønner det seg for meg å kjøpe en egen leilighet for å betale ned på den? Anonymkode: 53013...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:10 #2 Del Skrevet mandag kl 16:10 Eller spare...? Anonymkode: 53013...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:18 #3 Del Skrevet mandag kl 16:18 Jeg hadde kommet meg inn på boligmarkedet nå hvis jeg hadde vært deg. For meg har det vært den beste sparingen. Jeg har penger på høyrentekonto og fond, men det er i leiligheten jeg har tjent mest penger på, for å si det sånn… Men kommer kanskje litt an på hvor i landet du bor også da. Økningen i bolig er kanskje høyest i byene? Jeg bor i Oslo. Anonymkode: 473af...f8d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:19 #4 Del Skrevet mandag kl 16:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde kommet meg inn på boligmarkedet nå hvis jeg hadde vært deg. For meg har det vært den beste sparingen. Jeg har penger på høyrentekonto og fond, men det er i leiligheten jeg har tjent mest penger på, for å si det sånn… Men kommer kanskje litt an på hvor i landet du bor også da. Økningen i bolig er kanskje høyest i byene? Jeg bor i Oslo. Anonymkode: 473af...f8d Ja det er jo det jeg begynner å tenke. Om jeg skal spare på sparekonto, eller kjøpe en enkel leilighet å betale ned på den. Bergen her Anonymkode: 53013...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:28 #5 Del Skrevet mandag kl 22:28 . Anonymkode: 53013...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #6 Del Skrevet mandag kl 22:34 Alt for lite informasjon for å hjelpe deg. Anonymkode: c5cde...7c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:42 #7 Del Skrevet mandag kl 22:42 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alt for lite informasjon for å hjelpe deg. Anonymkode: c5cde...7c1 Så spør om hva du lurer på da, i stedet for å kommentere slik. Anonymkode: 01a39...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:38 #8 Del Skrevet i går, 18:38 Skal dere flytte til den nye leiligheten da? Anonymkode: 88194...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:09 #9 Del Skrevet i går, 19:09 Her mangler det mye info hvor er dette? hva tjener dere? skal dere kjøpe sammen, eller bare deg? hvor gamle er dere? har dere barn/planer om barn? Hvor lenge tenker du og bo der? Anonymkode: 19e68...3d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Kommer an på hvordan man ser på det. Å kjøpe en leilighet er ikke gratis. Stort sett følger det med dokumentavgift på 2,5% som må betales. 100'000 i gebyr fra staten for å kjøpe en leilighet til 4 mill er passe irriterende. Når du skal selge senere skal en megler stort sett ha 100'000 eller mer for jobben. Så kommer kostnader til vedlikehold, eiendomsskatt, kommunale avgifter, TV/internett, fellesutgifter, forsikringer osv. Og for å toppe det hele må man betale rentekostnader på lånet. Alle de kostnadene kan fort overgå kostnaden ved å leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Bergen er et av stedene med størst prisoppgang, og helt sikkert også veldig lett å leie ut, så ja, hvis du har råd ville jeg definitivt investert i en leilighet. Anonymkode: b86c7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ville absolutt kjøpt meg noe eget om jeg kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ja det er verdt det. Jeg kjøpte i fjor i Bergen. Bedre å betale ned å eget lån enn huseieren sitt. Anonymkode: c45b6...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå