AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:03 #1 Del Skrevet mandag kl 15:03 Jeg var litt uheldig å bruke ordet "sex" i Tinder-profilen. Ble bannet. Ordnet meg nytt nummer, brukte samme bilde - ble bannet. Ordnet meg nytt nummer, brukte ikke samme nummer - ble bannet. Nå har jeg lest meg litt opp, og det virker som Tinder gjenkjenner det meste. Til og med internettlinjen eller IP-adressen. Hvis Tinder gjenkjenner IP-adressen, og en venn er innom og bruker sin Tinder-profil på mitt internett. Vil da Tinder stenge denne vennen ute fra Tinder? Anonymkode: 95501...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:49 #2 Del Skrevet mandag kl 15:49 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg var litt uheldig å bruke ordet "sex" i Tinder-profilen. Ble bannet. Ordnet meg nytt nummer, brukte samme bilde - ble bannet. Ordnet meg nytt nummer, brukte ikke samme nummer - ble bannet. Nå har jeg lest meg litt opp, og det virker som Tinder gjenkjenner det meste. Til og med internettlinjen eller IP-adressen. Hvis Tinder gjenkjenner IP-adressen, og en venn er innom og bruker sin Tinder-profil på mitt internett. Vil da Tinder stenge denne vennen ute fra Tinder? Anonymkode: 95501...3a0 Brukte du samme mobil? Mulig Tinder blokker MAC-adresse eller IMEI. Så en person som har opprettet profil på annen enhet, tilknyttet annet nett enn ditt hjemmenett, vil trolig ikke stenges ute om hen kobler til ditt wifi og åpner Tinder. Men om hen ikke har Tinder, og åpner appen for første gang på ditt wifi for å registrere seg, da er nok oddsen høyere. Anonymkode: 963dc...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet mandag kl 16:15 #3 Del Skrevet mandag kl 16:15 Det er det rett og slett ingen som vet, da Tinder ikke offentliggjør noe som helst om hvordan de gjør ting. Det hender man kan ekseprimentere og resonnere seg frem til sannsynlige metoder, men for alt vi vet kan Tinder endre på ting mens du er halvveis gjennom prosessen. Dette er jo mye av samme problem som vi har med Facebook; at en utenlandsk kommersiell aktør, som ikke kan ansvarliggjøres, har fått lov til å ta over store deler av vårt sosiale liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:23 #4 Del Skrevet mandag kl 16:23 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Brukte du samme mobil? Mulig Tinder blokker MAC-adresse eller IMEI. Så en person som har opprettet profil på annen enhet, tilknyttet annet nett enn ditt hjemmenett, vil trolig ikke stenges ute om hen kobler til ditt wifi og åpner Tinder. Men om hen ikke har Tinder, og åpner appen for første gang på ditt wifi for å registrere seg, da er nok oddsen høyere. Anonymkode: 963dc...ae6 Samme mobil, ja. Jeg prøver med ny mobil, men skal laste ned og opprette profil på et annet nettverk. Anonymkode: 95501...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:32 #5 Del Skrevet mandag kl 16:32 Det er jo en gylden anledning til å forlate den drittplattformen og komme deg ut og treffe folk på skikkelig vis. Sjansen for faktisk å finne en partner for et varig forhold har vist seg å være mye større ute i det virkelige liv enn gjennom datingapper. Anonymkode: ce940...938 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:50 #6 Del Skrevet mandag kl 16:50 Hos meg endrer ip adressen seg noen ganger? Ikke intensjonelt. Anonymkode: 64515...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:59 #7 Del Skrevet mandag kl 16:59 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er jo en gylden anledning til å forlate den drittplattformen og komme deg ut og treffe folk på skikkelig vis. Sjansen for faktisk å finne en partner for et varig forhold har vist seg å være mye større ute i det virkelige liv enn gjennom datingapper. Anonymkode: ce940...938 Ja, de som klarer det må ha enorme nettverk. Har ikke sett snurten av single menn, annet enn noen venner av meg, på flere år. Anonymkode: 7cc91...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:00 #8 Del Skrevet mandag kl 17:00 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er jo en gylden anledning til å forlate den drittplattformen og komme deg ut og treffe folk på skikkelig vis. Sjansen for faktisk å finne en partner for et varig forhold har vist seg å være mye større ute i det virkelige liv enn gjennom datingapper. Anonymkode: ce940...938 Hvis order "sex" er nevnt i profilen,er det neppe kjæresteforhold vedkommende ser etter.. Anonymkode: c846c...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:22 #9 Del Skrevet mandag kl 19:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis order "sex" er nevnt i profilen,er det neppe kjæresteforhold vedkommende ser etter.. Anonymkode: c846c...8fa TS her. Korrekt! Anonymkode: 95501...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå