AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:03 #1 Del Skrevet mandag kl 15:03 Etter min mor døde i sommer, har jeg blitt så enormt negativ. Jeg, som liksom alltid har vært den muntre og glade. Nå merker jeg til og med selv hvor negativ og kjip jeg er blitt,- det være seg smalltalk med kollegaer eller i dypere samtaler med andre. Jeg er på nippet til å bli bitter og utrivelig å være rundt, men jeg klarer bare ikke å la være. Dette er ikke en person jeg ønsker å være. Andre som har blitt sånn etter et dødsfall? Anonymkode: 51fff...c23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:17 #2 Del Skrevet mandag kl 15:17 Helt naturlig at man forandrer seg etter noe slik. Man har nok med seg selv og sorg og samtidig takle hverdagen. Da har man ikke overskudd til det sosiale og være noe for andre. Det går seg til når man får ting på avstand. Anonymkode: 70b37...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:21 #3 Del Skrevet mandag kl 15:21 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Etter min mor døde i sommer, har jeg blitt så enormt negativ. Jeg, som liksom alltid har vært den muntre og glade. Nå merker jeg til og med selv hvor negativ og kjip jeg er blitt,- det være seg smalltalk med kollegaer eller i dypere samtaler med andre. Jeg er på nippet til å bli bitter og utrivelig å være rundt, men jeg klarer bare ikke å la være. Dette er ikke en person jeg ønsker å være. Andre som har blitt sånn etter et dødsfall? Anonymkode: 51fff...c23 Det er ikke lenge siden, du bearbeider enda den første verste sorgen. Når min far døde så hadde jeg ikke noe til overs for happy small talk og babbel uten mål og mening, sorg tar energi og gjør en nummen. Det tok lang tid før jeg slo vitser og lo igjen, og småprata, over et år. Og før det var jeg den som dro i gang samtaler og alltid hadde noe å kvittre om. Gi deg selv tid. Det første året er tøft,såret er åpent og fossblør. Kondolerer så mye Anonymkode: 9dd8a...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:46 #4 Del Skrevet mandag kl 17:46 Det er sorgen Du kommer "tilbake til deg selv", men det tar tid. Anonymkode: b7c5a...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet mandag kl 19:30 #5 Del Skrevet mandag kl 19:30 Det er bare logisk. Du blir sikkert deg selv igjen etterhvert. Hvis jeg hadde mistet min mor hadde jeg trolig gitt blanke i alt. Hadde blitt bitter fordi hun aldri ble bestemor fordi hun var så uheldig med barna sine. Siden hun er over 70 vet jeg at det vil skje en dag, men tviler på jeg mestrer livet når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:06 #6 Del Skrevet mandag kl 20:06 Tenk på deg selv og drit i forventninger om at du skal være sosial og hyggelig. Du har nok med deg selv nå og det må folk forstå, hvis ikke er de ikke gode venner, og det er i slike situasjoner man ser hvem som er venner Anonymkode: b7c5a...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå