Gå til innhold

Menn som uttaler seg svært negativt om damer offentlig - hvorfor fortsetter de å sjekke opp/løpe etter damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

7

askjiir skrev (2 minutter siden):

Å komme med nedlatende ord som incel og autist hjelper ikke med å drive debatten fremover, du burde prøve å gjøre/være bedre enn det. 

Å ditt hat mot kvinner er ingen debatt. Respekten vi burde få av å finnes som alle andre er ikke noe å debattere over.

Du skjønner ikke hvor jævlig du er. Å det at jeg kan bli kastet ut av her for å si jævlig, men ikke du for å spre hat over kjønn er grenseløst forstyrrende i 2025.

Anonymkode: 0b3a0...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
askjiir skrev (1 minutt siden):

Jeg sa "Hvis menn evt. misliker kvinner" Du hoppet til konklusjoner med en gang og kommer med person angrep, som å bruke ord som autist.

Jeg har lenge lurt på om du er autist, det var ikke ment som personangrep men et forsøk på å kommunisere og ikke si noen lange gloser til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (25 minutter siden):

Ja nettopp, fordi kvinner flest fortjener ikke all den oppmerksomheten de får. Det er ofte ikke noe ekstra ved personligheten deres som tilsier de burde få mer oppmerksomhet. Tvert i mot. Som regel gir de langt mindre av seg selv, tar ikke initiativ, viser mindre individuelt særpreg, er mer innelukkede og har utpreget gruppe mentalitet. 

Ingen tvinger deg til å pule damer eller være opptatt av dem. Det er tillatt å være både singel og i sølibat. 

Anonymkode: 82851...0a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

7

Å ditt hat mot kvinner er ingen debatt. Respekten vi burde få av å finnes som alle andre er ikke noe å debattere over.

Du skjønner ikke hvor jævlig du er. Å det at jeg kan bli kastet ut av her for å si jævlig, men ikke du for å spre hat over kjønn er grenseløst forstyrrende i 2025.

Igjen: Hvis og evt . Misliker (ikke hater) 

Altså hypotetisk. Jeg bruker heller ikke ordet hater.

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (Akkurat nå):

Igjen Hvis menn evt . Misliker (ikke hater) 

Altså hypotetisk og jeg bruker ikke ordet hater.

Du sa selv du ikke går overens med kvinner!! Et helt kjønn..å etter alle de trådene! Da du sa quote: Hvordan skal vi menn ikke være mysognistiske mot kvinner, når de er det mot segselv?

Hvorfor har du lov til å være her etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sa selv du ikke går overens med kvinner!! Et helt kjønn..å etter alle de trådene! Da du sa quote: Hvordan skal vi menn ikke være mysognistiske mot kvinner, når de er det mot segselv?

Jeg har utrolig god husk, jeg vet.

Jeg husker ALT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvem er disse som offentlig hater kvinner da? Kan ikke si jeg har lagt merke til noe sånt. 

Anonymkode: 46bda...dc2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kvinner som virkelig hater menn, unngår menn. Menn som hater kvinner, forfølger og oppsøker kvinner. 

Anonymkode: 09145...6c8

Ååå, er det sånn det fungerer. Nei det har jeg ikke sett. Men du har vel full oversikt her, for du slenger vel ikke bare ut løse påstander?

Anonymkode: 322a8...056

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var skrevet i skråblikk og generaliseringer og var satt veldig på spissen. Det er mange andre drøye kommentarer her også, som at "70% av menn burde bli fjernet fra jorden" osv. osv. men jeg tar ikke sånt 100% seriøst. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

I denne siden alene, er det folk som innrømmer å misslike kvinner. 

Du trenger ikke delta, jeg vet hva du gjør og dette er heller ikke første gang.

Å sitte anonymt på et nettforum, er ikke det som kalles å hate damer offentlig. 

Greit nok at du hater menn, men du trenger ikke lage historier som ikke finnes i virkeligheten av den grunn.

Anonymkode: ca064...14d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har lenge lurt på om du er autist, det var ikke ment som personangrep men et forsøk på å kommunisere og ikke si noen lange gloser til deg.

Skjerp deg.

Vi er mange her som kunne skrevet mye om at du kan ikke skrive, annet hvert ord du skriver er med skrivefeil.

Men vi hever oss over en slik ussel debatt-teknikk som du har. 

Anonymkode: ca064...14d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sex med en man ikke kan fordra høres jammen tilfredsstillende ut. 

Anonymkode: df745...082

Jeg tror at det er nettopp det som er tilfredstillende for menn. Det er jo nettopp derfor det skjer så mye overgrep og voldtekter. 

Anonymkode: 50c6b...384

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Ja nettopp, fordi kvinner flest fortjener ikke all den oppmerksomheten de får. Det er ofte ikke noe ekstra ved personligheten deres som tilsier de burde få mer oppmerksomhet. Tvert i mot. Som regel gir de langt mindre av seg selv, tar ikke initiativ, viser mindre individuelt særpreg, er mer innelukkede og har utpreget gruppe mentalitet. 

Nei. Fordi vi ikke ønsker trakassering og konstant fare for overgrep. Og når du hater kvinner og mener de er så mye verre enn menn, så er du hjertelig velkommen til å hute deg til helvete fra et KVINNEforum, og bli sammen med en fantastisk, individuell, initiativrik mann med fantastisk personlighet. La kvinner være i fred. Du misliker dem og mener at de er kjedelige, innelukkede, dumme og egoistiske. Hold deg LANGT unna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Jeg sa "Hvis menn evt. misliker kvinner" Jeg sa ikke "jeg hater (som er et veldig sterkt ord) kvinner" Du hoppet til konklusjoner med en gang og kommer med person angrep, som å bruke ord som autist.

Du har i tråd etter tråd rakket ned på ALLE kvinner, tillagt dem utelukkende negative egenskaper og omtalt dem i stygge ordelag. Du har en agenda. Du melder deg inn på et kvinneforum for å slenge dritt om kvinner til kvinner. Det er per definisjon hat.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ååå, er det sånn det fungerer. Nei det har jeg ikke sett. Men du har vel full oversikt her, for du slenger vel ikke bare ut løse påstander?

Anonymkode: 322a8...056

Det er ingen løse påstander. https://www.aftenposten.no/verden/i/rPPr63/4b-bevegelsen-i-soer-korea-tusenvis-av-kvinner-boikotter-menn

https://hieronimus.org/artikkel/annet/menn-som-hater-kvinner

Det er faktisk allment kjent at ultrafeminister unngår menn og ønsker seg et samfunn uten menn. Samtidig som mange kvinnehatende menn ønsker å straffepule, kue, undertrykke og ødelegge kvinner med sine egne hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ingen løse påstander. https://www.aftenposten.no/verden/i/rPPr63/4b-bevegelsen-i-soer-korea-tusenvis-av-kvinner-boikotter-menn

https://hieronimus.org/artikkel/annet/menn-som-hater-kvinner

Det er faktisk allment kjent at ultrafeminister unngår menn og ønsker seg et samfunn uten menn. Samtidig som mange kvinnehatende menn ønsker å straffepule, kue, undertrykke og ødelegge kvinner med sine egne hender.

Det er jo handlinger direkte mot menneskets natur. Evolusjonen har (heldigvis) løsningen, de som ikke har sex får ikke barn. Om noen tusen år vil vel enkelte (digitale) arekologer fundere på hva som feilte dagens kvinner (og menn).

Anonymkode: 211a1...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei. Fordi vi ikke ønsker trakassering og konstant fare for overgrep. Og når du hater kvinner og mener de er så mye verre enn menn, så er du hjertelig velkommen til å hute deg til helvete fra et KVINNEforum, og bli sammen med en fantastisk, individuell, initiativrik mann med fantastisk personlighet. La kvinner være i fred. Du misliker dem og mener at de er kjedelige, innelukkede, dumme og egoistiske. Hold deg LANGT unna.

Det må kunne gå an å ikke eksplodere helt her.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo handlinger direkte mot menneskets natur. Evolusjonen har (heldigvis) løsningen, de som ikke har sex får ikke barn. Om noen tusen år vil vel enkelte (digitale) arekologer fundere på hva som feilte dagens kvinner (og menn).

Anonymkode: 211a1...a08

Kvinner som ikke har sex, kan veldig fint få barn. Det heter kunstig befruktning, og brukes i veldig mange land. Kvinner trenger altså ikke å utsette seg for det negative med menn for å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (4 minutter siden):

Det må kunne gå an å ikke eksplodere helt her.

Du er altså tom for argumenter. Forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er altså tom for argumenter. Forstått.

Det var ikke mye argumenter du kom med, men det var en del raseri utbrudd. Jeg ønsker ikke å fortsette denne "diskusjonen" med deg. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...