herzeleid Skrevet mandag kl 21:48 #21 Del Skrevet mandag kl 21:48 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn som uttaler seg svært negativt om damer offentlig - hvorfor fortsetter de å sjekke opp/løpe etter damer? Anonymkode: 09145...6c8 Hvem er det egentlig snakk om her? Jeg har inntrykk av at de miljøene som "hater kvinner" i svært liten grad omgås eller sjekker opp kvinner i det hele tatt, og at nettopp det på mange måter er årsak og forutsetning for (fortsatt) hat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:38 #22 Del Skrevet mandag kl 22:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere elsker oss ikke, dere er kåte. Anonymkode: 0b3a0...71b begge deler Anonymkode: 7968c...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:39 #23 Del Skrevet mandag kl 22:39 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hele incel-problemet kan løses ved at menn blir mindre prippne på å ha sex med hverandre. Følelsesløs sex kan de vel likegjerne ha med en kar? Lukke øynene og fokusere på hva man føler? Anonymkode: 6c01c...9b3 prøv å si dette til en lesbisk kvinne, at hvis hun ikke finner en kvinne hun liker, da kan hun jo bare ha sex med menn. Anonymkode: 7968c...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:13 #24 Del Skrevet mandag kl 23:13 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): prøv å si dette til en lesbisk kvinne, at hvis hun ikke finner en kvinne hun liker, da kan hun jo bare ha sex med menn. Anonymkode: 7968c...960 Det handler ikke om å ikke finne noen du liker, det handler om å aktivt hate. Om hun bruker hvert levende sekund på å hate kvinner, ser jeg ikke problemet med å fortelle henne det. Anonymkode: 0b3a0...71b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 04:54 #25 Del Skrevet i går, 04:54 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det ikke bedre å holde seg langt unna damer? Jeg liker ikke edderkopper. Derfor har jeg ikke skaffet meg edderkopp som kjæledyr, og jeg klatrer ikke opp stigen for å ta på spindelvevet i hjørnet. Jeg unngår dem. Jeg liker heller ikke oliven. Derfor plukker jeg oliven ut av maten jeg får servert, og jeg kjøper ikke oliven for å spise. Jeg er ikke lesbisk, så jeg går ikke på homsebarer og flørter med lesbiske kvinner der. Så hvorfor fortsetter menn som hater kvinner, sjekke opp og omgås kvinner? Anonymkode: 09145...6c8 Fordi selv om menn evt. ikke liker kvinner som personer, er de fremdeles tiltrukket av kvinner seksuelt. Det er fordeler ved å være homofil. Menn er mye lettere å ha med å gjøre Endret i går, 05:23 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:54 #26 Del Skrevet i går, 04:54 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi menn hater hvor mye vi elsker kvinner. For dere fortjener det ikke. Dere fortjener litt, men ikke så mye kjærlighet som dette. Dere fortjener heller ikke hatet som kommer. Anonymkode: 7968c...960 Hvorfor hater dere å elske kvinner, og hvorfor har vi ikke fortjent å bli elsket mer enn litt? Det forundrer meg at man oppretter bruker på et kvinneforum, når kvinner knapt "fortjener" å bli elsket. Veldig merkelig. Anonymkode: 08b56...501 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 05:06 #27 Del Skrevet i går, 05:06 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor hater dere å elske kvinner, og hvorfor har vi ikke fortjent å bli elsket mer enn litt? Det forundrer meg at man oppretter bruker på et kvinneforum, når kvinner knapt "fortjener" å bli elsket. Veldig merkelig. Anonymkode: 08b56...501 Det er mannens libido som er problemet. Damer er ettertraktet på grunn av det, hun trenger ikke være spesielt pen eller ha bra personlighet. Skulle ønske den var lavere. Endret i går, 05:24 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:27 #28 Del Skrevet i går, 05:27 askjiir skrev (20 minutter siden): Det er mannens libido som er problemet. Damer er ettertraktet på grunn av det, hun trenger ikke være spesielt pen eller ha bra personlighet. Skulle ønske den var lavere. Tro meg, det skulle alle kvinner ønske også Anonymkode: db41e...ebc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:02 #29 Del Skrevet i går, 06:02 askjiir skrev (1 time siden): Fordi selv om menn evt. ikke liker kvinner som personer, er de fremdeles tiltrukket av kvinner seksuelt. Det er fordeler ved å være homofil. Menn er mye lettere å ha med å gjøre Det var langt skrevet. Du kunne bare holdt deg til 3 ord: Jeg er sexist. Å ha så lite respekt for kvinner, at du og andre ikke bruker 3 sekunder på å lure på hvordan i Helsinki det skal være for oss å bli møtt av noen som dette. Vanskelige å ha med å gjøre, fordi du er en statens bitcoin uten omsorg kanskje? 😊 Anonymkode: 0b3a0...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 06:13 #30 Del Skrevet i går, 06:13 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tro meg, det skulle alle kvinner ønske også Anonymkode: db41e...ebc Ja nettopp, fordi kvinner flest fortjener ikke all den oppmerksomheten de får. Det er ofte ikke noe ekstra ved personligheten deres som tilsier de burde få mer oppmerksomhet. Tvert i mot. Som regel gir de langt mindre av seg selv, tar ikke initiativ, viser mindre individuelt særpreg, er mer innelukkede og har utpreget gruppe mentalitet. Endret i går, 06:29 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 06:16 #31 Del Skrevet i går, 06:16 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var langt skrevet. Du kunne bare holdt deg til 3 ord: Jeg er sexist. Å ha så lite respekt for kvinner, at du og andre ikke bruker 3 sekunder på å lure på hvordan i Helsinki det skal være for oss å bli møtt av noen som dette. Vanskelige å ha med å gjøre, fordi du er en statens bitcoin uten omsorg kanskje? 😊 Anonymkode: 0b3a0...71b For en kronglete skrevet kommentar. Hvordan er det sexist? Endret i går, 06:16 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:24 #32 Del Skrevet i går, 06:24 askjiir skrev (6 minutter siden): For en kronglete skrevet kommentar. Hvordan er det sexist? Har du tilfeldigvis en psykologisk tilstand? Anonymkode: 0b3a0...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 06:25 #33 Del Skrevet i går, 06:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du tilfeldigvis en psykologisk tilstand? Anonymkode: 0b3a0...71b Nei har du siden du skriver så merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 06:27 #34 Del Skrevet i går, 06:27 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du tilfeldigvis en psykologisk tilstand? Anonymkode: 0b3a0...71b Du kan også svare på spørsmålet uten å komme med person angrep. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:31 #35 Del Skrevet i går, 06:31 askjiir skrev (1 minutt siden): Nei har du siden du skriver så merkelig? Jeg lurer på om du er autist, siden du ikke forstår meg. Og fordi jeg mistenker at autisme og incel er linket opp mor hverandre, mye på grunn av mangelfull emosjonell forståelse og at en stor gruppe mennesker i flere år er gjentagende opphengt i de samme tallene, som om de leser et manus. Det endrer seg aldri, selv om tall som i antall bestandig gjør. Mangelen for den forståelsen, sammen med at jeg vet autister blir opphengt i et tema, som hos deg er ditt sexistiske syn på kvinner, er svært normalt. Det og problemene du automatisk hat med kvinner av autisme. Det gir fullstendig mening. Om du er autist, beklager for å være så sinnt på deg. Om du ikke er autist, har jeg enda all grunn til å hate deg, for å hate meg for å være kvinnem Anonymkode: 0b3a0...71b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #36 Del Skrevet i går, 06:32 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det ikke bedre å holde seg langt unna damer? Jeg liker ikke edderkopper. Derfor har jeg ikke skaffet meg edderkopp som kjæledyr, og jeg klatrer ikke opp stigen for å ta på spindelvevet i hjørnet. Jeg unngår dem. Jeg liker heller ikke oliven. Derfor plukker jeg oliven ut av maten jeg får servert, og jeg kjøper ikke oliven for å spise. Jeg er ikke lesbisk, så jeg går ikke på homsebarer og flørter med lesbiske kvinner der. Så hvorfor fortsetter menn som hater kvinner, sjekke opp og omgås kvinner? Anonymkode: 09145...6c8 Dersom, og bare dersom, du ønsker en seriøs debatt. Så må du jo spesifisere hvem du snakker om. Det er få i det offentlige norske ordskiftet som gir uttrykk for hat mot kvinner. Så dette er så langt, uten konkrete eksempler, en diskusjon som du spinner opp. Anonymkode: ca064...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:34 #37 Del Skrevet i går, 06:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom, og bare dersom, du ønsker en seriøs debatt. Så må du jo spesifisere hvem du snakker om. Det er få i det offentlige norske ordskiftet som gir uttrykk for hat mot kvinner. Så dette er så langt, uten konkrete eksempler, en diskusjon som du spinner opp. Anonymkode: ca064...14d I denne siden alene, er det folk som innrømmer å misslike kvinner. Du trenger ikke delta, jeg vet hva du gjør og dette er heller ikke første gang. Anonymkode: 0b3a0...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 06:35 #38 Del Skrevet i går, 06:35 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på om du er autist, siden du ikke forstår meg. Og fordi jeg mistenker at autisme og incel er linket opp mor hverandre, mye på grunn av mangelfull emosjonell forståelse og at en stor gruppe mennesker i flere år er gjentagende opphengt i de samme tallene, som om de leser et manus. Det endrer seg aldri, selv om tall som i antall bestandig gjør. Mangelen for den forståelsen, sammen med at jeg vet autister blir opphengt i et tema, som hos deg er ditt sexistiske syn på kvinner, er svært normalt. Det og problemene du automatisk hat med kvinner av autisme. Det gir fullstendig mening. Om du er autist, beklager for å være så sinnt på deg. Om du ikke er autist, har jeg enda all grunn til å hate deg, for å hate meg for å være kvinnem Anonymkode: 0b3a0...71b Å komme med nedlatende ord som incel og autist hjelper ikke med å drive debatten fremover, du burde prøve å gjøre/være bedre enn det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:37 #39 Del Skrevet i går, 06:37 askjiir skrev (Akkurat nå): Å komme med nedlatende ord som incel og autist hjelper ikke med å drive debatten fremover, du burde prøve å gjøre/være bedre enn det. Det er ikke et nedlatende ord, det er en kognetiv tilstand mange har. Søk opp autisme og incel, jeg er ikke alene om å se linken. Incel er et problem. Men du som åpenlyst sier du hater meg, burde tåle å bli kallt kvinnehater. Du innrømmer du er en. Anonymkode: 0b3a0...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 06:37 #40 Del Skrevet i går, 06:37 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I denne siden alene, er det folk som innrømmer å misslike kvinner. Du trenger ikke delta, jeg vet hva du gjør og dette er heller ikke første gang. Anonymkode: 0b3a0...71b Jeg sa "Hvis menn evt. misliker kvinner" Jeg sa ikke "jeg hater (som er et veldig sterkt ord) kvinner" Du hoppet til konklusjoner med en gang og kommer med person angrep, som å bruke ord som autist. Endret i går, 06:39 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå