AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:40 #1 Del Skrevet mandag kl 13:40 Er det ikke bedre å holde seg langt unna damer? Jeg liker ikke edderkopper. Derfor har jeg ikke skaffet meg edderkopp som kjæledyr, og jeg klatrer ikke opp stigen for å ta på spindelvevet i hjørnet. Jeg unngår dem. Jeg liker heller ikke oliven. Derfor plukker jeg oliven ut av maten jeg får servert, og jeg kjøper ikke oliven for å spise. Jeg er ikke lesbisk, så jeg går ikke på homsebarer og flørter med lesbiske kvinner der. Så hvorfor fortsetter menn som hater kvinner, sjekke opp og omgås kvinner? Anonymkode: 09145...6c8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:43 #2 Del Skrevet mandag kl 13:43 Sex. Anonymkode: 211a1...a08 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:46 #3 Del Skrevet mandag kl 13:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sex. Anonymkode: 211a1...a08 Sex med en man ikke kan fordra høres jammen tilfredsstillende ut. Anonymkode: df745...082 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:46 #4 Del Skrevet mandag kl 13:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sex. Anonymkode: 211a1...a08 Sex med noen man hater? Sex med noen man mener ødelegger alt i verden, og er roten til alt vondt? Hvorfor kan de ikke heller ha sex med hverandre? Anonymkode: 09145...6c8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:56 #5 Del Skrevet mandag kl 13:56 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sex med noen man hater? Sex med noen man mener ødelegger alt i verden, og er roten til alt vondt? Hvorfor kan de ikke heller ha sex med hverandre? Anonymkode: 09145...6c8 Fordi de er heterofile? Merkelig nok så har mange kvinner problemer med å forstå den seksuelle nytelsen som ikke trenger noen følelser. Anonymkode: 211a1...a08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #6 Del Skrevet mandag kl 14:23 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fordi de er heterofile? Merkelig nok så har mange kvinner problemer med å forstå den seksuelle nytelsen som ikke trenger noen følelser. Anonymkode: 211a1...a08 Det er ikke snakk om null følelser, men hat. Menn som uttrykker hat mot kvinner i sosiale medier og i andre sammenhenger, HATER kvinner og ønsker dem alt vondt. De mener at moderne kvinner er skyld i alt det vonde i verden. Hvorfor oppsøker de kvinner, da? Det hjelper ikke at de er heterofile. Man trenger ikke å ha sex. Det er ikke en menneskerett. I mannsfengsler i USA har mange i utgangspunktet heterofile menn sex med hverandre, fordi de er nøden. På samme måte kan menn utenfor fengslene ha sex med hverandre, selv om de utgangspunktet er heterofile. Det er jo mye mer nytelse sammen med noen du liker og fremsnakker, enn sammen med noen du hater og forakter. Anonymkode: 09145...6c8 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:33 #7 Del Skrevet mandag kl 14:33 Hele incel-problemet kan løses ved at menn blir mindre prippne på å ha sex med hverandre. Følelsesløs sex kan de vel likegjerne ha med en kar? Lukke øynene og fokusere på hva man føler? Anonymkode: 6c01c...9b3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:38 #8 Del Skrevet mandag kl 14:38 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hele incel-problemet kan løses ved at menn blir mindre prippne på å ha sex med hverandre. Følelsesløs sex kan de vel likegjerne ha med en kar? Lukke øynene og fokusere på hva man føler? Anonymkode: 6c01c...9b3 Nettopp. Når de mener at menn er gode, smarte, morsomme og interessante, mens damer er horete, dumme, slemme og stygge, så er det jo et veldig enkelt valg. Da får de sex og roer seg ned, mister grunnen til å klage over manglende sex, og blir kanskje også snillere i sin omtale av damer. Anonymkode: 09145...6c8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:15 #9 Del Skrevet mandag kl 15:15 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nettopp. Når de mener at menn er gode, smarte, morsomme og interessante, mens damer er horete, dumme, slemme og stygge, så er det jo et veldig enkelt valg. Da får de sex og roer seg ned, mister grunnen til å klage over manglende sex, og blir kanskje også snillere i sin omtale av damer. Anonymkode: 09145...6c8 Om det enda var så enkelt. En vagina føles fantastisk, ingen anus kan måle seg med den . Anonymkode: 211a1...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:33 #10 Del Skrevet mandag kl 15:33 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om det enda var så enkelt. En vagina føles fantastisk, ingen anus kan måle seg med den . Anonymkode: 211a1...a08 Det finnes masse fint og naturtro i plastikk. Anonymkode: 09145...6c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:34 #11 Del Skrevet mandag kl 15:34 Håper de blir aseksuelle, så kvinner slipper dem. Anonymkode: 0b3a0...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:35 #12 Del Skrevet mandag kl 15:35 Har du noen eksempler på menn som uttaler seg svært negativt om kvinner offentlig? Jeg synes det er greit å vite nøyaktig hva vi diskuterer. Anonymkode: 933db...d9d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:58 #13 Del Skrevet mandag kl 15:58 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om det enda var så enkelt. En vagina føles fantastisk, ingen anus kan måle seg med den . Anonymkode: 211a1...a08 Hvorfor er menn så opptatt av å putte den i kvinners anus da? Anonymkode: 3dce8...797 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:07 #14 Del Skrevet mandag kl 17:07 Om de tar en tur på Gaysir så kan de i det minste finne ut hvordan kvinner opplever å være på Tinder. Synes dere skal prøve det for å kjent litt på følelsen av mange muligheter og tilbud om sex. Anonymkode: 146b3...75d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:38 #15 Del Skrevet mandag kl 18:38 Vi menn hater hvor mye vi elsker kvinner. For dere fortjener det ikke. Dere fortjener litt, men ikke så mye kjærlighet som dette. Dere fortjener heller ikke hatet som kommer. Anonymkode: 7968c...960 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet mandag kl 18:40 #16 Del Skrevet mandag kl 18:40 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det ikke bedre å holde seg langt unna damer? Jeg liker ikke edderkopper. Derfor har jeg ikke skaffet meg edderkopp som kjæledyr, og jeg klatrer ikke opp stigen for å ta på spindelvevet i hjørnet. Jeg unngår dem. Jeg liker heller ikke oliven. Derfor plukker jeg oliven ut av maten jeg får servert, og jeg kjøper ikke oliven for å spise. Jeg er ikke lesbisk, så jeg går ikke på homsebarer og flørter med lesbiske kvinner der. Så hvorfor fortsetter menn som hater kvinner, sjekke opp og omgås kvinner? Anonymkode: 09145...6c8 Dette er dems måte å bedrive selvskading 😅 Evt så føler de kanskje på en viss makt o.l av å hevde seg ved å trykke damene ned? Da må de jo fortsatt date mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:31 #17 Del Skrevet mandag kl 19:31 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi menn hater hvor mye vi elsker kvinner. For dere fortjener det ikke. Dere fortjener litt, men ikke så mye kjærlighet som dette. Dere fortjener heller ikke hatet som kommer. Anonymkode: 7968c...960 Dere elsker oss ikke, dere er kåte. Anonymkode: 0b3a0...71b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:52 #18 Del Skrevet mandag kl 20:52 Altså, vi kan da jamme snu rundt på dette å spørre kvinner om det samme. Uansett hvor dårlig en tenker om det motsatte kjønn, så vil man som heterofil bli trukket mot det okke som. Anonymkode: 322a8...056 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:55 #19 Del Skrevet mandag kl 20:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså, vi kan da jamme snu rundt på dette å spørre kvinner om det samme. Uansett hvor dårlig en tenker om det motsatte kjønn, så vil man som heterofil bli trukket mot det okke som. Anonymkode: 322a8...056 Kvinner som virkelig hater menn, unngår menn. Menn som hater kvinner, forfølger og oppsøker kvinner. Anonymkode: 09145...6c8 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet mandag kl 20:58 #20 Del Skrevet mandag kl 20:58 Fordi de er ambivalente og uenig med seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå