Bergensmann45 Skrevet i går, 12:41 #1 Del Skrevet i går, 12:41 Hei. Jeg lurer på hvordan det er mulig p gjennomføre ett samleie med en mann som har liten penis? Jeg selv har en medium og det er ikke alltid like lett for meg men med en penis på 4-5 cm i stiv tilstand , hvordan kjennes dette ut for kvinnen? Gir det noe i det hele tatt? Eller kjennes det bare ut som noen fingrer deg i åpningen? Kvinner med erfaring med liten penis oppfordres til p svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:03 #2 Del Skrevet i går, 19:03 Bergensmann45 skrev (6 timer siden): Hei. Jeg lurer på hvordan det er mulig p gjennomføre ett samleie med en mann som har liten penis? Jeg selv har en medium og det er ikke alltid like lett for meg men med en penis på 4-5 cm i stiv tilstand , hvordan kjennes dette ut for kvinnen? Gir det noe i det hele tatt? Eller kjennes det bare ut som noen fingrer deg i åpningen? Kvinner med erfaring med liten penis oppfordres til p svare. Spør du for en venn, siden du er medium(12-16 cm)? Spør for en venninne. Anonymkode: ef57e...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:11 #3 Del Skrevet i går, 19:11 Kommer helt an på tykkelsen det da. Man kjenner mest i skjedeåpningen og g-punktet sitter ikke langt inne. Så det er fult mulig å få nytelse med en liten penis. Så lenge den er tykk nok. Mikropenis og overvekt er en umulig kombinasjon, det kan ikke funke i det hele tatt. Ellers så er det meste mulig, med riktig stilling. Anonymkode: 0df00...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 19:11 #4 Del Skrevet i går, 19:11 hvorfor er det interessant for deg å vite hvordan andre menn sine sameier føles ? du vet at for de fleste kvinner er selve penetreringen det som gir minst i løpet av sexen ? srumulering av klitoris osv er for de fleste nødvendig og mye deiligere enn å få pikken i seg, kommer ikke ann på størrelsen vettu men om mannen kan bruke både den, fingre og tunge rett😊 forøvrig svært få menn med 4-5 cm erigert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:19 #5 Del Skrevet i går, 19:19 Min eks hadde i utgangspunktet penis på rundt 10 cm, og det fungerte godt det. Er i åpningen det er mest nerver. Det fungerte ikke like godt da han la mye på seg og fikk slik hard mannemage som på ingen måte lot seg dytte bort, samt at det la seg fett ved penisrot som reduserte størrelse i tillegg. Nå er jo sex mye mer enn samleie, så han kunne fint ha tilfredsstilt meg likevel, men det gjorde han ikke, så det ble det store problemet. Jeg klarte å tilfredsstille ham selv om situasjonen var som den var, men det ble ensidig. Vil derfor si at størrelsen er et mindre problem enn dårlig innstilling. Kvinner klarer å tilfredsstille hverandre uten penis, så muligheter finnes uansett størrelse på penis. Anonymkode: efdac...731 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå