AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #81 Del Skrevet i går, 14:31 Du kan jo begynne med å lese denne artikkelen: https://iform.nu/sunn-livsstil/psykologi/psykologens-beste-rad-for-bedre-selvbilde Det er masse lesestoff på nettet med tips, og masse videoer og sikkert podcaster, det er bare å google. Du legger veldig mye verdi i utseende, kanskje det er der du bør starte? Saken er at når du går rundt og tenker så mye negativt om deg selv så skinner det igjennom og ut til andre mennesker, hvordan kan du forvente at menn skal bli glad i deg når du ikke engang er glad i deg selv? Anonymkode: df833...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:37 #82 Del Skrevet i går, 14:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan jo begynne med å lese denne artikkelen: https://iform.nu/sunn-livsstil/psykologi/psykologens-beste-rad-for-bedre-selvbilde Det er masse lesestoff på nettet med tips, og masse videoer og sikkert podcaster, det er bare å google. Du legger veldig mye verdi i utseende, kanskje det er der du bør starte? Saken er at når du går rundt og tenker så mye negativt om deg selv så skinner det igjennom og ut til andre mennesker, hvordan kan du forvente at menn skal bli glad i deg når du ikke engang er glad i deg selv? Anonymkode: df833...b42 Jeg forventer ingenting. Jeg har flere ganger skrevet at også i perioden der jeg hadde godt selvbilde og anså meg selv som fin, så fikk jeg kommentarer og oppførsel som tydet på at jeg var alt annet enn det. Jeg legger ikke mye verdi i utseende. Norske menn gjør det. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:38 #83 Del Skrevet i går, 14:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forventer ingenting. Jeg har flere ganger skrevet at også i perioden der jeg hadde godt selvbilde og anså meg selv som fin, så fikk jeg kommentarer og oppførsel som tydet på at jeg var alt annet enn det. Jeg legger ikke mye verdi i utseende. Norske menn gjør det. Anonymkode: 18387...da1 Okei du har tydeligvis bestemt deg for at du ikke kan få det til så jeg kjenner at jeg ikke gidder å bruke mer tid på å prøve å hjelpe deg. Anonymkode: df833...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #84 Del Skrevet i går, 14:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei du har tydeligvis bestemt deg for at du ikke kan få det til så jeg kjenner at jeg ikke gidder å bruke mer tid på å prøve å hjelpe deg. Anonymkode: df833...b42 Jeg har ikke bedt om hjelp i tråden, har jeg? Men flere her mener jeg MÅÅÅÅ finne meg noen på sikt. Hvorfor det? Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #85 Del Skrevet i går, 14:56 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og hva slags jobb er det? Jeg har gått til psykolog i flere år. Jeg har lest bøker i selvutvikling, meditert, sett motivasjonsvideo. Jeg har gått til frisør, stilist og blitt profesjonelt sminket. Jeg har drevet med forsøk på å overbevise meg selv om at jeg er pen nok, attraktiv nok, at mine andre kvaliteter er nok. Så går jeg ut i verden og blir tydelig vist at jeg er stygg og/eller usynlig. Så hvilke KONKRETE tips har du til meg, som jeg ikke allerede har benyttet meg av? Anonymkode: 18387...da1 Her er mitt konkrete tips til deg; ikke vær så fokusert på menn og på utseendet ditt. Finn en passion, en lidenskap, noe du elsker å gjøre. Noe som gjør at du glemmer deg selv. Det er selvopptattheten din som er turn-off, ikke utseendet. En som har interesser og glimt i øyet, en som kan le og tulle, en som bryr seg om andre er tiltrekkende. En selvopptatt sutrepave er ikke tiltrekkende. Anonymkode: 1a606...9a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #86 Del Skrevet i går, 14:57 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som sagt, jeg gidder ikke. Jeg har ingen garanti for at en potensiell mann som sjekker meg opp om 10 år, ikke er bare interessert i en komfortabel tilværelse med en dame i hus. Jeg har det bra med meg selv. Derfor tenker jeg at jeg klarer meg helt fint uten menn for sex og forhold. Anonymkode: 18387...da1 Jeg skjønner veldig godt at du er forferdelig lei deg nå. Etter 4 havarerte forhold med menn som kun har utnyttet deg for økonomi, trygghet vaskehjelp og sex. Som aldri har vært generøse, romantiske eller beundrende. Jeg forstår at det er vondt. Men som en kvinne som har vært gift i 17 år, så kan jeg fortelle deg at jeg har hatt pliktsex i over ti år, og min mann og jeg tolerer hverandre og er vennlige men ikke stort mer. Jeg tror svært mange ekteskap har det slik, da økonomi og hverdagslogistikk med mange barn gjør det umulig å bryte ut. Jeg ønsker kun å være alene, å ha min kropp for meg selv og å slippe å rydde og vaske opp etter andre i timevis hver eneste dag. Vet ikke om det høres noe bedre ut enn hvordan du har det. Det høres ut som ren og skjær luksus for meg å ha mulighet til å bo alene og til å aldri bli rørt av en mann igjen. Anonymkode: 3ae78...b1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:00 #87 Del Skrevet i går, 15:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er mitt konkrete tips til deg; ikke vær så fokusert på menn og på utseendet ditt. Finn en passion, en lidenskap, noe du elsker å gjøre. Noe som gjør at du glemmer deg selv. Det er selvopptattheten din som er turn-off, ikke utseendet. En som har interesser og glimt i øyet, en som kan le og tulle, en som bryr seg om andre er tiltrekkende. En selvopptatt sutrepave er ikke tiltrekkende. Anonymkode: 1a606...9a7 Så rart at en veldig selvopptatt person har masse frivillige verv, gitt. Men ifølge deg så gjør jeg sikkert dette kun for å pleie mitt eget ego Jeg HAR pasjon og interesser, blant annet kunst. Jeg har også humor. Dessverre elsker mennesker å trykke meg ned ved å ta fra meg gleden jeg utstråler/uttaler. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #88 Del Skrevet i går, 15:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner veldig godt at du er forferdelig lei deg nå. Etter 4 havarerte forhold med menn som kun har utnyttet deg for økonomi, trygghet vaskehjelp og sex. Som aldri har vært generøse, romantiske eller beundrende. Jeg forstår at det er vondt. Men som en kvinne som har vært gift i 17 år, så kan jeg fortelle deg at jeg har hatt pliktsex i over ti år, og min mann og jeg tolerer hverandre og er vennlige men ikke stort mer. Jeg tror svært mange ekteskap har det slik, da økonomi og hverdagslogistikk med mange barn gjør det umulig å bryte ut. Jeg ønsker kun å være alene, å ha min kropp for meg selv og å slippe å rydde og vaske opp etter andre i timevis hver eneste dag. Vet ikke om det høres noe bedre ut enn hvordan du har det. Det høres ut som ren og skjær luksus for meg å ha mulighet til å bo alene og til å aldri bli rørt av en mann igjen. Anonymkode: 3ae78...b1e Men du kan jo bare bryte ut. Ikke ha pliktsex! Du ødelegger kroppen din og påfører deg selv traumer. Kutt ut sexen, ha dialog med mannen din om det. Kanskje kan dere åpne forholdet, slik at han får behovet tilfredsstilt, og du slipper å voldta deg selv. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #89 Del Skrevet i går, 15:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har aldri vært glad i meg, det innrømmet de. Jeg orker ikke mer sexnekt, utroskap, stygge kommentarer om kropp og lignende dritt. Anonymkode: 18387...da1 Ts har laget et tulleinnlegg og er nok en mann/gutt som tror at ei dame kan ha flere forhold samtidig som ingen av mennene liker henne. Premisset var at h*n kom til å savne sex, men skriver her om sexnekt i disse påståtte forholdene. Er en gjenganger med såkalte «stygge» damer, tviler på at ei som faktisk var usikker på eget utseende hadde giddet å kverulere på en slik måte. Trolletråd. Anonymkode: 8e7a1...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:31 #90 Del Skrevet i går, 15:31 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så rart at en veldig selvopptatt person har masse frivillige verv, gitt. Men ifølge deg så gjør jeg sikkert dette kun for å pleie mitt eget ego Jeg HAR pasjon og interesser, blant annet kunst. Jeg har også humor. Dessverre elsker mennesker å trykke meg ned ved å ta fra meg gleden jeg utstråler/uttaler. Anonymkode: 18387...da1 Selvopptatte mennesker kan godt ha mange frivillige verv, ingen motsetning der. Nei, mennesker elsker ikke å trykke andre ned, sånn generelt. De fleste er hyggelige og greie. Enten så omgir du deg med feil personer, eller så har du et negativt filter du tolker verden igjennom. Selvmedlidenheten din er det som er turn-off. Anonymkode: 1a606...9a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:58 #91 Del Skrevet i går, 17:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts har laget et tulleinnlegg og er nok en mann/gutt som tror at ei dame kan ha flere forhold samtidig som ingen av mennene liker henne. Premisset var at h*n kom til å savne sex, men skriver her om sexnekt i disse påståtte forholdene. Er en gjenganger med såkalte «stygge» damer, tviler på at ei som faktisk var usikker på eget utseende hadde giddet å kverulere på en slik måte. Trolletråd. Anonymkode: 8e7a1...ca8 Jeg er TS, og jeg er dame. Ingen trolletråd. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:10 #92 Del Skrevet i går, 18:10 AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 12.15): Bare for å si med en gang - tilfeldig sex og ONS gjør mer skade enn nytte, så det er ikke noe jeg kommer til å ha når jeg nå blir singel. Da blir det avholdenhet og "sololøp". Jeg lurer på om løpet mht. det å finne en god partner, er kjørt for meg. Jeg er 44 år, slank, men svært lite pen, har liten omgangskrets. Har i løpet av livet aldri opplevd at en mann virkelig var forelsket i meg. Samtlige fire forhold jeg har hatt, var tuftet på mannens interesse i noe annet enn meg som person og kvinne. Også nåværende forhold, som jeg holder på å avslutte. Anonymkode: 18387...da1 Har du hatt mange forhold, da? Du kan ikke utelukke at du en dag finner en som virkelig blir glad i deg. Jeg antar at du ikke har barn, og det er jo et stort pluss for mange menn på din alder. At man ikke har hatt hell med kjærligheten er en ting, men å avskrive den helt synes jeg er litt trist. Jeg er en mann på din alder +1, og har samme opplevelse. Men, jeg tenker at man kan aldri vite hva fremtiden vil bringe. Møter jeg noen så er det helt topp, og hvis ikke, så er ikke det noen krise da jeg trivet i eget selskap. Sitat tilfeldig sex og ONS gjør mer skade enn nytte Tilfeldige ONS har jeg aldri forstått meg på. Men, å ha sex med en tidligere bekjent er jo noe helt annet? Sitat Hva tenker dere? Lev livet, gjør som du vil. Bare ikke steng alle dører mentalt. For da kan du overse mange gode ting. Anonymkode: 8f55e...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #93 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har du hatt mange forhold, da? Du kan ikke utelukke at du en dag finner en som virkelig blir glad i deg. Jeg antar at du ikke har barn, og det er jo et stort pluss for mange menn på din alder. At man ikke har hatt hell med kjærligheten er en ting, men å avskrive den helt synes jeg er litt trist. Jeg er en mann på din alder +1, og har samme opplevelse. Men, jeg tenker at man kan aldri vite hva fremtiden vil bringe. Møter jeg noen så er det helt topp, og hvis ikke, så er ikke det noen krise da jeg trivet i eget selskap. Tilfeldige ONS har jeg aldri forstått meg på. Men, å ha sex med en tidligere bekjent er jo noe helt annet? Lev livet, gjør som du vil. Bare ikke steng alle dører mentalt. For da kan du overse mange gode ting. Anonymkode: 8f55e...4cd Jeg har fire barn. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå