AnonymBruker Skrevet i går, 09:36 #61 Del Skrevet i går, 09:36 Irak skrev (1 minutt siden): Det forstår jeg godt. Er ikke noe poeng i å være i et forhold med en mann som ikke elsker deg. Enig i det. Egoistiske menn her altså. Er jo det som er fellesnevneren slik jeg ser det. Finn deg en mann som ikke er egoistisk eller har behov for å opphøye egoet sitt, eller bruker deg for å booste det. En mann som viser at han setter deg foran seg selv. Det er en mann som er verdt å ta vare på. Er jo det parforhold handler om i mine øyne. Å ta vare på hverandre. Håper du finner deg en slik mann. Men disse mennene er ikke interessert i meg. De fleste menn er ikke interessert i meg. Menn jeg har vært i forhold med, måtte jeg selv sjekke opp og "kurtisere" i starten. Derfor vurderer jeg å kutte ut. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 09:52 #62 Del Skrevet i går, 09:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men disse mennene er ikke interessert i meg. De fleste menn er ikke interessert i meg. Menn jeg har vært i forhold med, måtte jeg selv sjekke opp og "kurtisere" i starten. Derfor vurderer jeg å kutte ut. Anonymkode: 18387...da1 Da er det lurt å fokusere på seg selv istedet. Menn som du selv må kurtisere og har vært i forhold med er disse egoistiske mennene. Ser du ikke mønsteret? Å elske seg selv, ta vare på seg selv, gjøre det som er din lidenskap og det som føles godt for deg. Når du gjør dette så har jeg stor tro på at du etterhvert kan tiltrekke deg en mann som ser din verdi. Om du tenker at du skal kutte de ut, så vil du lukke deg følelsesmessig, og da signaliserer du at du er utilgjengelig. Les over det jeg har skrevet en gang til. Så prøv å legg fra deg bitterhet om du kan. Det gjør deg ikke godt. Det er lett å tenke at man bare skal kutte ut menn for at noen av dem har behandlet deg dårlig. Det er ingen god løsning synes jeg. Å være selektiv i forhold til hvem du velger å omgås, kvinner som menn er mer gunstig. Jeg selv har reflektert mye over mine relasjoner, og har hatt en opprydning i forhold til dette. Omgåes ikke mennesker som ikke gjør meg godt. Positive opplevelser er viktig å skape for seg selv. Om du er kreativ så er det mange måter å gjøre dette på, så du kan få det bedre med deg selv. Så må du jo ville det og jobbe bevisst med det. Nytter ikke å skylde på alle andre. Da skyter du deg selv i foten... Prøv å rist det av deg om du kan. Gå videre med hevet hode. Drittsekker er det nok av i denne verden dessverre. De fortjener ikke din tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:03 #63 Del Skrevet i går, 10:03 Irak skrev (9 minutter siden): Da er det lurt å fokusere på seg selv istedet. Menn som du selv må kurtisere og har vært i forhold med er disse egoistiske mennene. Ser du ikke mønsteret? Å elske seg selv, ta vare på seg selv, gjøre det som er din lidenskap og det som føles godt for deg. Når du gjør dette så har jeg stor tro på at du etterhvert kan tiltrekke deg en mann som ser din verdi. Om du tenker at du skal kutte de ut, så vil du lukke deg følelsesmessig, og da signaliserer du at du er utilgjengelig. Les over det jeg har skrevet en gang til. Så prøv å legg fra deg bitterhet om du kan. Det gjør deg ikke godt. Det er lett å tenke at man bare skal kutte ut menn for at noen av dem har behandlet deg dårlig. Det er ingen god løsning synes jeg. Å være selektiv i forhold til hvem du velger å omgås, kvinner som menn er mer gunstig. Jeg selv har reflektert mye over mine relasjoner, og har hatt en opprydning i forhold til dette. Omgåes ikke mennesker som ikke gjør meg godt. Positive opplevelser er viktig å skape for seg selv. Om du er kreativ så er det mange måter å gjøre dette på, så du kan få det bedre med deg selv. Så må du jo ville det og jobbe bevisst med det. Nytter ikke å skylde på alle andre. Da skyter du deg selv i foten... Prøv å rist det av deg om du kan. Gå videre med hevet hode. Drittsekker er det nok av i denne verden dessverre. De fortjener ikke din tid. Som sagt, jeg gidder ikke. Jeg har ingen garanti for at en potensiell mann som sjekker meg opp om 10 år, ikke er bare interessert i en komfortabel tilværelse med en dame i hus. Jeg har det bra med meg selv. Derfor tenker jeg at jeg klarer meg helt fint uten menn for sex og forhold. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 10:12 #64 Del Skrevet i går, 10:12 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som sagt, jeg gidder ikke. Jeg har ingen garanti for at en potensiell mann som sjekker meg opp om 10 år, ikke er bare interessert i en komfortabel tilværelse med en dame i hus. Jeg har det bra med meg selv. Derfor tenker jeg at jeg klarer meg helt fint uten menn for sex og forhold. Anonymkode: 18387...da1 Garanti har man ikke for noe som helst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:41 #65 Del Skrevet i går, 10:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men disse mennene er ikke interessert i meg. De fleste menn er ikke interessert i meg. Menn jeg har vært i forhold med, måtte jeg selv sjekke opp og "kurtisere" i starten. Derfor vurderer jeg å kutte ut. Anonymkode: 18387...da1 Som sagt før du fikser selvbildet ditt så kommer du aldri til å finne noen, men altså gidder du ikke å gjøre jobben så er det jo bare å gi opp, ellers så kommer du bare til å fortsette i samme type forhold. Anonymkode: df833...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #66 Del Skrevet i går, 10:48 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som sagt før du fikser selvbildet ditt så kommer du aldri til å finne noen, men altså gidder du ikke å gjøre jobben så er det jo bare å gi opp, ellers så kommer du bare til å fortsette i samme type forhold. Anonymkode: df833...b42 Man kan ikke innbille seg at man er vakker når alle rundt gir uttrykk for at man er stygg. Så det er ingen "jobb" her som kan gjøres. Jeg hadde ganske bra selvtillit som ung, siden jeg hadde smashing kropp, var sylskarp og veldig sosial. Derfor var sjokket stort da folk rundt meg lo av meg og fortalte meg at jeg var stygg. Det dårlige selvbildet kom i 30-åra. Og igjen - jeg ønsker ikke flere forhold. Klarer meg fint som singel. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #67 Del Skrevet i går, 12:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan ikke innbille seg at man er vakker når alle rundt gir uttrykk for at man er stygg. Så det er ingen "jobb" her som kan gjøres. Jeg hadde ganske bra selvtillit som ung, siden jeg hadde smashing kropp, var sylskarp og veldig sosial. Derfor var sjokket stort da folk rundt meg lo av meg og fortalte meg at jeg var stygg. Det dårlige selvbildet kom i 30-åra. Og igjen - jeg ønsker ikke flere forhold. Klarer meg fint som singel. Anonymkode: 18387...da1 Mener du at utseendet er det eneste man har å tilby i et forhold? Så hvorfor opprettet du tråden hvis du klarer deg så fint som singel? Anonymkode: df833...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #68 Del Skrevet i går, 12:33 Gå til en flink frisør, si du sliter med å velge og få hjelp til klipp og farge som passer deg og ditt ansikt. Bruk litt farge på vipper og bryn, så er mye gjort. Du har sikkert sett en og annen "bli ny" i ditt liv? Ikke alltid vi ville hatt alt, men det blir alltid bedre enn utgangspunktet når de får hjelp med farge og fasong på både hår og klær. Det kan gjøre underverker for selvtilliten Er selv langt fra pen, i tillegg helt utenfor gjennomsnittsmål, men noe er det visst likevel ved meg- som med alle. Gjelder bare å fokusere på styrkene, ikke gå rundt og tenke du er lite pen- da blir du fort usynlig, nettopp for du ønsker å være det 💗 Anonymkode: 26022...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:39 #69 Del Skrevet i går, 12:39 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mener du at utseendet er det eneste man har å tilby i et forhold? Så hvorfor opprettet du tråden hvis du klarer deg så fint som singel? Anonymkode: df833...b42 Nei. Men utseendet hos kvinner er som regel "inngangsport" til videre vurdering av personlighet og andre kvaliteter. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #70 Del Skrevet i går, 12:40 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gå til en flink frisør, si du sliter med å velge og få hjelp til klipp og farge som passer deg og ditt ansikt. Bruk litt farge på vipper og bryn, så er mye gjort. Du har sikkert sett en og annen "bli ny" i ditt liv? Ikke alltid vi ville hatt alt, men det blir alltid bedre enn utgangspunktet når de får hjelp med farge og fasong på både hår og klær. Det kan gjøre underverker for selvtilliten Er selv langt fra pen, i tillegg helt utenfor gjennomsnittsmål, men noe er det visst likevel ved meg- som med alle. Gjelder bare å fokusere på styrkene, ikke gå rundt og tenke du er lite pen- da blir du fort usynlig, nettopp for du ønsker å være det 💗 Anonymkode: 26022...296 Jeg går jevnlig til frisør og har frisyre som passer meg. Sminker meg daglig, farger håret i en farge som passer resten av kroppen. Men de tettsittende, små øynene, den store potetnesa, hamsterkjaker og dobbelthaka som er der uansett hvor lite jeg veier, er det ingenting å få gjort noe med. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #71 Del Skrevet i går, 12:47 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Men utseendet hos kvinner er som regel "inngangsport" til videre vurdering av personlighet og andre kvaliteter. Anonymkode: 18387...da1 Har man fin personlighet kommer man lenger enn hvis man kun har fint utseende, og hvis du er like bitter i virkeligheten som du fremstiller deg selv her så er det jo ikke rart du ikke finner noen. Utseende har ikke så mye å si, det er bare å se deg rundt når du er på gata, så ser du at alle slags mulige mennesker som er i forhold. Anonymkode: df833...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #72 Del Skrevet i går, 12:52 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har man fin personlighet kommer man lenger enn hvis man kun har fint utseende, og hvis du er like bitter i virkeligheten som du fremstiller deg selv her så er det jo ikke rart du ikke finner noen. Utseende har ikke så mye å si, det er bare å se deg rundt når du er på gata, så ser du at alle slags mulige mennesker som er i forhold. Anonymkode: df833...b42 Selvfølgelig. Jeg har også vært i flere forhold. Det at man er i et forhold, betyr ikke at mannen elsker kvinnen han er sammen med. Dessverre. Jeg er for øvrig ikke bitter, kun realistisk. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #73 Del Skrevet i går, 12:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig. Jeg har også vært i flere forhold. Det at man er i et forhold, betyr ikke at mannen elsker kvinnen han er sammen med. Dessverre. Jeg er for øvrig ikke bitter, kun realistisk. Anonymkode: 18387...da1 Men det er jo du som jakter på menn som ikke er så veldig interessert, og ikke minst tar til takke med å være i et sånt forhold, ergo er det du som må gjøre jobben hvis du ønsker et annet resultat. Anonymkode: df833...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 #74 Del Skrevet i går, 12:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men disse mennene er ikke interessert i meg. De fleste menn er ikke interessert i meg. Menn jeg har vært i forhold med, måtte jeg selv sjekke opp og "kurtisere" i starten. Derfor vurderer jeg å kutte ut. Anonymkode: 18387...da1 Jeg tenker vel at de fleste under 40 er idioter når det gjelder det andre kjønn. Ingen av oss når vi nærmer oss 50 er noen ungdommer, og selv om jeg så veldig flott ut da jeg var 20, så ser jeg jo kanskje ikke helt sånn ut lenger Det er en utopi for menn at de skal finne seg noen yngre. Selvsagt gjør de ikke det- de fleste. De fleste av oss blir vel mer moden, mer voksen, og penger betyr mindre. Fordi vi stort sett har masse penger. Jeg er gift og har mann, og vi er glade i hverandre. Men han er jo ikke glad i meg pga rompa mi lenger.,..for å si det slik. Han er glad i personen MEG, alt det humøret jeg har, alt det jeg ER. Du høres såret ut, og kanskje litt bitter. Jeg tenker vel at du ikke skal jakte menn, men ta virkelig godt hånd om deg selv. Så tenker jeg at livet kommer med muligheter, så lenge du lever det. Anonymkode: d0b09...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #75 Del Skrevet i går, 13:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er jo du som jakter på menn som ikke er så veldig interessert, og ikke minst tar til takke med å være i et sånt forhold, ergo er det du som må gjøre jobben hvis du ønsker et annet resultat. Anonymkode: df833...b42 Men det andre resultatet er at jeg forblir singel. Dette forbereder jeg meg på nå. Jeg har hatt to lengre singelperioder i mitt liv, og ikke EN eneste mann var interessert. Den ene perioden var da jeg var ung (24-29 år), hadde fotomodellkropp, var utadvendt og hadde bøttevis med selvtillit. Nå er jeg eldre, tykkere og styggere. Det er dermed ikke logisk at jeg plutselig skal tiltrekke masse kvalitetsmenn, når jeg ikke gjorde det da jeg var ung og hadde perfekt kropp. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:03 #76 Del Skrevet i går, 13:03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker vel at de fleste under 40 er idioter når det gjelder det andre kjønn. Ingen av oss når vi nærmer oss 50 er noen ungdommer, og selv om jeg så veldig flott ut da jeg var 20, så ser jeg jo kanskje ikke helt sånn ut lenger Det er en utopi for menn at de skal finne seg noen yngre. Selvsagt gjør de ikke det- de fleste. De fleste av oss blir vel mer moden, mer voksen, og penger betyr mindre. Fordi vi stort sett har masse penger. Jeg er gift og har mann, og vi er glade i hverandre. Men han er jo ikke glad i meg pga rompa mi lenger.,..for å si det slik. Han er glad i personen MEG, alt det humøret jeg har, alt det jeg ER. Du høres såret ut, og kanskje litt bitter. Jeg tenker vel at du ikke skal jakte menn, men ta virkelig godt hånd om deg selv. Så tenker jeg at livet kommer med muligheter, så lenge du lever det. Anonymkode: d0b09...6e0 Det er en utopi, men fortsatt et krav hos mange menn. Derfor tar mange til takke med en jevnaldrende dame, selv om de egentlig ikke tenner på henne og ikke liker utseendet hennes. En del drar til andre land og henter seg unge damer derfra. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:08 #77 Del Skrevet i går, 13:08 AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 12.15): Bare for å si med en gang - tilfeldig sex og ONS gjør mer skade enn nytte, så det er ikke noe jeg kommer til å ha når jeg nå blir singel. Da blir det avholdenhet og "sololøp". Jeg lurer på om løpet mht. det å finne en god partner, er kjørt for meg. Jeg er 44 år, slank, men svært lite pen, har liten omgangskrets. Har i løpet av livet aldri opplevd at en mann virkelig var forelsket i meg. Samtlige fire forhold jeg har hatt, var tuftet på mannens interesse i noe annet enn meg som person og kvinne. Også nåværende forhold, som jeg holder på å avslutte. Jeg blir jo ikke yngre eller penere med årene, og mange menn, også på min alder, foretrekker unge, pene damer. Jeg orker ikke å ta flere sjanser på at en mann som jeg sjekker opp, velger meg fordi han er forelsket, og ikke av praktiske, økonomiske eller psykologiske grunner. Til nå har jeg aldri blitt sjekket opp av menn, men måtte alltid ta initiativ først. Er det slik at jeg rett og slett bør akseptere at det ikke er noen der for meg, som kan tilføre mitt liv noe positivt? Jeg har ellers en interessant jobb, snart karriereskifte, der hobbyen blir til næring, barn, dyr og mange interesser. Det jeg mangler, er venner og en mann som virkelig elsker meg. Kommer til å savne sexen, særlig fordi sex med nåværende samboer er veldig god. Men man blir vel vant til det meste. Hva tenker dere? Anonymkode: 18387...da1 Synes hele innlegget er litt rart siden du sier du har hatt 4 forhold og nå plutselig så er det ikke verdt det lenger? Ingen vet hvorfor disse fire personene ble glad i deg eller valgte å være med så lenge at det kan kalles forhold, men du har jo hatt en «fair share» - selv om du nå har gitt opp. Det er selvsagt lov å gi opp dating, det er mange som i stedet konsentrerer seg om å ha et best mulig liv alene. Ikke noe å skamme seg over det😊 Anonymkode: 8e7a1...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #78 Del Skrevet i går, 13:11 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes hele innlegget er litt rart siden du sier du har hatt 4 forhold og nå plutselig så er det ikke verdt det lenger? Ingen vet hvorfor disse fire personene ble glad i deg eller valgte å være med så lenge at det kan kalles forhold, men du har jo hatt en «fair share» - selv om du nå har gitt opp. Det er selvsagt lov å gi opp dating, det er mange som i stedet konsentrerer seg om å ha et best mulig liv alene. Ikke noe å skamme seg over det😊 Anonymkode: 8e7a1...ca8 De har aldri vært glad i meg, det innrømmet de. Jeg orker ikke mer sexnekt, utroskap, stygge kommentarer om kropp og lignende dritt. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:59 #79 Del Skrevet i går, 13:59 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Men det andre resultatet er at jeg forblir singel. Dette forbereder jeg meg på nå. Jeg har hatt to lengre singelperioder i mitt liv, og ikke EN eneste mann var interessert. Den ene perioden var da jeg var ung (24-29 år), hadde fotomodellkropp, var utadvendt og hadde bøttevis med selvtillit. Nå er jeg eldre, tykkere og styggere. Det er dermed ikke logisk at jeg plutselig skal tiltrekke masse kvalitetsmenn, når jeg ikke gjorde det da jeg var ung og hadde perfekt kropp. Anonymkode: 18387...da1 Ja det er bare å forberede seg siden du ikke gidder å gjøre jobben med deg selv. Anonymkode: df833...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:05 #80 Del Skrevet i går, 14:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det er bare å forberede seg siden du ikke gidder å gjøre jobben med deg selv. Anonymkode: df833...b42 Og hva slags jobb er det? Jeg har gått til psykolog i flere år. Jeg har lest bøker i selvutvikling, meditert, sett motivasjonsvideo. Jeg har gått til frisør, stilist og blitt profesjonelt sminket. Jeg har drevet med forsøk på å overbevise meg selv om at jeg er pen nok, attraktiv nok, at mine andre kvaliteter er nok. Så går jeg ut i verden og blir tydelig vist at jeg er stygg og/eller usynlig. Så hvilke KONKRETE tips har du til meg, som jeg ikke allerede har benyttet meg av? Anonymkode: 18387...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå