AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:15 #21 Del Skrevet mandag kl 12:15 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Utseendet mitt er egentlig det som er problemet. Mest sannsynlig så er det ikke det, mest sannsynlig så er problemet at du er lite glad i deg selv og derfor tiltrekker deg menn som heller ikke er glad i deg eller er emosjonelt utilgjengelige. For å finne en bra mann som kan tilføre livet ditt noe positivt så må du jobbe med å bli glad i deg selv først. Anonymkode: df833...b42 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet mandag kl 12:15 #22 Del Skrevet mandag kl 12:15 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Bare for å si med en gang - tilfeldig sex og ONS gjør mer skade enn nytte, så det er ikke noe jeg kommer til å ha når jeg nå blir singel. Da blir det avholdenhet og "sololøp". Jeg lurer på om løpet mht. det å finne en god partner, er kjørt for meg. Jeg er 44 år, slank, men svært lite pen, har liten omgangskrets. Har i løpet av livet aldri opplevd at en mann virkelig var forelsket i meg. Samtlige fire forhold jeg har hatt, var tuftet på mannens interesse i noe annet enn meg som person og kvinne. Også nåværende forhold, som jeg holder på å avslutte. Jeg blir jo ikke yngre eller penere med årene, og mange menn, også på min alder, foretrekker unge, pene damer. Jeg orker ikke å ta flere sjanser på at en mann som jeg sjekker opp, velger meg fordi han er forelsket, og ikke av praktiske, økonomiske eller psykologiske grunner. Til nå har jeg aldri blitt sjekket opp av menn, men måtte alltid ta initiativ først. Er det slik at jeg rett og slett bør akseptere at det ikke er noen der for meg, som kan tilføre mitt liv noe positivt? Jeg har ellers en interessant jobb, snart karriereskifte, der hobbyen blir til næring, barn, dyr og mange interesser. Det jeg mangler, er venner og en mann som virkelig elsker meg. Kommer til å savne sexen, særlig fordi sex med nåværende samboer er veldig god. Men man blir vel vant til det meste. Hva tenker dere? Anonymkode: 18387...da1 Det er nok noen der ute for deg også, men det hjelper ikke å lete. Bli venn med deg selv, gjør de tingene du liker og lev ditt liv på den beste måten du kan. Å være singel er alltid bedre enn ett dårlig forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:15 #23 Del Skrevet mandag kl 12:15 Du er kun 44, så løpet er absolutt ikke kjørt! Du har mange år foran deg, og dermed også sjanse for å møte noen som kan passe deg. Siden du har kun dårlige erfaringer, kanskje det er noe med deg selv du må jobbe med? Ikke at det er noe galt med deg, men kanskje du ubevisst søker feil type menn? Kanskje du kan vurdere å søke dypere vennskap med motsatt kjønn, som etter hvert kan føre til mer? Enten i form av en fast elsker eller kjæreste. Mulighetene er mange Anonymkode: 07885...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:16 #24 Del Skrevet mandag kl 12:16 Macro skrev (33 minutter siden): Savnet forsvinner når du har kommet. Bli god på onani👌 What she said👆 Høres ut som om du har godt av å være alene, bli glad i deg selv. Om du går rundt og syns du er stygg, så påvirker det jo relasjonene med andre rundt deg. Jeg har inntrykk av av personlighet er viktigere enn utseende, så mulig du må jobbe litt der. Anonymkode: fa4f7...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:21 #25 Del Skrevet mandag kl 12:21 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er kun 44, så løpet er absolutt ikke kjørt! Du har mange år foran deg, og dermed også sjanse for å møte noen som kan passe deg. Siden du har kun dårlige erfaringer, kanskje det er noe med deg selv du må jobbe med? Ikke at det er noe galt med deg, men kanskje du ubevisst søker feil type menn? Kanskje du kan vurdere å søke dypere vennskap med motsatt kjønn, som etter hvert kan føre til mer? Enten i form av en fast elsker eller kjæreste. Mulighetene er mange Anonymkode: 07885...878 Jeg har flere mannlige venner, som overhodet ikke anser meg som kjæreste-/sexmateriale, og nettopp derfor funker disse vennskapene. Igjen, fast elsker er bortkastet og helt uønsket. Hvordan tror du jeg, som er et forholdsmenneske, vil føle meg når denne faste elskeren finner sitt livs kjærlighet og gifter seg med henne? Nei takk, jeg har nok traumer allerede. Det kan hende at jeg søker feil type menn. Problemet er at ingen andre menn søker meg. Anonymkode: 18387...da1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:21 #26 Del Skrevet mandag kl 12:21 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): What she said👆 Høres ut som om du har godt av å være alene, bli glad i deg selv. Om du går rundt og syns du er stygg, så påvirker det jo relasjonene med andre rundt deg. Jeg har inntrykk av av personlighet er viktigere enn utseende, så mulig du må jobbe litt der. Anonymkode: fa4f7...6f9 Jeg har blitt fortalt/signalisert at jeg er stygg hele livet. Mine ekser sluttet å ha sex med meg de siste årene i forholdet, fordi de ikke lenger orket det - fordi jeg ikke var attraktiv for dem. Man vet som regel sin verdi utseendemessig. Anonymkode: 18387...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:22 #27 Del Skrevet mandag kl 12:22 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mest sannsynlig så er det ikke det, mest sannsynlig så er problemet at du er lite glad i deg selv og derfor tiltrekker deg menn som heller ikke er glad i deg eller er emosjonelt utilgjengelige. For å finne en bra mann som kan tilføre livet ditt noe positivt så må du jobbe med å bli glad i deg selv først. Anonymkode: df833...b42 På Tinder er det ingen som ser personlighet og selvtillit. Kun bilder. De fleste som sveipet meg til høyre på Tinder, slettet meg med en gang jeg sveipet tilbake. Det sier noe, vet du. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:25 #28 Del Skrevet mandag kl 12:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt fortalt/signalisert at jeg er stygg hele livet. Mine ekser sluttet å ha sex med meg de siste årene i forholdet, fordi de ikke lenger orket det - fordi jeg ikke var attraktiv for dem. Man vet som regel sin verdi utseendemessig. Anonymkode: 18387...da1 Sjarm er viktigere enn du tror. Jeg vet om mange som ikke er glansbilder, men som blir utrolig flotte på grunn av personligheten og sjarmen sin! Anonymkode: fa4f7...6f9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet mandag kl 12:31 #29 Del Skrevet mandag kl 12:31 Sparkling_Pink skrev (4 minutter siden): Jeg er uenig i at kjærlighet og sex automatisk er to adskilte ting. Jeg reagerer på det at du sier at det er urealistisk med ønskene hennes tilknyttet alderen, hva er det du har sett og opplevd som gjør at du tror dette? Poenget mitt var at hun uttrykker sex ville bli ett savn, men etterpå avviste at FWB eller ONS var et alternativ, hvilket betyr hun HAR en sterk kobling mellom det emosjonelle og det fysiske, og er nødt å bevistgjøre seg selv på at det er det emosjonelle begjæret som blir et savn, ikke egentlig sexen. Det har litt hvordan hun tilnærmer seg menn, fordi det ville lurt meg. En av ulempene med å bli eldre, er at de sterke hodestupe forelskelsene blir færre og færre. Noen kan ofte ha det senere i livet, men jo eldre man blir jo mer rasjonalitet kommer inn i det å etablere en relasjon. Du kommer inn med mer bagasje og vet mere om hva du ønsker og ikke ønsker, og det hun egentlig etterspør ,er noen som faller for henne uten et underliggende behov, og en funksjon for henne i sitt liv. Sparkling_Pink skrev (14 minutter siden): Og hvordan tenker du noen som ønsker gjensidighet, forpliktelser, elskov og at den andre er der for en skal etablere relasjoner? La oss begynne med at det ikke er enkelt på en god dag: jeg tror ikke jeg ville funnet noe sånt, hvis jeg var kvinne og gikk ut som singel i dag, i min alder. Mye fordi jeg som mann ikke ville søkt etter det. Men sjangsen for at det skulle lykkes, ville økt tusen ganger hvis jeg innså at dette er oppgaver og funksjoner i en potensiell partners liv, noe de ønsker for seg, og ikke et resultat av at man blir betatt og "ikke kan leve uten meg". At jeg faktisk er en "fiks" i deres liv. Men det er den typen objektivisering hun ikke ønsker, hun vil egentlig ha den uskyldig ungdommelige forelskelsen. Hvilket er et helt greit ønske i livet hvis man først skal ha et annet menneske i livet sitt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet mandag kl 12:36 #30 Del Skrevet mandag kl 12:36 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): På Tinder er det ingen som ser personlighet og selvtillit. Kun bilder. De fleste som sveipet meg til høyre på Tinder, slettet meg med en gang jeg sveipet tilbake. Det sier noe, vet du. Anonymkode: 18387...da1 Ikke gå på datingapper. De er ikke lagd for at du skal finne kjærligheten dessverre. Nyt deg selv og livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:38 #31 Del Skrevet mandag kl 12:38 Druid skrev (6 minutter siden): Poenget mitt var at hun uttrykker sex ville bli ett savn, men etterpå avviste at FWB eller ONS var et alternativ, hvilket betyr hun HAR en sterk kobling mellom det emosjonelle og det fysiske, og er nødt å bevistgjøre seg selv på at det er det emosjonelle begjæret som blir et savn, ikke egentlig sexen. Det har litt hvordan hun tilnærmer seg menn, fordi det ville lurt meg. En av ulempene med å bli eldre, er at de sterke hodestupe forelskelsene blir færre og færre. Noen kan ofte ha det senere i livet, men jo eldre man blir jo mer rasjonalitet kommer inn i det å etablere en relasjon. Du kommer inn med mer bagasje og vet mere om hva du ønsker og ikke ønsker, og det hun egentlig etterspør ,er noen som faller for henne uten et underliggende behov, og en funksjon for henne i sitt liv. La oss begynne med at det ikke er enkelt på en god dag: jeg tror ikke jeg ville funnet noe sånt, hvis jeg var kvinne og gikk ut som singel i dag, i min alder. Mye fordi jeg som mann ikke ville søkt etter det. Men sjangsen for at det skulle lykkes, ville økt tusen ganger hvis jeg innså at dette er oppgaver og funksjoner i en potensiell partners liv, noe de ønsker for seg, og ikke et resultat av at man blir betatt og "ikke kan leve uten meg". At jeg faktisk er en "fiks" i deres liv. Men det er den typen objektivisering hun ikke ønsker, hun vil egentlig ha den uskyldig ungdommelige forelskelsen. Hvilket er et helt greit ønske i livet hvis man først skal ha et annet menneske i livet sitt. Nei, jeg ønsker ikke den uskyldige forelskelsen. Jeg ønsker interesse, begjær og kjærlighet fra en mann. Noe jeg aldri har opplevd. Og ja, sex blir et savn, fordi jeg har stor sexlyst. Samtidig så ønsker jeg ikke å pule rundt, da tilfeldig sex gir meg ingenting. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:39 #32 Del Skrevet mandag kl 12:39 rummyking skrev (2 minutter siden): Ikke gå på datingapper. De er ikke lagd for at du skal finne kjærligheten dessverre. Nyt deg selv og livet ditt. Jeg kom bare med et eksempel - at sletting av matcher etter at jeg har sveipet mennene tilbake, forteller at jeg er svært lite attraktiv utseendemessig. Anonymkode: 18387...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:00 #33 Del Skrevet mandag kl 13:00 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): På Tinder er det ingen som ser personlighet og selvtillit. Kun bilder. De fleste som sveipet meg til høyre på Tinder, slettet meg med en gang jeg sveipet tilbake. Det sier noe, vet du. Anonymkode: 18387...da1 Men da er tydeligvis ikke tinder din arena da, da får du prøve andre steder hvor du faktisk møter folk i virkeligheten, negativ innstilling gjør deg ihvertfall ingen tjenester. Anonymkode: df833...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:02 #34 Del Skrevet mandag kl 13:02 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har blitt fortalt/signalisert at jeg er stygg hele livet. Mine ekser sluttet å ha sex med meg de siste årene i forholdet, fordi de ikke lenger orket det - fordi jeg ikke var attraktiv for dem. Man vet som regel sin verdi utseendemessig. Anonymkode: 18387...da1 Men det er jo du som har valgt å leve med disse mennene, hadde du vært glad i deg selv så hadde du ikke funnet det i det. Du må gjøre jobben med deg selv eller så kommer du bare til å fortsette i akkurat samme mønster med å finne menn som behandler deg dårlig. Anonymkode: df833...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:11 #35 Del Skrevet mandag kl 13:11 Har opplevd at folk opp i høy alder ( 75 år) har forelsket seg, og fått gode forhold. Det er aldri for sent. Utseende er heller ikke så viktig, det kommer an på øyet som ser. At man er positiv og glad er det som tiltrekker andre. Anonymkode: 0cb58...c15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet mandag kl 13:12 #36 Del Skrevet mandag kl 13:12 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg kom bare med et eksempel - at sletting av matcher etter at jeg har sveipet mennene tilbake, forteller at jeg er svært lite attraktiv utseendemessig. Anonymkode: 18387...da1 Jeg forstår hva du mener. Opplever det selv også, men jeg tenker at du ikke bør legge for mye vekt på det. Er som sagt ikke noen bra plass å få tilbakemeldinger fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:57 #37 Del Skrevet mandag kl 15:57 Høres ut som en vond og vanskelig situasjon. Jeg syns ikke du virker særlig kravstor, det virker som du egentlig bare vil bli elsket. Jeg kjenner flere kvinner som sier beskriver seg selv litt slik som du gjør, men de forstår ikke at de faktisk er mye mer attraktive enn de selv tror. Noen av de er også veldig dårlig på å ta hint, og forstår derfor ikke at menn faktisk flørter med dem. Virker som at selvbildet står litt i veien og de tolker derfor all flørting som vennlighet. Kan det hende det samme gjelder deg? Prøv å tenk litt annerledes om du får et vennlig smil eller tilfeldig kompliment fra en mann. Det er veldig høy sannsynlighet at du faktisk blir flørtet med oftere enn du tror. 😊 Anonymkode: 31f15...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:04 #38 Del Skrevet mandag kl 16:04 Ønsker deg en som elsker deg for deg. Men så det er nevnt, som yngre enn deg bryr meg katta om de mennene som vil ha yngre. Vil ikke ha dem. Så ikke putt dem på en pidestall hvor menn bare kan ønske og få, mens kvinner er sååå uattraktive. Det er helt feil. Anonymkode: 0fa69...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:37 #39 Del Skrevet mandag kl 17:37 Det er IKKE utseendet ditt som er problemet. Hvordan kan jeg vite det? Jo, du skriver at du også mangler venner. Det sier meg noe. Du virker negativ, selvkritisk, mistroisk og lite glad i deg selv. Det smitter! Glem dette med utseende. Jeg kjenner mange «stygge» som er i gode langvarige forhold. Du må komme ut av skallet, by på deg selv, være interessert i andre som mennesker. Sier ikke at det er lett å bytte personlighet, men du må ta skritt. Anonymkode: 1a606...9a7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:56 #40 Del Skrevet mandag kl 17:56 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har blitt fortalt/signalisert at jeg er stygg hele livet. Mine ekser sluttet å ha sex med meg de siste årene i forholdet, fordi de ikke lenger orket det - fordi jeg ikke var attraktiv for dem. Man vet som regel sin verdi utseendemessig. Anonymkode: 18387...da1 Jeg tror du blir litt selvoppfyllende profeti her. Ja, kanskje har folk du har møtt på før, til og med ekser, sett på deg som stygg. Og jeg skjønner at det er vondt, men det betyr ikke at alle vil se på deg som stygg. Og mange menn er mer opptatt av kropp enn ansikt når det gjelder det rent utaeendemessige, uten at det betyr at de bare ønsker sex. De fleste bryr seg mest om personligheten og sjarm når det gjelder å faktisk falle for og etterhvert elske noen. Og alle kan miste følelser og tiltrekning for partner, også når partner er modellpen og/eller de var dødsforelsket i starten. Men ja, jeg forstår at du er lei og oppgitt, men det er rett og slett veldig unyttig å tenke at uflaksen din med menn skyldes at du er stygg. Kanskje bare det går på utstråling, eller bare at de mennene du møter ikke har passet så godt med deg totalt. Tror også du har litt urealistisk bilde av at man som dame skal bli sjekket opp av menn, skjer jo noen, men for de fleste utvikler man enten følelser over tid når man møtes jevnlig (jobb, skole, hobby etc) eller så dater man aktivt feks via app. Anonymkode: 9a094...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå