Gå til innhold

Er løpet egentlig kjørt for meg? Har ingenting imot å være singel resten av livet, men sex blir jo et savn, da

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det nytter ikke med kosmetikk og stilige klær når man er stygg i ansiktet. Jeg har alltid kledd meg feminint, vært slank, gjerne gått med hæler, hatt langt hår. Men det hjelper altså ikke når ansiktet er stygt. 

Anonymkode: 18387...da1

Har du lært deg ordentlig sminke og hudpleie da? Hos en profesjonell eller yt videoer? Jeg prioriterer ikke negler, høye hæler og slikt men er nøye med dokumentert hudpleie (retinol, sunblock året rundt og red light maske hver kveld) samt legger inn 20 min med sminke hver morgen. Og trening så klart, men det gjør du vel allerede. Det har ført til at jeg ser mange år yngre ut og jeg får masse oppmerksomhet fra menn og kan få «hvem jeg vil», også til forhold. Syns jeg ser ordinær ut uten sminke, selv om huden er flott uten sminke også. Hudpleie og sminke kan løfte deg fra 5-9. Bestill deg time hos profesjonell sminkør.  

Anonymkode: 262de...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har du lært deg ordentlig sminke og hudpleie da? Hos en profesjonell eller yt videoer? Jeg prioriterer ikke negler, høye hæler og slikt men er nøye med dokumentert hudpleie (retinol, sunblock året rundt og red light maske hver kveld) samt legger inn 20 min med sminke hver morgen. Og trening så klart, men det gjør du vel allerede. Det har ført til at jeg ser mange år yngre ut og jeg får masse oppmerksomhet fra menn og kan få «hvem jeg vil», også til forhold. Syns jeg ser ordinær ut uten sminke, selv om huden er flott uten sminke også. Hudpleie og sminke kan løfte deg fra 5-9. Bestill deg time hos profesjonell sminkør.  

Og når man har ligget sammen og det er morgen, står du da opp og sminker deg før kjæresten din våkner? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og når man har ligget sammen og det er morgen, står du da opp og sminker deg før kjæresten din våkner? 

Nei, kanskje de første 2-3 gangene så er jeg trygg nok til å la det være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, kanskje de første 2-3 gangene så er jeg trygg nok til å la det være

Så forholdet er altså basert på kpe fake? Hva er vitsen med det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå ville jeg gi tips til ts og ikke få dette til å handle om meg. Og er åpenbart ikke basert på fake, de ser meg jo uten sminke etter et par dates bare og har ikke mistet interessen av den grunn, tvert imot ikke reagert noen ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 14 år yngre enn deg, men har lagt sex på hylla. Jeg savner det ikke, og er flere år siden sist. 

For meg var sex deilig fordi det var med noen jeg elsket og som jeg trodde elsket meg, fordi jeg trodde han tente på meg og virkelig elsket å ha sex med meg. Når jeg skjønte at i langvarige relasjoner så er det vanlig at mannen tømmer seg i deg mens han fantaserer om alle andre han vil ha, fordi han er lei av deg, nei da gidder jeg ikke. Det er ikke godt lenger. 

ONS og sånt orker jeg ikke, vil ikke gi en mann gleden av å ha sex med meg når han bare ser på meg som en tømmestasjon. Han kan heller betale for det eller finne noen andre. 

Anonymkode: 90dab...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lett å bli bitter når et forholdsvis ender på ugreit vis. Men tror ikke det nødvendigvis handler om utseendet eller andre ting man kan bli litt vel selvbevisst på. 

Anonymkode: b2aba...860

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (11 timer siden):

Savnet forsvinner når du har kommet. Bli god på onani👌

Kanskje det gjelder for deg. For meg øker bare lysten etter en liten pause. 

Anonymkode: 88f74...e6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er IKKE utseendet ditt som er problemet. Hvordan kan jeg vite det? Jo, du skriver at du også mangler venner. Det sier meg noe.

Du virker negativ, selvkritisk, mistroisk og lite glad i deg selv. Det smitter! Glem dette med utseende. Jeg kjenner mange «stygge» som er i gode langvarige forhold. Du må komme ut av skallet, by på deg selv, være interessert i andre som mennesker. Sier ikke at det er lett å bytte personlighet, men du må ta skritt.

Anonymkode: 1a606...9a7

Nå må du ikke glemme forståelsen av hvordan hun opplever aldri å bli valgt av noen, aldri å bli elsket. Hun opplever tydeligvis jevnlig avvisning.

Når du gjennom hele livet stadig blir fortalt at du ikke er bra nok, så gjør det noe med en person. Det er slettes ikke rart om hun kan bli selvkritisk og negativ, eller lite glad i seg selv.

Hvis du var i hennes sko, og alltid fikk følelsen av at du ble valgt bort, du var mislykket. Hva ville det gjøre med din psyke?

Anonymkode: c856a...e37

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som skriver lignende ting blir ofte kalt for incels.

Anonymkode: 27dce...8d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, for det er ingen paragraf om hvordan vestlige menn er dumme og kravstore, ikke vet sitt eget beste og vi helst skulle fratatt dem rettighetene sine. 

Anonymkode: 0fa69...36e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke helt. Jeg hater ikke menn. Jeg misliker ikke menn. Jeg lever heller ikke i ufrivillig sølibat eller i sølibat i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å få vært sosial, dekket behov for nærhet og sex, ha noen å dele hverdagen med..det er mange fordeler med å ha en kjæreste. De færreste jeg har vært sammen med har fått sett meg helt uten sminke (og har godtatt det, merkelig nok). Synes ikke jeg er noe pen uten av forskjellige årsaker. Veldig stress for meg, men i sum har det vært verdt det.

Anonymkode: 270d3...5d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er vanskelig å finne noen seriøst i dag også, selv om du er ung og pen 😥

Anonymkode: c2eaf...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å få vært sosial, dekket behov for nærhet og sex, ha noen å dele hverdagen med..det er mange fordeler med å ha en kjæreste. De færreste jeg har vært sammen med har fått sett meg helt uten sminke (og har godtatt det, merkelig nok). Synes ikke jeg er noe pen uten av forskjellige årsaker. Veldig stress for meg, men i sum har det vært verdt det.

Anonymkode: 270d3...5d0

Men jeg gidder ikke et falskt og slitsomt liv der jeg må opp og sminke meg på morgenen før mannen står opp, og være oppdollet 365 dager i året. Det er veldig befriende å slippe å sminke seg når man er syk eller har en daffedag hjemme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jo du selv valg å være i sølibat. Det har jo ingenting med å være singel å gjøre. Det er jo som singel man har best, mest sex med flest. At du "ikke liker" tilfeldig sex er vel mer et symptom på at det ikke er så lett for deg å få tilfeldig sex, og at du ikke kan få de sexpartnere du ønsker, derfor skal du liksom være frivillig avholds. 

Anonymkode: 2bf2b...134

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har blitt fortalt/signalisert at jeg er stygg hele livet. Mine ekser sluttet å ha sex med meg de siste årene i forholdet, fordi de ikke lenger orket det - fordi jeg ikke var attraktiv for dem. Man vet som regel sin verdi utseendemessig.

Dette her er et klassisk eksempel på hva din utstråling utstråler og tiltrekker seg. 

Hva du syns og tenker om deg selv. 

Det blir en slags selvoppfyllende profeti. Anbefaler deg å jobbe med deg selv, og lære å elske deg selv. Egenkjærlighet smitter ❤️ 

Utseende handler overhodet ikke om verdi. Det har ingenting med det å gjøre faktisk. Det er din indre verdi som bestemmer hvem du er som person. 

Tiltrekning kan gjøre at vi synes andre mennesker er attraktive dog er ikke dette noe som er varig. Det må jobbes for/med og skapes sammen. Det er det som varer og kan bli varig. 

Så det er faktisk en mulighet for at det er du som saboterer for deg selv....

Nå vet ikke jeg grunnen til at det ble slutt mellom dere. Jeg bare peker på mulige årsaker i forhold til informasjonen du har gitt. 

Og så klart noen menn er overfladiske. Dem bør du styre langt unna...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå har jo du selv valg å være i sølibat. Det har jo ingenting med å være singel å gjøre. Det er jo som singel man har best, mest sex med flest. At du "ikke liker" tilfeldig sex er vel mer et symptom på at det ikke er så lett for deg å få tilfeldig sex, og at du ikke kan få de sexpartnere du ønsker, derfor skal du liksom være frivillig avholds. 

Anonymkode: 2bf2b...134

Men de fleste kvinner ønsker ikke masse uforpliktende sex med menn som ønsker å tømme seg i dem. Og jo, jeg har fått masse forespørsler som singel. Kunne ha hatt sex med mange forskjellige. Men denne sexen gir meg ingenting. Jeg blir følelsesmessig knyttet til dem jeg har sex med, slik at vissheten om at jeg blir brukt som et hull, er sårende. I tillegg er det slik for kvinner (bare så du vet), at klønete, tilfeldig sex med en mann som er mest opptatt av egen tømming, gir null og niks for kvinner. De nyter ikke. Og da er det ikke noe poeng i å ha sex.

Ja, jeg vurderer å være frivillig avholds. Ikke fordi jeg ikke kan få tilfeldig sex, men fordi jeg ikke ser poenget med å gjøre noe som i verste fall skader meg, som innebærer risiko for overgrep, og som i beste fall ikke tilfører meg noe som helst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (2 minutter siden):

Dette her er et klassisk eksempel på hva din utstråling utstråler og tiltrekker seg. 

Hva du syns og tenker om deg selv. 

Det blir en slags selvoppfyllende profeti. Anbefaler deg å jobbe med deg selv, og lære å elske deg selv. Egenkjærlighet smitter ❤️ 

Utseende handler overhodet ikke om verdi. Det har ingenting med det å gjøre faktisk. Det er din indre verdi som bestemmer hvem du er som person. 

Tiltrekning kan gjøre at vi synes andre mennesker er attraktive dog er ikke dette noe som er varig. Det må jobbes for/med og skapes sammen. Det er det som varer og kan bli varig. 

Så det er faktisk en mulighet for at det er du som saboterer for deg selv....

Nå vet ikke jeg grunnen til at det ble slutt mellom dere. Jeg bare peker på mulige årsaker i forhold til informasjonen du har gitt. 

Og så klart noen menn er overfladiske. Dem bør du styre langt unna...

Jeg har gjort det slutt etter masse utroskap, sexnekt og andre ting som ble gjort FORDI MENNENE ALDRI ELSKET MEG. De har også innrømmet det. Min nåværende samboer oppfører seg på lang vei på samme måte - det skinner gjennom at han ikke elsker meg. Da ser jeg ikke poenget med å være i et forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gjort det slutt etter masse utroskap, sexnekt og andre ting som ble gjort FORDI MENNENE ALDRI ELSKET MEG. De har også innrømmet det. Min nåværende samboer oppfører seg på lang vei på samme måte - det skinner gjennom at han ikke elsker meg. Da ser jeg ikke poenget med å være i et forhold. 

Det forstår jeg godt. Er ikke noe poeng i å være i et forhold med en mann som ikke elsker deg. Enig i det. 

Egoistiske menn her altså. Er jo det som er fellesnevneren slik jeg ser det. 

Finn deg en mann som ikke er egoistisk eller har behov for å opphøye egoet sitt, eller bruker deg for å booste det. En mann som viser at han setter deg foran seg selv. Det er en mann som er verdt å ta vare på. 

Er jo det parforhold handler om i mine øyne. Å ta vare på hverandre. 

Håper du finner deg en slik mann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...