AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:51 #1 Del Skrevet mandag kl 08:51 Det burde bøtelegges... Anonymkode: 8d598...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:55 #2 Del Skrevet mandag kl 08:55 Hæ? Anonymkode: a72d2...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 15:56 #3 Del Skrevet mandag kl 15:56 Samme sier jeg... hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:03 #4 Del Skrevet mandag kl 16:03 "Ned til snøværet". Hvor fra da? Trodde hele Norge var dekka med snø nå? Anonymkode: c1e47...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet mandag kl 19:27 #5 Del Skrevet mandag kl 19:27 Ser ikke problemet, det er jo bare vanlig snø. Ikke noe radioaktivt nedfall eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:30 #6 Del Skrevet mandag kl 19:30 En av de minst informative innleggene jeg har sett på kg i hele min kg-karriere. Altså.. what?! Anonymkode: 7a218...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:35 #7 Del Skrevet mandag kl 19:35 Snøværet fyker er rett utenfor døra her. Så ingen grunn til å måke frem bilen først og kjøre noen steder. 😆 Anonymkode: 64f6b...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå