AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Jeg har lyst til å gjøre selvbyggerkryssord, sånne hvor man bare får et helt blankt rutenett og så står stikkordene ved siden av og man må også fylle inn i svarte rutene selv. Noen som vet om kryssordblader eller andre steder hvor jeg finner dette? Synes ikke jeg kan stå på butikken og finbla i alle kryssordblader de har og de få jeg har kjøpt før har aldri hatt selvbyggerkryss. Håper på hjelp! Anonymkode: cc921...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Var det ikke Hjemmet som hadde disse? Mener å huske selvbygger, tretrinnsrakett m.m. fra bladene til mormor på 80-tallet. Aner ikke om de fremdeles finnes. Anonymkode: fb1ec...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Jeg tror jeg hadde forhørt meg på bokhandelen. Spør en som har jobbet der en stund, ikke en som bare jobber der litt nå og da Anonymkode: 1eeda...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå