AnonymBruker Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 16.00): Er det ikke sånn at det er lettere å bli gradert ufør om man allerede har en jobb? Blir ikke arbeidsutprøving da foretatt i den jobben man allerede har? Anonymkode: 77958...6b6 Nei? Man må mangle arbeidsevne på minst 50% over tid. Anonymkode: dba9d...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #22 Del Skrevet 7. januar Hva tenker du selv at du klarer? Hvordan er det å stå i jobben nå? Jeg har selv 100% AAP, og har hatt det i 3 år. Får forlenget siden jeg er i tiltak. Jeg har borderline, kptsd, angst, OCD og diverse, men håper veldig jeg klarer å komme meg ut i jobb igjen. Det som er viktig for meg er å få en jobb jeg kan trives i. Anonymkode: 9aea0...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 7. januar #23 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jo. Anonymkode: 111cf...059 Ok- det er kjempebra, og ei forbedring av regelverket. Beklager at jeg påstod noe annet 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå