Gå til innhold

Liker dere menn å bli sugd og sprute dama i munn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Digger det. :)

Men jeg har sett i andre tråden at det finnes menn som ikke liker, eller ikke bryr seg om å bli sugd.. Folk er forskjellige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det jo, det er veldig godt å bli sugd og det kommer nok alltid til å være litt kult og tilfredsstillende å komme i munnen hennes.

Så liker jeg sex, penetrering, enda en hel del bedre. Så det er førstevalget. Likevel hadde nok sexlivet vårt, alt i alt, vært fattigere uten oralsex (begge veier). Enten som forspill eller som litt krydder og avveksling. Og ved en blowjob synes jeg det å komme i munnen hennes er det beste og mest tennende alternativet, sånn for min egen del. 

Anonymkode: 294e3...878

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli sugd, men er ikke noe krav at hun skal svelge. Er best når hun gjør det hun selv har lyst til.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, elsker å komme i munnen, gir uten sammenligning de sterkeste orgasmene. At hun svelger betyr ikke så mye, men det er jo enklest sånn.

Anonymkode: 853bb...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

?

Anonymkode: 0a01f...a73

Nope.

Å bli sugd gir meg svært lite. Er ikke en del av mitt tenningsmønster å motta oralsex.

Anonymkode: 269bc...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke så mye ut av suging. Men jeg slikker fitte så det ljomer etter 

Anonymkode: e3cbc...97b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugingen er jeg ganske nøytral til. Å komme i munnen og se hun nyte det og svelge det, dét er ekstremt sexy. Uten det er det ikke noe vits med noen blowjob.

Anonymkode: 416c1...cc9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker å bli sug, men foretrekker å komme i fitta hennes.

hun er glad i å suge, så når hun har mensen vil hun gjerne suge meg til jeg kommer i munnen hennes.

Anonymkode: bd55e...736

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så innmari opptatt av den suginga egentlig. Kunne godt tenkt meg å prøve og suge en gang, bare for å ha prøvd det, men å bli sugd gir meg ikke all verden (men det er jo godt da).

Anonymkode: 0ef6b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli sugd, deiligste som finnes. 

Ikke et krav at hun må la meg komme i munnen, men er en bonus som jeg også liker veldig godt. Gir en sterkere orgasme. Men hun må ønske det selv og nyte at hun gjør det. 

Anonymkode: 7f3da...b85

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge hun suger hardt på hodet i det jeg spruter så er det digg. Uten om det så er litt bj deilig som vors, men ikke noe uten det. Da er det bedre å kjenne pikken inni musa hennes. 

Anonymkode: 94673...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg får ikke så mye ut av suging. Men jeg slikker fitte så det ljomer etter 

Anonymkode: e3cbc...97b

Hvorfor? 

Anonymkode: a61a2...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke liker jeg å bli sugd, og ikke ønsker jeg å sprute noen i munnen. Jeg kan sprute overalt ellers, men i munnen er ikke min stil.

Anonymkode: 61706...8ad

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge hun suger hardt på hodet i det jeg spruter så er det digg. Uten om det så er litt bj deilig som vors, men ikke noe uten det. Da er det bedre å kjenne pikken inni musa hennes. 

Anonymkode: 94673...808

Håper du kommuniserer det til dama. Dere menn liker det så ulikt. Om jeg hadde suget hardt på hodet i det min mann kom ville jeg ødelagt hans orgasme. Hvilket han heldigvis har forklart meg. (Da jeg gjorde det før jeg visste om det.) Min eks var som deg. 

Anonymkode: bf5df...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Suging er fantastisk for meg, det elsker jeg. Om hun ber meg om å komme i munnen, fordi hun elsker å tvinge det ut av meg og slurpe det i seg, da er det rått opphissende. Gjør hun det en sjelden gang fordi hun vil bevise at hun gjør alt for meg, selv om det ikke er det deiligste for henne, så er det også deilig. Det er ikke noe hun må, det er uproblematisk å bli enige om at dette er noe vi ikke trenger å gjøre.

Anonymkode: 2826f...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...