Gå til innhold

Liker dere menn å bli sugd og sprute dama i munn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Digger det. :)

Men jeg har sett i andre tråden at det finnes menn som ikke liker, eller ikke bryr seg om å bli sugd.. Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det jo, det er veldig godt å bli sugd og det kommer nok alltid til å være litt kult og tilfredsstillende å komme i munnen hennes.

Så liker jeg sex, penetrering, enda en hel del bedre. Så det er førstevalget. Likevel hadde nok sexlivet vårt, alt i alt, vært fattigere uten oralsex (begge veier). Enten som forspill eller som litt krydder og avveksling. Og ved en blowjob synes jeg det å komme i munnen hennes er det beste og mest tennende alternativet, sånn for min egen del. 

Anonymkode: 294e3...878

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli sugd, men er ikke noe krav at hun skal svelge. Er best når hun gjør det hun selv har lyst til.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, elsker å komme i munnen, gir uten sammenligning de sterkeste orgasmene. At hun svelger betyr ikke så mye, men det er jo enklest sånn.

Anonymkode: 853bb...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

?

Anonymkode: 0a01f...a73

Nope.

Å bli sugd gir meg svært lite. Er ikke en del av mitt tenningsmønster å motta oralsex.

Anonymkode: 269bc...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får ikke så mye ut av suging. Men jeg slikker fitte så det ljomer etter 

Anonymkode: e3cbc...97b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sugingen er jeg ganske nøytral til. Å komme i munnen og se hun nyte det og svelge det, dét er ekstremt sexy. Uten det er det ikke noe vits med noen blowjob.

Anonymkode: 416c1...cc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

elsker å bli sug, men foretrekker å komme i fitta hennes.

hun er glad i å suge, så når hun har mensen vil hun gjerne suge meg til jeg kommer i munnen hennes.

Anonymkode: bd55e...736

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så innmari opptatt av den suginga egentlig. Kunne godt tenkt meg å prøve og suge en gang, bare for å ha prøvd det, men å bli sugd gir meg ikke all verden (men det er jo godt da).

Anonymkode: 0ef6b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker å bli sugd, deiligste som finnes. 

Ikke et krav at hun må la meg komme i munnen, men er en bonus som jeg også liker veldig godt. Gir en sterkere orgasme. Men hun må ønske det selv og nyte at hun gjør det. 

Anonymkode: 7f3da...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så lenge hun suger hardt på hodet i det jeg spruter så er det digg. Uten om det så er litt bj deilig som vors, men ikke noe uten det. Da er det bedre å kjenne pikken inni musa hennes. 

Anonymkode: 94673...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg får ikke så mye ut av suging. Men jeg slikker fitte så det ljomer etter 

Anonymkode: e3cbc...97b

Hvorfor? 

Anonymkode: a61a2...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke liker jeg å bli sugd, og ikke ønsker jeg å sprute noen i munnen. Jeg kan sprute overalt ellers, men i munnen er ikke min stil.

Anonymkode: 61706...8ad

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge hun suger hardt på hodet i det jeg spruter så er det digg. Uten om det så er litt bj deilig som vors, men ikke noe uten det. Da er det bedre å kjenne pikken inni musa hennes. 

Anonymkode: 94673...808

Håper du kommuniserer det til dama. Dere menn liker det så ulikt. Om jeg hadde suget hardt på hodet i det min mann kom ville jeg ødelagt hans orgasme. Hvilket han heldigvis har forklart meg. (Da jeg gjorde det før jeg visste om det.) Min eks var som deg. 

Anonymkode: bf5df...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...