snurk Skrevet 6. januar #41 Del Skrevet 6. januar Bor ikke i hus og har heller ikke eget uteområde, men jeg bor i et område med mange eneboliger og rekkehus og må si at jeg synes det er utrulig hyggelig at flertallet lar lysene henge lengre enn bare til jul 🥰 Jeg må også gi ekstra ros til alle dere som bruker tid og energi på å pynte opp uteområdet, synes det er så utrolig fint ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #42 Del Skrevet 6. januar Hvis jeg har utelys så er det fra 1. desember til Julen er over i midten av januar. Det er fordi jeg personlig forbinder det med jul og vil derfor holde bruken til det aktuelle tidsrommet. Jeg må likevel innrømme at det er ganske hyggelig med litt smålys i hagene i hele "mørketiden". Det er likevel noen problemer med for mye utelys på natten. Det er vel kjent at det på sommeren kan forstyrre både blomster, insekter og dyr. Det gjelder vinteren også, men langt mindre og jeg vil tro det nærmest er neglisjerbart. Anonymkode: 18b5d...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #43 Del Skrevet 6. januar Lyslenker henger ute til kveldene er så lyse at de ikke trenger hjelp lenger. Anonymkode: 29a02...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #44 Del Skrevet 6. januar Lysene på trær og drivhus får henge til vi tar ut ledningen. Lysene på huset slår vi av 1.februar. Det er godt med litt ekstra lys, og litt lettere å sende ungene ut når det ikke er helt mørkt. Men vi har ingen nisser og slikt, bare lyslenker. Anonymkode: cc0d8...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå