Gå til innhold

«Buet» penis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ganske fornøyd med min penis når det kommer til utseende, lengde og tykkelse, men min bøyer seg litt til venstre når den er helt stiv. Ikke snakk om så alt for mye, men den buer seg litt til siden. Så den er ikke helt bein og rett ut. 

Er dette normalt? Må innrømme at jeg overtenker en del på dette. Og at det kanskje er et «redflag» hos dere damer. Ser gjerne i filmer og serier noen ganger at de alltid er helt «perfekt» at de går rett ut. Det gjør meg litt usikker. 

Penisen min funker som den skal, har ikke vondt under samleie, og alle stillinger går fint uten noen problemer. Så tror det er kun det kosmetiske som plager meg en del. 

Anonymkode: 657a3...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett og slett runket den skjev. Bare studer litt på det når du runker, dette er buen håndbevegelsen din har påført den. 

Anonymkode: ae074...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt normalt, tror jeg. Bare pass på at partneren din ikke får smerter. 

Anonymkode: d810c...68c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. 

Trodde du mente slik bananbøy. Det er digg. 😄

Anonymkode: 037e5...1d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at den ikke er helt fullstendig rett. Noen buer oppover, noen nedover, noen til høyre og noen til venstre. Det finnes diagnoser for dette der det faktisk har medisinske konsekvenser eller gir fysiske plager, men de aller fleste som tenker det er noe i veien med "bøyen" på penis er langt innenfor normal og helt uproblematisk variasjon. Dette er nok typisk noe man tenker mye, mye mer over selv enn det noen andre vil gjøre.

Anonymkode: 8441b...3b0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt en i mine yngre dager som hadde veldig skjev , men det var ikke plagsomt på noen måte 😅🙈

Anonymkode: 37153...a91

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde skikkelig bananbøy. Helt magisk digg. Nåværende er rett, treffer ikke like bra som han forrige 🤷🏻‍♀️🤭

Anonymkode: e9ec4...382

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er ganske fornøyd med min penis når det kommer til utseende, lengde og tykkelse, men min bøyer seg litt til venstre når den er helt stiv. Ikke snakk om så alt for mye, men den buer seg litt til siden. Så den er ikke helt bein og rett ut. 

Er dette normalt? Må innrømme at jeg overtenker en del på dette. Og at det kanskje er et «redflag» hos dere damer. Ser gjerne i filmer og serier noen ganger at de alltid er helt «perfekt» at de går rett ut. Det gjør meg litt usikker. 

Penisen min funker som den skal, har ikke vondt under samleie, og alle stillinger går fint uten noen problemer. Så tror det er kun det kosmetiske som plager meg en del. 

Ganske normalt med litt bøy, så lenge sex funker er det ikke noe å bekymre seg over. :)

Spørsmålet du burde stille deg er om du kan ha litt ekstra morro med denne bøyen. ;)

Få dama til å legge seg på siden og se om bøyen får penis til å trekke bedre inni henne. Prøv begge sider. Ingen garantier men det er verdt et forsøk. :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har rett og slett runket den skjev. Bare studer litt på det når du runker, dette er buen håndbevegelsen din har påført den. 

Nei. Hvorfor sprer du slikt vissvass? 

25% av menn har penis som kurver til siden. Det er helt normalt. Og medfødt. Ikke hør på tullball som dette vedkommende.

Anonymkode: ac4be...dde

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er dum, du... 

Anonymkode: 57871...558

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er helt normalt, ikke noe å tenke på 😊 

Anonymkode: ca688...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks hadde en buet, det var helt utrolig og en mye mer interessant følelse inni meg enn en standard rett penis. Vil si at du har vunnet i lotto jeg! 

Anonymkode: edb66...383

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Hvorfor sprer du slikt vissvass? 

25% av menn har penis som kurver til siden. Det er helt normalt. Og medfødt. Ikke hør på tullball som dette vedkommende.

Anonymkode: ac4be...dde

Nå er du faktisk litt på bærtur selv. Medfødt krumning av penis er en sjelden tilstand. Peyronies, som er langt mer vanlig, utvikles i ungdomstiden/voksen alder. Dette rammer ca. 10% av den mannlige befolkningen.

Anonymkode: 765b2...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet det er lett å si, men ikke la deg plages av dette. Peniser er like forskjellige som mennene de sitter fast på. Og så lenge den fungerer til det du trenger den til..

Anonymkode: cafb2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eksen min hadde skikkelig bananbøy. Helt magisk digg. Nåværende er rett, treffer ikke like bra som han forrige 🤷🏻‍♀️🤭

Anonymkode: e9ec4...382

Eksen min hadde også det, traff helt perfekt når jeg red han. Jeg kom superfort hver eneste gang, så sinnsykt deilig. 
Nåværende har den største pikken jeg har vært med, men eksen traff likevel bedre pga formen

Anonymkode: 743cc...da3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...