AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:33 #1 Del Skrevet søndag kl 17:33 Hvor lenge er dere avkoblet etter fyllesyke? Er dere utilgjengelig i 12 timer i strekk? Hvordan er dere når dere blir dårlig? Jeg klarer ikke ha kontakt med noen før langt på kvelden eller neste dag, er det normalt? 😂 Anonymkode: 4bf96...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:36 #2 Del Skrevet søndag kl 17:36 Hadde jeg blitt så dårlig, hadde jeg ikke drukket. Jeg blir ikke fyllesyk. Kanskje litt mer sliten enn til vanlig Anonymkode: bb9c2...573 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #3 Del Skrevet søndag kl 17:37 Jeg har stort sett alltid jobbet. Tungt, men ofte var kollegene i samme båt 😅 Anonymkode: 57dcc...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:38 #4 Del Skrevet søndag kl 17:38 Jeg er fit for fight stort sett dagen derpå. Skal mye til at jeg ikke klarer dagen… Anonymkode: 8f4d0...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #5 Del Skrevet søndag kl 17:42 Det verste er ikke fyllesyken, men den sosiale «hangoveren» og den kan vare i flere uker. Trodde alltid at det var alkoholen som hadde skylda, men jeg blir dårlig av sosiale lag selv om jeg ikke drikker. Anonymkode: 2b0bf...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:43 #6 Del Skrevet søndag kl 17:43 En dag lenger for hvert tiår eldre😂. 3 dager før jeg er noenlunde samme igjen. Anonymkode: 95e60...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:44 #7 Del Skrevet søndag kl 17:44 Ja, jeg var fyllesyk i flere dager etterpå. Første døgnet var helt forferdelig. Hadde pustebesvær, hjertebank og skikkelig angst. Vondt i hele kroppen. Lå som et slakt med dødsangst😂 Og dagene deretter var jeg utmattet og dårlig i flere dager. Har ikke rørt en dråpe på noen år nå. Kunne ikke ha det sånn, så sluttet helt å drikke. Anbefales å minimere inntaket og drikke sjelden hvis du blir så dårlig🙏 Anonymkode: 1ecb8...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:50 #8 Del Skrevet søndag kl 17:50 Som introvert er det ikke bare alkoholen som kjennes dagen etter, men en intens trang til å være alene. Supersosial i 4+10 timer er mye for meg. Trenger tid for meg selv etterpå. Så er nokså innesluttet og gretten dagen etter. Drikker lite mest pga dette her faktisk Anonymkode: 18d43...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:50 #9 Del Skrevet søndag kl 17:50 Sånn drikking sluttet jeg heldigvis med da jeg ble 30 og fikk barn 😃. Savner absolutt ikke å være fyllesyk. Men skulket aldri jobb eller noe dagen derpå. Drakk masse vann og holdt ut. Husker en gang som ung at jeg skulle rotfylle en tann på morgenen 18. mai etter en kjempefest. Følte meg som en idiot der jeg lå i tannlegestolen og sikker osa alkohol 🙃 Anonymkode: a27ba...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:56 #10 Del Skrevet søndag kl 17:56 Jeg må ha Coca-Cola (stor flaske) og en Hamburger og så er jeg egentlig fin etterpå. Går alltid på jobb og sånn men liker nok å være alene dagen derpå og bare sløve. Anonymkode: 50b47...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:01 #11 Del Skrevet søndag kl 18:01 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor lenge er dere avkoblet etter fyllesyke? Er dere utilgjengelig i 12 timer i strekk? Hvordan er dere når dere blir dårlig? Jeg klarer ikke ha kontakt med noen før langt på kvelden eller neste dag, er det normalt? 😂 Anonymkode: 4bf96...bf2 Du klarer det, men ser helst at du slipper. Det er ikke slik at du dør om du møter noen før det har gått 12 timer. Anonymkode: 18fbf...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet søndag kl 18:02 #12 Del Skrevet søndag kl 18:02 Jeg har blitt småkvalm og litt vondt i hodet dagen etter men aldri så mye at jeg ikke har orket noe. Gått fort over utover dagen. Nå er det 5-6 år siden jeg har drukket meg full sist. Det var mest moro i 20 årene det, men jeg har aldri vært ett typisk fest menneske. Så var ikke så ofte jeg drakk meg full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:05 #13 Del Skrevet søndag kl 18:05 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg må ha Coca-Cola (stor flaske) og en Hamburger og så er jeg egentlig fin etterpå. Går alltid på jobb og sånn men liker nok å være alene dagen derpå og bare sløve. Anonymkode: 50b47...a68 Hahahah stor coca cola og hamburger Anonymkode: 4bf96...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 18:09 #14 Del Skrevet søndag kl 18:09 Minst 1 døgn. Det blir verre og verre jo eldre man blir, nå har jeg omtrent gitt opp å drikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:10 #15 Del Skrevet søndag kl 18:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hahahah stor coca cola og hamburger Anonymkode: 4bf96...bf2 Hva var morsomt her? Anonymkode: 18fbf...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:02 #16 Del Skrevet søndag kl 20:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det verste er ikke fyllesyken, men den sosiale «hangoveren» og den kan vare i flere uker. Trodde alltid at det var alkoholen som hadde skylda, men jeg blir dårlig av sosiale lag selv om jeg ikke drikker. Anonymkode: 2b0bf...b25 Sosial hangover i flere uker, det er vel et annet ord for sosial angst. Det går an å bli bedre av dette, prøv selvhjelpskurs for eksempel (se NHI.no). Alkohol forverrer angst, så det hjelper jo ikke akkurat. Anonymkode: d5dca...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå