AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:19 #41 Del Skrevet mandag kl 12:19 Innlegget ligger under samliv og kjærlighetsrelasjoner, men xen vil kun ha en seksuell relasjon. Det sier jo sitt. Han vil kun pule, tømme seg. Ikke noe mer. Så enkelt. Du er enkel tilgang på sex, han trenger ikke å jobbe for å finne andre å pule. For det er kun det det er snakk om, ikke noe mer. Anonymkode: d735e...832 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 12:29 #42 Del Skrevet mandag kl 12:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med x som pulevenn er man ferdig med dette følelsesgreiene. Man kjenner personen veldig godt og sexen blir dermed trygg og bra. I tillegg er personen oppegående (ellers hadde jeg aldri vært i et forhold med vedkomnende) og man respekterer hverandre. Vinn-vinn for alle parter. Anonymkode: 11683...2b7 En X er en X for meg... Spiller ingen rolle. Hadde aldri gått bakover uansett hvor oppegående...Jeg bare ser det som en dårlig løsning....For meg ihvertfall... Heldigvis er min Xmann gift idag. Det er jeg veldig glad for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:43 #43 Del Skrevet mandag kl 12:43 Irak skrev (14 minutter siden): En X er en X for meg... Spiller ingen rolle. Hadde aldri gått bakover uansett hvor oppegående...Jeg bare ser det som en dårlig løsning....For meg ihvertfall... Heldigvis er min Xmann gift idag. Det er jeg veldig glad for. Dette blir svært individuelt. Du ser slik på det, jeg velger å ta med det jeg kan av gode ting. Anonymkode: 11683...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:45 #44 Del Skrevet mandag kl 12:45 AnonymBruker skrev (21 timer siden): X-en min gjorde det slutt for noen uker siden. Vi har vært av å på lenge nå og det var nok det beste for begge at det ble sånn. Vi har ikke hatt kontakt på noen uker. Men så møtte jeg på han i sentrum en dag. Etter det sende han meg mld og så ringte meg. Etter å ha pratet litt spurte han om vi skal ha sex og om vi skal være pulevenner. Jeg spurte han hvilken grunn vi skulle hatt for å være pulevenner. Er det slutt da er det slutt. Han sa at han ikke ønsker å ha sex med neon andre. Så jeg svarte med å si «du vil ikke være i ett forhold med meg men du vil ha sexen» Da sa han at vi kan ha sex, også se hva det fører til. Noen uker før sa han at han fortsatt har følelser for meg og at han elsker meg. Men vi kan ikke være sammen fordi forholdet vårt var jo ikke bra. Ønsker noen innspill spesielt fra menn… hva tenker dere om dette? Hva er det han egentlig vil? Angrer han på at det er slutt og håper på at vi skal henge sammen igjen ha fine stunder igjen men er litt tilbakeholden eller hva er greia ?… Anonymkode: 12210...7d8 Han vil pule uten noen form for forpliktelser.. be ham dra åt skogen. Anonymkode: 5fe0f...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #45 Del Skrevet mandag kl 13:17 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han vil pule uten noen form for forpliktelser.. be ham dra åt skogen. Anonymkode: 5fe0f...499 Hvorfor det? Anonymkode: 11683...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:47 #46 Del Skrevet mandag kl 15:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han vil pule uten noen form for forpliktelser.. be ham dra åt skogen. Anonymkode: 5fe0f...499 Ts her. Jeg sendte han til helvete 😂 Anonymkode: 12210...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:52 #47 Del Skrevet mandag kl 21:52 Har en eksklusiv forhold til eksen min. Jeg orker ikke date rundt og ligge rundt, deilig å ha fast tilgang til sex med en du har god sex med og er trygg på. Og uten forholdspresset og alle forventningene har vi det bedre enn før. Synes det er genial løsning foreløpig. Men det funker for meg fordi jeg har ikke de store følelsene lenger, nå er det mer god sex og trygghet det går på, ikke ønsker og drømmer om fremtid. Men om du har sterke følelser, anbefaler jeg det ikke! Anonymkode: 461ec...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:58 #48 Del Skrevet mandag kl 21:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har en eksklusiv forhold til eksen min. Jeg orker ikke date rundt og ligge rundt, deilig å ha fast tilgang til sex med en du har god sex med og er trygg på. Og uten forholdspresset og alle forventningene har vi det bedre enn før. Synes det er genial løsning foreløpig. Men det funker for meg fordi jeg har ikke de store følelsene lenger, nå er det mer god sex og trygghet det går på, ikke ønsker og drømmer om fremtid. Men om du har sterke følelser, anbefaler jeg det ikke! Anonymkode: 461ec...808 En av de som har skjønt det. Anonymkode: 11683...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #49 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har en eksklusiv forhold til eksen min. Jeg orker ikke date rundt og ligge rundt, deilig å ha fast tilgang til sex med en du har god sex med og er trygg på. Og uten forholdspresset og alle forventningene har vi det bedre enn før. Synes det er genial løsning foreløpig. Men det funker for meg fordi jeg har ikke de store følelsene lenger, nå er det mer god sex og trygghet det går på, ikke ønsker og drømmer om fremtid. Men om du har sterke følelser, anbefaler jeg det ikke! Anonymkode: 461ec...808 Ts her. Jeg så for meg en fremtid og alt sammen med han egentlig. Og jeg tror at det ikke kommer til å forsvinne. Derfor tør jeg ikke å ta sjansen på å involvere meg med han sexuelt. 😩 Anonymkode: 12210...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #50 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her. Jeg så for meg en fremtid og alt sammen med han egentlig. Og jeg tror at det ikke kommer til å forsvinne. Derfor tør jeg ikke å ta sjansen på å involvere meg med han sexuelt. 😩 Anonymkode: 12210...7d8 Blokker han og gå videre. Dess mer du fokuserer på deg selv dess mer vil han svinne. Og plutselig snubler du over en mann som får deg til å lure på hva du noen gang så i eksen. Anonymkode: b4836...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå