AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:29 #61 Del Skrevet mandag kl 04:29 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor er det noen menn som ikke velger å fortelle de har barn, når det kommer til dating? Hvor lang tid tar det før dere faktisk forteller det? Lar dere dama falle for dere først eller er det fordi det er useriøst? Hvis man ønsker useriøst funker jo også at dere har barn kortet tidlig. Anonymkode: 52f45...1fa Nå er jeg ei dame, så ikke helt meg du spør, men svarer likevel. Du kan da spør om de har barn? Det er vel et fåtall som sier noe annet enn sannheten da. Om det er deal breaker for deg at noen har barn så er jo det et ganske relevant spørsmål å stille. Anonymkode: 7a6e6...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:43 #62 Del Skrevet mandag kl 04:43 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette. Jeg blir så oppgitt når jeg hører venninner dater eller chatter med menn i lange tider uten å vite det mest grunnleggende om mannen. De spør jo ikke om noe som helst, og jeg skjønner ikke hva som er greia. Er de redde for å irritere ham? Anonymkode: c1348...2b6 Forelsket i en fantasi Anonymkode: 4caa4...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:57 #63 Del Skrevet mandag kl 07:57 En mann som holder det skjult ønsker kun sex, siden barn kan fort skremme bort selv kvinner som ikke er ute etter et langvarig seriøst forhold Anonymkode: bf4b3...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet mandag kl 18:32 #64 Del Skrevet mandag kl 18:32 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Som også er dumt, for de prater mest sannsynlig med noen som prøver å date serriøst. Anonymkode: 6ee6f...82c Men som likevel kanskje gir dem større sjanse for å oppnå det de ønsker enn om de "forteller alt" med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:31 #65 Del Skrevet mandag kl 19:31 herzeleid skrev (58 minutter siden): Men som likevel kanskje gir dem større sjanse for å oppnå det de ønsker enn om de "forteller alt" med en gang. Det driter jeg i. De fortjener ikke å lure andre til noe de ikke har lyst til. Lukk den hersens buksesmekken. Anonymkode: 6ee6f...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet mandag kl 21:16 #66 Del Skrevet mandag kl 21:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det driter jeg i. Anonymkode: 6ee6f...82c Ok, men da spørs det om dette er tråden for deg og hva du tror du bidrar med i dine svar til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:25 #67 Del Skrevet mandag kl 21:25 herzeleid skrev (2 timer siden): Men som likevel kanskje gir dem større sjanse for å oppnå det de ønsker enn om de "forteller alt" med en gang. Dette kan være kontraproduktiv. Å ha barn er såpass gjennomgripende i livet at man må man mest sannsynlig sitte og sno seg når man skal beskrive eller vise hvem man er og hva man gjør. Jeg er åpen for en fyr med barn, men en som bevisst tilbakeholden denne informasjonen som ville falt en så naturlig, men som man unngår? Litt usikker. Selv viser jeg jo og presenterer jeg det som er viktig for meg og mitt liv og hva jeg gjør, etc. Det ville jeg fortsatt å gjøre selv om noe av det ga dårlig respons. Anonymkode: 5448b...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:27 #68 Del Skrevet mandag kl 21:27 Synes det er rart å skrive av damer er passive som ikke spør. Hvis man er mor eller far så kommer dette kvikt på bordet i og med at det preger en så stor del av hverdagen. Hvis det ikke gjør det så er det jo fordi man ikke vil det skal være på bordet. Tenker det er ok hvis man vil ha noe useriøst, men ikke noe seriøst. Anonymkode: 5448b...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet mandag kl 21:44 #69 Del Skrevet mandag kl 21:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette kan være kontraproduktiv. Å ha barn er såpass gjennomgripende i livet at man må man mest sannsynlig sitte og sno seg når man skal beskrive eller vise hvem man er og hva man gjør. Jeg er åpen for en fyr med barn, men en som bevisst tilbakeholden denne informasjonen som ville falt en så naturlig, men som man unngår? Litt usikker. Selv viser jeg jo og presenterer jeg det som er viktig for meg og mitt liv og hva jeg gjør, etc. Det ville jeg fortsatt å gjøre selv om noe av det ga dårlig respons. Anonymkode: 5448b...a62 Jeg tror det kan være nyttig å gå tilbake til utgangspunktet for diskusjonen, der jeg forsøker å svare på/teoretisere rundt det TS spør om. Det kan tenkes at en del menn som har barn og kun søker en "lettvint" relasjon opplever å generelt få mindre respons ved å oppgi at de har barn Kvinner som ønsker et seriøst forhold med en mann som ikke har barn kan likevel velge eller ende opp med å ha sex med en mann de ikke er blitt så veldig godt kjent med Jeg tror disse to momentene kanskje kan bidra til å forklare hvorfor en del ikke oppgir at de har barn, at en kanskje opplever å lykkes bedre av nettopp ovennevnte grunner. Så regner jeg med de aller færreste "snor seg" og lyver om livene sine, men at man ikke nødvendigvis heller "flasher" alt. Ellers er jeg selvfølgelig ikke positiv til det å ikke spille med åpne kort, og synes ikke man skal lure hverandre, men for "lettvinte" relasjoner er jo det du tar opp på mange måter et tveegget sverd. Jeg vil tro mange vil synes det er ubehagelig å i det hele tatt blande inn barn på "datingplattformer" som for mange handler om å finne en sexpartner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:52 #70 Del Skrevet mandag kl 21:52 herzeleid skrev (4 minutter siden): Jeg tror det kan være nyttig å gå tilbake til utgangspunktet for diskusjonen, der jeg forsøker å svare på/teoretisere rundt det TS spør om. Det kan tenkes at en del menn som har barn og kun søker en "lettvint" relasjon opplever å generelt få mindre respons ved å oppgi at de har barn Kvinner som ønsker et seriøst forhold med en mann som ikke har barn kan likevel velge eller ende opp med å ha sex med en mann de ikke er blitt så veldig godt kjent med Jeg tror disse to momentene kanskje kan bidra til å forklare hvorfor en del ikke oppgir at de har barn, at en kanskje opplever å lykkes bedre av nettopp ovennevnte grunner. Så regner jeg med de aller færreste "snor seg" og lyver om livene sine, men at man ikke nødvendigvis heller "flasher" alt. Ellers er jeg selvfølgelig ikke positiv til det å ikke spille med åpne kort, og synes ikke man skal lure hverandre, men for "lettvinte" relasjoner er jo det du tar opp på mange måter et tveegget sverd. Jeg vil tro mange vil synes det er ubehagelig å i det hele tatt blande inn barn på "datingplattformer" som for mange handler om å finne en sexpartner. Ser ingen grunn til at noe sånt skal på bordet når man er ute etter sex, nei. Da bør man jo forsåvidt være åpen om hva man er ute etter også. Jeg vil tro at en date der man vil bli kjent og hvor barn ikke kommer opp, at man til en viss grad snor seg, i hvert fall hvis man har ansvar for barn på en måte som preger hverdagen, altså samvær. Hvis man har samvær så synes jeg det er veldig rart at en seriøs date kan gjennomføres uten at man bevisst unngår dette. Kan selvfølgelig skje ved en tilfeldighet, men litt rart er det jo. Det som preger hverdagen i stor grad kommer som oftest automatisk inn i snakken på date. Anonymkode: 5448b...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå