Gå til innhold

Hvorfor velger noen menn å ikke fortelle de har barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette!

Damer har blitt helt ufattelig tafatte og passive. Virker som de forventer å bli servert absolutt alt. Jeg er far selv, og i år har jeg tenkt å ta en pause fra seriøs dating. I den anledning kommer ikke jeg til å nevne at jeg har barn med mindre det blir spurt. Jeg kommer til å gi fint lite informasjon gratis som vil kunne bli brukt mot meg. Kun ha fokus på målet, som er at jeg vil ha sex. Om hun skulle vise interesse og stille spørsmål vil hun også få et ærlig svar. Men det er slutt på å vise hvem jeg er og hva jeg ønsker uten at det vises interesse for det. 

Anonymkode: e4d79...2e2

Forteller du disse damene at du kun er ute etter sex?

Anonymkode: 1e947...6d4

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor spør du ikke? 
Det er et av mine første spørsmål til alle jeg vurderer å date

Anonymkode: 00477...d4a

Dette. Jeg blir så oppgitt når jeg hører venninner dater eller chatter med menn i lange tider uten å vite det mest grunnleggende om mannen. De spør jo ikke om noe som helst, og jeg skjønner ikke hva som er greia. Er de redde for å irritere ham?

Anonymkode: c1348...2b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du blir med noen hjem uten å ha en eneste samtale med dem om familien deres, så er det vel uansett bare snakk om sex? Så hvilken rolle spiller det om han har barn eller ikke?

Anonymkode: 58ce4...dd2

Alt handler ikke om ONS vet du. Handler om dating man møter en person via bekjente. 

Anonymkode: 52f45...1fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (6 minutter siden):

Ja.  Ialefall når man er ute etter ett forhold og ikke bare sex.

Ja og det kan ende opp i kun sex isteden for forhold når man ikke forteller 😳 Jeg kunne sikkert fort endt opp med å sagt hade til han. Men siden han er lik meg og vi passer sammen så tror jeg at jeg kan tilgi det. Kommer an på personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skal du ha tilgivelse for? Barna er ikke relevant for andre før det er snakk om noe seriøst. Om det ikke stilles spørsmål om det er det heller ikke relevant. 
Man lurer ingen her. 
Det hadde vært noe helt annet om man sier man ikke har bare, også på et senere tidspunkt sier man har. Da kan man snakke om tilgivelse. Men, tror det ville vært vanskelig å tilgi 

Jeg vil vite med en gang om noen har barn. Det er super relevant. Jeg dater kun for å være ute etter noe seriøst. Og jeg ønsker ikke menn med barn! Eller sleipe menn som utelater det største de har i livet. OMG.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (2 timer siden):

Vanskelig å si, men en kan jo kanskje tenke seg to viktige faktorer:

1. Mange som ønsker en seriøs og varig relasjon luker ut potensielle partnere med barn
  2. Mange som er ute etter en seriøs og varig relasjon kan likevel tenkes å delta eller havne i en "enklere" relasjon, gitt rette omstendigheter

Om en mer eller mindre systematisk opplever å bli "straffet" for å oppgi et aspekt av livet sitt gjennom mindre grad av suksess virker det dermed ikke helt unaturlig at en venter litt med å oppgi den informasjonen. Det vil en nok finne igjen hos begge kjønn, selv om informasjonen en venter med antagelig vil variere mye. 

Jeg ville dumpe noen som ikke var ærlig fra første stund. Dette er den største infoen som finnes. Ikke en småting.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi han ikke har et bra forhold til sine barn.....det er jo damer som ofte dumper sine menn.......

Anonymkode: 01cd6...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi han ikke har et bra forhold til sine barn.....det er jo damer som ofte dumper sine menn.......

Og de menn er sikkert ikke noe å samle på da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legger du skylden på menn fordi du ikke spør? Jeg går virkelig ikke ut ifra noe som helst hva gjelder damer. Så jeg spør, jeg er nysgjerrig og vil lære hun å kjenne. Noe slikt ville vært umulig å ikke spørre om, om det ikke stod noe i profilen hennes. Står det at hun ikke har barn, da tror jeg henne og ville blitt forbanna om hun løy. Står det ingenting er det strengt tatt opp til meg å spørre. Men du legger altså all skyld på noen som ikke uoppfordret gav deg informasjon du gjerne vil ha?

Slutte å skylde på den som ikke spør. Jeg regner virkelig ikke med at noen som ikke nevner barn har barn. Det føles som nr. 1 info man gir. Ellers er man bare shady. Jeg kan da ikke ha en liste med spr jeg skal stille, og hvis jeg glemte å spørre om noe, da er det min feil. 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det er slutt på å vise hvem jeg er og hva jeg ønsker uten at det vises interesse for det. 

Så du er sur fordi du ikke har truffet den rette dama som er interessert enda.?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du blir med noen hjem uten å ha en eneste samtale med dem om familien deres, så er det vel uansett bare snakk om sex?...

Hør her. Jeg har hatt mitt livs eneste ons med en fyr som åpenhjertig fortalte at han hadde en sønn på deltid. Ble tilbudt å se inne på det åpne barnerommet, noe jeg avslo. Han fortalte om yrket sitt, eksen, hobbier, og mye mer. Han møtte jeg for å ha sex. Det var avtalt at vi kun skulle ha sex. Hvorfor skulle han lyve til meg om enkelte detaljer om sin livssituasjon? Informasjon gjør jo folk trygge. Trygghet er sexy. 

Hvis jeg begynte å date en fyr - feks min nåværende kjæreste- og han tenkte å skjule for meg at han hadde et barn, ved å dramatisk vente på mitt eksplisitte spørsmål, hadde jeg seriøst ledd meg ihjel om jeg fant det ut. Barn har jo nesten alle voksne menn, spesielt om de er skilt, det er ikke akkurat "topphemmelig info". Ville aldri funnet på å spørre en fyr, men du som snakker som om du bor mutters aleine i boligen og aldri har vært gift, har du 50% hjemmeboende barn da? Folk lar være å snakke om ting de skjemmes over. Eller de er paranoide. 

Anonymkode: 9311f...c4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men han tar jo kontakt å virker intressert, så tror ikke det er et ligg heller. Hvis han vil kun ha ligg er jo tanken på å nevne barn, noe som jager folk bort for det meste. 

Kunne kanskje tro at menn tenker «hun har barn hun ligger jeg unna» at kanskje kvinner tenker det samme.

og at de kanskje vil at jeg skal bli kjent med de først? Enn å bli dømt at han har barn. Noen føler det sånn.

Kanskje du skal spørre han.?

Hvis han prøver å lure deg med å unngå å si det før du liker han bedre og har vanskeligere for å gå så er det ganske kynisk og sleipt som fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei det er jo dumt, men kan misstenke han har blitt avvist pga det tidligere.

Han kan ikke begynne å lure folk fordi om. Dette er ikke greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Alt handler ikke om ONS vet du. Handler om dating man møter en person via bekjente. 

Hvis man blir med noen hjem som man ikke har snakket med om noe nesten, så handler det vel om sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man blir med noen hjem som man ikke har snakket med om noe nesten, så handler det vel om sex?

Jeg har aldri blitt med noen hjem for sex, aldri. Men jeg har blitt med hjem fordi de har spurt om jeg blir med de en tur. Og så har vi blitt bedre kjent. Hadde de prøvd seg på sex så hadde jeg gått og aldri snakket med de igjen. Hvorfor handler alt om sex for deg? Er du mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo ikke det som er spørsmålet her; men om man eksplisitt må stille spørsmål a la "har du (små) barn" for at en date skal kunne forventes å dele at de faktisk har barn hjemme. 

Anonymkode: 9311f...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Før var det ikke sånn, da var det vanlig å bare henge rundt å bli kjennt. 

Anonymkode: 6ee6f...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville dumpe noen som ikke var ærlig fra første stund. Dette er den største infoen som finnes. Ikke en småting.

Det er du nok ikke alene om (og jeg tror du gjør helt rett i det), men om den andre parten ikke ser etter en varig relasjon uansett vil kanskje tilbakehold av informasjon føre dem nærmere en kortvarig relasjon. 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (4 timer siden):

Det er du nok ikke alene om (og jeg tror du gjør helt rett i det), men om den andre parten ikke ser etter en varig relasjon uansett vil kanskje tilbakehold av informasjon føre dem nærmere en kortvarig relasjon. 

Som også er dumt, for de prater mest sannsynlig med noen som prøver å date serriøst. 

Blir så oppgitt over menn på søken etter sex. Les profilene! Slutt å lyve! Reflekter!

Anonymkode: 6ee6f...82c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det noen menn som ikke velger å fortelle de har barn, når det kommer til dating? Hvor lang tid tar det før dere faktisk forteller det? Lar dere dama falle for dere først eller er det fordi det er useriøst?

Hvis man ønsker useriøst funker jo også at dere har barn kortet tidlig.

Fordi de bare vil ligge.

Anonymkode: a7ce5...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...