AnonymBruker Skrevet 5. januar #41 Del Skrevet 5. januar 300 kvadrat. 6 soverom, 3 bad, 2 stuer, vaskerom. Potetkjeller. Hovedetasje og loft som blir brukt. Gårdsbruk. To voksne, fire barn, to katter. Anonymkode: 97f0c...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #42 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er umulig å sammenligne svarene når folk ikke oppgir om de har loft/kjeller og om det er regnet med. Jeg bor med et barn (to i feriene) og en katt i rekkehus på 85 kvm. Ingen loft eller kjeller. Anonymkode: e3c65...adf Skjønner ikke hva det har å si? Jeg har feks råkjeller, tenker absolutt ikke at jeg bor der nede nei 🤭 Anonymkode: 4796b...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #43 Del Skrevet 5. januar 70m2, 2 sov, 2 voksne. Anonymkode: 9d58f...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. januar #44 Del Skrevet 5. januar (endret) Vi eier en tomannsbolig på 147 kvm. Mannen og jeg bor i 1. etg på ca 85 kvm. Han har et barn som bor med oss 50/50. Mine foreldre bor i kjelleren på ca 62 kvm. Skal sies at vi deler vaskerommet med mine foreldre som er i kjelleren, i tillegg til at vi får bruke deres bad hvis vi vil ta et bad, siden det badet er mye større enn vårt. Vår bolig har altså 2 kjøkken, 2 bad, 2 stuer, 4 soverom og gang med kontorplass. Vi har også 2 katter. Endret 5. januar av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #45 Del Skrevet 5. januar Familie på fire som bor i enebolig på 250 kvadrat. Tre soverom, to stuer, kjøkken med spisestue, vaskerom, entre, treningsrom, vinkjeller og masse boder. Anonymkode: 043fa...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #46 Del Skrevet 5. januar To voksne og to småfolk i enebolig på 209 kvm. 209 kvm er utenom garasjen, utebodene og de to kneloftene (gammalt trehus). 4 soverom, 2,5 bad, spisestue, dagligstue og bibliotek (av alle ting). Anonymkode: 58882...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. januar #47 Del Skrevet 5. januar Meg og en hund på 50 kvadratmeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #48 Del Skrevet 5. januar To voksene, en ungdom og en Schæfer. Bor i leilighet på 145 m2 Anonymkode: 42236...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #49 Del Skrevet 5. januar Som tenåring og ung voksen leide jeg 25m2 og trivdes med det. Som 50-åring mistrives jeg på 35m2 og drømmer om 50m2☺️ Anonymkode: 873a7...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #50 Del Skrevet 5. januar To voksne med utflyttede barn, enebolig på 330 kvadrat og stor tomt. Drømmer om å nedskalere til leilighet men mannen nekter å flytte….. Anonymkode: 7e6c7...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #51 Del Skrevet 5. januar To voksne, 3 hjemmeboende barn og en utflyttet. Hus på 230 kvm. Deilig at alle har god plass for seg selv. Anonymkode: a91dc...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #52 Del Skrevet 5. januar To voksne. Leilighet på 170kvm. Perfekt for oss, skulle gjerne hatt en separat del med sov og bad for gjester. Har en-suite for oss. Men gjester må ut i felles gang for å bruke bad. Anonymkode: fb4d0...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #53 Del Skrevet 5. januar Vi bor fire stykker (to voksne og to tenåringer) i et hus på 220 kvm. Vi har en egen hybel i kjelleren som vi bruker selv, det var egentlig ment å leie den ut når vi flyttet inn, men slik ble det ikke. Enten flytter en av ungene ned i den etter hvert elelr så leier vi nok ut når de blir større. perfekt med plass, alle har eget soverom og vi har ekstra roterom og brukskrom /kontor i hybelen. Anonymkode: 3c988...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #54 Del Skrevet 5. januar 2 voksne, 2 barn, 1 hund og 1 katt. 100 kvm, 3 soverom. God plass da vi flyttet inn for 5 år siden, da var vi 2 voksne, 1 barn og 1 hund. Nå begynner de å føles veldig trangt.. Anonymkode: ea2ef...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #55 Del Skrevet 5. januar 1 kvinne, 106 innklemte rekkehus kvadrat. Anonymkode: dc30d...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #56 Del Skrevet 5. januar Tomannsbolig halvpart, 93 kvm + kjeller, 1 voksen og en ung voksen. Anonymkode: fa2ad...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #57 Del Skrevet 5. januar Leilighet på ca 160 m2, bor alene. Anonymkode: 66369...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #58 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er umulig å sammenligne svarene når folk ikke oppgir om de har loft/kjeller og om det er regnet med. Jeg bor med et barn (to i feriene) og en katt i rekkehus på 85 kvm. Ingen loft eller kjeller. Anonymkode: e3c65...adf Man oppgir jo boareal. Vi er to voksne og to barn som bor på 300 kvm. Altfor stort. Vil ha noe mindre. Anonymkode: fe5a8...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #59 Del Skrevet 5. januar Tomannsbolig, 128 kvm. 1 voksen og 2 barn. Kunne gjerne hatt større hus, men som alenemamma har jeg ikke råd til større i Bergen. Jeg har vokst opp i hus på over 300 kvm, så foreldrene mine får nesten klaustrofobi av stuen min. Anonymkode: 954ef...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #60 Del Skrevet 5. januar 1 voksen, 2 tenåringer + katten bor på 115 kvadrat. Anonymkode: e5c55...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå