AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:28 #61 Del Skrevet mandag kl 19:28 AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 15.12): Jo helt normalt Anonymkode: cc29c...6ee Normalt for barn som ikke har fått god oppdragelse. Anonymkode: b764f...b8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:29 #62 Del Skrevet mandag kl 20:29 AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 18.43): Da er det riktigere å si at det er normalt der foreldrene driter i å oppdra barna sine. Anonymkode: 76076...dfa Nei Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:29 #63 Del Skrevet mandag kl 20:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Normalt for barn som ikke har fått god oppdragelse. Anonymkode: b764f...b8b Tull Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 16 timer siden #64 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 12.48): Jeg har en familie med barn på besøk som kjenner meg ganske godt, første gangen jeg er barnevakt for dem. Jeg har ikke barn selv og vet ikke om det eg normal oppførsel? Når de er på besøk hopper de i sofaen 7 og 9 år, løper inn på soverommet mitt som jeg syns er privat sted, løper rundt og spiser, ber meg om å gå og kjøpe godteri til de . Jeg setter grenser og det hører de på, men burde ikke så store barn vite bedre? Eller er dette normalt ? Spesielt lurer jeg på om det er vanlig når de ikke er i sitt eget hjem? De løper rundt og herjer over alt hvis jeg ikke begrenser dem. Anonymkode: 4e0a8...7d8 Til og med mindre 4 åring vet at slikt gjør man ikke. Hun kan glemme seg på å hoppe i sofaen, men ber ikke andre om å kjøpe godteri eller buser inn på andres soverom. Nei, dette er ikke normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå