AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:00 #41 Del Skrevet søndag kl 14:00 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det spruta rundt fordi 7 åringen tok et jafs liksom! Og så gikk 9 åringen rundt i det og dro det med seg. Jeg fikk stoppa det da. Anonymkode: 4e0a8...7d8 Men herlighet, DET er jo vanlig da. At potetgull smuler og at smulene kan tråkkes i må man regne med. Jeg så for meg at de begge to vandret rundt u huset og spiste. Anonymkode: 7544e...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:10 #42 Del Skrevet søndag kl 14:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en familie med barn på besøk som kjenner meg ganske godt, første gangen jeg er barnevakt for dem. Jeg har ikke barn selv og vet ikke om det eg normal oppførsel? Når de er på besøk hopper de i sofaen 7 og 9 år, løper inn på soverommet mitt som jeg syns er privat sted, løper rundt og spiser, ber meg om å gå og kjøpe godteri til de . Jeg setter grenser og det hører de på, men burde ikke så store barn vite bedre? Eller er dette normalt ? Spesielt lurer jeg på om det er vanlig når de ikke er i sitt eget hjem? De løper rundt og herjer over alt hvis jeg ikke begrenser dem. Anonymkode: 4e0a8...7d8 De tester seg, helt normalt Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:11 #43 Del Skrevet søndag kl 14:11 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke normalt. Her så har begge mine barn diagnoser. Men på den alderen der, så oppførte de seg bra, da de var på besøk hos andre. Anonymkode: a3622...b3a Hvordan vet du det, Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:12 #44 Del Skrevet søndag kl 14:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke normalt Anonymkode: 48445...80a Jo helt normalt Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:30 #45 Del Skrevet søndag kl 14:30 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men herlighet, DET er jo vanlig da. At potetgull smuler og at smulene kan tråkkes i må man regne med. Jeg så for meg at de begge to vandret rundt u huset og spiste. Anonymkode: 7544e...f04 Er det vanlig å ta begge hendene fulle med potetgull og jafse så det spruter? Anonymkode: 4e0a8...7d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:47 #46 Del Skrevet søndag kl 14:47 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jo helt normalt Anonymkode: cc29c...6ee Så du lar barna dine herje og hoppe i møbler hjemme? Anonymkode: 76076...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:52 #47 Del Skrevet søndag kl 14:52 At folk forsvarer dette her og sier det er normalt er helt vilt! Men det gjenspeiler jo det skolene rapporterer, ansvarsfraskrivelse når de kontakter foreldre om barns dårlige oppførsel. Man får de barna man fortjener. Og oppfører barna deres seg slik på besøk har dere mye dritt foran dere. Anonymkode: ce8cc...fda 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:21 #48 Del Skrevet søndag kl 15:21 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så du lar barna dine herje og hoppe i møbler hjemme? Anonymkode: 76076...dfa Hvor står det? Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:22 #49 Del Skrevet søndag kl 15:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke normalt at så store barn oppfører seg slik hos andre uten foreldre til stede! Dette er barn som har lært at de får gjøre som de vil, og sikkert er vant til å få (altfor??) mye oppmerksomhet! Anonymkode: c7bd8...7aa Ikke nødvendigvis. Der vi bodde før var feks ofte nabogutten innom og det var mye herjing inne pluss diverse andre påfunn. Men han var ikke slik hjemme og ovenfor moren, langt derifra. Skulle ikke tro det var samme unge. Noen blir ville borte på besøk, så man bør ikke sitte på sin høye hest å tro at ungen sin oppfører seg så eksemplarisk borte 😅 det vet man rett og slett ikke, jeg har sett nok ganger hvordan barn oppfører seg sammen med foreldre og når foreldre ikke er tilstede. Jeg minner mine alltid på hvordan man skal oppføre seg borte på besøk og tar det aldri for gitt at det "sitter". Anonymkode: c2324...1bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:22 #50 Del Skrevet søndag kl 15:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke nødvendigvis. Der vi bodde før var feks ofte nabogutten innom og det var mye herjing inne pluss diverse andre påfunn. Men han var ikke slik hjemme og ovenfor moren, langt derifra. Skulle ikke tro det var samme unge. Noen blir ville borte på besøk, så man bør ikke sitte på sin høye hest å tro at ungen sin oppfører seg så eksemplarisk borte 😅 det vet man rett og slett ikke, jeg har sett nok ganger hvordan barn oppfører seg sammen med foreldre og når foreldre ikke er tilstede. Jeg minner mine alltid på hvordan man skal oppføre seg borte på besøk og tar det aldri for gitt at det "sitter". Anonymkode: c2324...1bb 👏 Anonymkode: cc29c...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:41 #51 Del Skrevet søndag kl 15:41 For å ikke framstå som sureste gamle tanta ever så er det nok mest det at jeg ikke har barn selv og at jeg ikke er klar over hvilken veiledning barna trengte. Og jeg er veldig glad i barna som var på besøk. Jeg tipper de oppfører seg som dagens barn flest og neste gang er jeg bare mer i forkant. Dessuten satser jeg på å ta dem med på aktiviteter eller lignende denne gangen var det ikke aktuelt. Anonymkode: 4e0a8...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:42 #52 Del Skrevet søndag kl 16:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor står det? Anonymkode: cc29c...6ee Du sier det er normalt å hoppe i møbler på besøk og la være å følge anmodninger om å la være, da antar jeg at det er normalt hjemme også. Anonymkode: 76076...dfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:44 #53 Del Skrevet søndag kl 16:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier det er normalt å hoppe i møbler på besøk og la være å følge anmodninger om å la være, da antar jeg at det er normalt hjemme også. Anonymkode: 76076...dfa Barna hører på å la det være skrev jeg jo. På noen ting måtte beskjeden gis både 2 og 7 ganger da. Anonymkode: 4e0a8...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:08 #54 Del Skrevet søndag kl 17:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å ta begge hendene fulle med potetgull og jafse så det spruter? Anonymkode: 4e0a8...7d8 Ja, det er vanlig å ikke tenke så mye på hvor smulene lander ja. De sitter og spiser i mens de ser på ting, fokuset ligger et litt annet sted. Anonymkode: 7544e...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:11 #55 Del Skrevet søndag kl 17:11 Nja, kommer helt an på. Kan hende de er urolig/uregulert fordi det er første gang du er barnevakt for dem. Det kan også hende de tester deg og hvor dine grenser går. Anonymkode: ba8f5...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #56 Del Skrevet søndag kl 17:37 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du sier det er normalt å hoppe i møbler på besøk og la være å følge anmodninger om å la være, da antar jeg at det er normalt hjemme også. Anonymkode: 76076...dfa Står ikke et eneste sted det nei, men jeg har hatt mange mange barn på besøk Anonymkode: cc29c...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:43 #57 Del Skrevet søndag kl 17:43 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Står ikke et eneste sted det nei, men jeg har hatt mange mange barn på besøk Anonymkode: cc29c...6ee Da er det riktigere å si at det er normalt der foreldrene driter i å oppdra barna sine. Anonymkode: 76076...dfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:44 #58 Del Skrevet søndag kl 17:44 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, det er vanlig å ikke tenke så mye på hvor smulene lander ja. De sitter og spiser i mens de ser på ting, fokuset ligger et litt annet sted. Anonymkode: 7544e...f04 Det var ikke helt slik det skjedde, men nå tror jeg ikke at jeg klarer å forklare det noe bedre. Det var ikke smuler det var hele flak med potetgull over alt. Anonymkode: 4e0a8...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:34 #59 Del Skrevet mandag kl 18:34 AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 18.44): Det var ikke helt slik det skjedde, men nå tror jeg ikke at jeg klarer å forklare det noe bedre. Det var ikke smuler det var hele flak med potetgull over alt. Anonymkode: 4e0a8...7d8 Hva sa foreldrene når barna ble hentet? Anonymkode: 3df7c...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet mandag kl 18:45 #60 Del Skrevet mandag kl 18:45 Lås døren til soverommet og be de pelle seg ned fra sofaen hvis de ikke kan sitte på skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå