Gå til innhold

norske kvinner driter seg ut igjen

Gjest gardar

Anbefalte innlegg

Gjest camillo

Fint å ha evnen til å forstå at ikke alle er som en selv... :ler:

Nei, jeg kommer ikke til å kommentere svaret jeg får på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stell@
Fint å ha evnen til å forstå at ikke alle er som en selv... :ler:

Nei, jeg kommer ikke til å kommentere svaret jeg får på dette.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
kvinner og menn ER ulike. hvorfor ikke bare godta det en gang for alle??

Dette har du helt rett i - men du glemmer at det er store variasjoner innenfor samme kjønn også. Selv om DU har sex med hodet og følelser, så er det ikke dermed sagt at det er DET som er det riktige og det "ekte kvinnelige".

Det finnes også menn som ikke har ONS fordi de er avhengig av å ha følelser for dama de har sex med.

verden er ikke svart/hvit.... Folk er forskjellige, uavhengig av kjønn, og hvordan man velger å leve sitt sexliv, er og blir opp til den enkelte, UTEN at NOEN har noe med det....

Du eller andre har ingen rett til å kalle andre horer fordi om de har et annet sexliv enn hva du ville hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_solskinn_*

:ler:

Takk for aa ha forlenget livet mitt, som en vet forlenger jo en god latter livet.

Jeg maa ogsaa faa komme med en takk til hoeyere makter for at jeg har en noenlunde oppegaaende vennekrets. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann som har hatt 500 fitter i trynet, en kvinne med 500 pikker i munn. Her finnes ingen forskjell. De er "horer" begge to. Med det mener jeg, kvinnen er verken mer eller mindre horete enn mannen, og mannen er verken mer eller mindre horete enn kvinnen. Ergo: de er helt på lik linje. Den ene er ikke mer horete enn den andre.

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner oppfører seg som frigjorte luddere og prostituerte med en gang de kommer ut av Norges grenser. Kvalmt og ekkelt...og lite verdig. Ikke gode forbilder for våre barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Norske kvinner oppfører seg som frigjorte luddere og prostituerte med en gang de kommer ut av Norges grenser. Kvalmt og ekkelt...og lite verdig. Ikke gode forbilder for våre barn!

Regner med at du har alt på ditt tørre? *ikke kaste sten i glasshus..*

Mysan: meget bra skrevet! Helt enig med deg!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, for alle kvinner er jo sånn!, og når jeg er på harryturer i Sverige, da skal jeg love deg jeg opptrer som et frigjort ludder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Pene piker skal ikke drive med sånne ekkelheter og snuskete saker, Diktern... pene piker gjør det bare for å glede mannen sin og for å føre slekten videre, og mens mannen peiser på tenker de pene pikene på morgendagens gjøremål, for de liker ikke slikt, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
mens mannen peiser på tenker de pene pikene på morgendagens gjøremål, for de liker ikke slikt, må vite.

Det tror jeg stemmer. En gang tempoet var temmelig høyt kom min kjære plutselig på at vi måtte få fikset sentrifugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg stemmer. En gang tempoet var temmelig høyt kom min kjære plutselig på at vi måtte få fikset sentrifugen.

Det forklarer hvorfor det ikke blir gjort noe i huset før det kommer en kvinne. Altså ikke i dobbel betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmmm.... der ser du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...