Gå til innhold

norske kvinner driter seg ut igjen

Gjest gardar

Anbefalte innlegg

Gjest Binna
Så da kan vi trekke følgende konklusjon: 90% av gjesteinnleggene her kommer fra en mann/gutt som aldri får seg noe, er usikker der han sitter borthjemt i en krok på loftet til mamma og slenger skjellsord til kvinner på nettet.

90% av kvinneinnleggene handler om personangrep på denne taperen, istedenfor å kommentere substansen i åpningsinnlegget.

Noe som i og for seg ikke overrasker. Mystikken med norske kvinner er borte. Det er mer spennende med utenlandske, de er ikke like vulgære men sexy. Spanske griser kan få kose seg med de norske fjortisbærtene, så kan vi ordentlige menn heller kose oss med spanske kvinner.

Uff, jadda. Vi har avslørt deg forlengst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Så da kan vi trekke følgende konklusjon: 90% av gjesteinnleggene her kommer fra en mann/gutt som aldri får seg noe, er usikker der han sitter borthjemt i en krok på loftet til mamma og slenger skjellsord til kvinner på nettet.

90% av kvinneinnleggene handler om personangrep på denne taperen, istedenfor å kommentere substansen i åpningsinnlegget.

Noe som i og for seg ikke overrasker. Mystikken med norske kvinner er borte. Det er mer spennende med utenlandske, de er ikke like vulgære men sexy. Spanske griser kan få kose seg med de norske fjortisbærtene, så kan vi ordentlige menn heller kose oss med spanske kvinner.

Ah, du bitre, bitre mann.....

Du får dra til Thailand. Kanskje du greier å lure ei Thailandsk hore til å være "avsugingsmaskin" på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnegjest
Og du forsto ikke poenget?

Heng deg ikke opp i tallene her...poenget er vel at mannen som sier det ikke ønsker en kjæreste som har hatt seg med alle og enhver på en skikkelig ureflektert måte totalt blottet for moral.

Det må vel være lov uten at folk skal latterliggjøre det synspunktet.

Jo, men jeg lurer på hvor mange alle og enhver er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Heng deg ikke opp i tallene her...poenget er vel at mannen som sier det ikke ønsker en kjæreste som har hatt seg med alle og enhver på en skikkelig ureflektert måte totalt blottet for moral.

Men alikevel tar de ikke fem øre for å dra til Asia eller Russland og hente ei godt brukt dame derfra som de kan bokse rundt på og ha til hushjelp. Hmmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen mene dette om en liten anndel av det kvinnelige kjønn er helt greit. Dine meninger kan ingen kontrollere, MEN da bør du også mene det samme om MENN som oppfører seg akkurat likedan og av og til verre.

Om noen er så snæversynt at dem ser en dame og tar alle for å være lik,

sier mer om den som mener noen enn om kvinnekjønnet generelt.

Kan ikke være lette å leve et godt liv når en skal være så dømmende ovenfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Spanske griser kan få kose seg med de norske fjortisbærtene, så kan vi ordentlige menn heller kose oss med spanske kvinner.

Så det du egentlig sier er at du går på barnerov, men ikke greier å få napp der heller selv om du har all verdens godteri å lure dem med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare gjøre oppmerksom på at denne "gjest-Sofia" ikke er meg.

Forøvrig så har jeg "***" i syden men er ikke hore av den grunn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Man får i allefall ingen videre lyst til å stifte familie sammen med fremtidens norske kvinner. I tilegg kunne man risikere å fått en datter som hadde blitt samme tøs

Hadde jeg satt ei på tjukka og fått vite at det var en jentebaby hadde jeg presset henne til abort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får i allefall ingen videre lyst til å stifte familie sammen med fremtidens norske kvinner. I tilegg kunne man risikere å fått en datter som hadde blitt samme tøs

Hadde jeg satt ei på tjukka og fått vite at det var en jentebaby hadde jeg presset henne til abort

Slapp av! Det blir sikkert aldri noe på deg alikevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ikke dette er en fleip så er du en meget meget syk mann!!!!!

makan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Man får i allefall ingen videre lyst til å stifte familie sammen med fremtidens norske kvinner.

Du jeg tror den følelsen er svært gjensidig.

Hvem vil ha en blekfet nordmann når man kan ta seg en fyrrig spansk elsker. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uff og uff så vanskelig det er å være mann nå for tiden...

Nå som kvinnen er opplyst om at sex skal være bra for begge parter så blir det plutselig litt vanskeligere å få napp?

Og siden det fins lover i norge om voldtekt også?

Nei, best å dra til utlandet der slike ting ikke er oppdaget enda, så kan du jokke to-tre ganger inn og ut og få utløsningen du tydeligvis har ventet så lenge på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Oppblåsbare Barbara og oppblåsbare Jasmine er et godt alternativ for slike menn som ikke får seg noe: de på bygda og alle andre loosers uten erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den norske kvinne kan ikke annet enn å måtte tåle horestempelet når de opptrer slik. Fra før vet vi jo hvordan dere opptrer i syden - både i Spania og Helles oppfatter lokalbefolkningen norske kvinner som horer. Dere opptrer som syden-luddere

Det er nok desverre mye i dette

Det ble faktisk utgitt en norsk bok om dette på slutten av 1980-tallet med tittelen "Hore og madonna på kjørlighetensøy" avd Åshild Ulstup (med undertittelen: "en turistrapport fra Syden".)

Den er ganske så sjokkerende for de uinvidde. I følge Ulstrup er 2/3 av de norske ferierende på Kypros kvinner og det er ikke kun antikke monumenter de kommer for å oppleve

fra en dansk omtale av boka:

I denne lille og provokerende bog har Åshild Ulstrup sam-let indtryk fra skandinaviske kvinders sexeventyr med rigtigecypriotiske mænd. Bogen er interessant læsning. Og det tan-kevækkende består selvfølgelig ikke i pikante beskrivelser mel-lem frigjorte kvinder fra Norden og forvirrede unge, græskemænd. Interessant er det, når skandinaviske kvinder selv giverudtryk for, at deres søgen efter sex i Syden er en reaktion modligestillingen derhjemme. »Hjemme er mænd og kvinder sålige,« »hjemme går fyrene kedelige omkring og siger ikke no-get,« »det er inspirerende at blive sat pris på som kvinde,« - erudsagnene fra kvinderne. Det, kvinderne søger på Cypern, eralt det, de selv gennem årtier har bekæmpet derhjemme. Bemærkelsesværdig er også cyprioternes reaktion på charterturisterne. »Mændene i Skandinavien må være idioter,«siger en cypriotisk gut på 19 år. »Vi ville aldrig tillade kæresten at rejse alene på ferie. «Og ifølge hild Ulstrup medfører deskandinaviske kvinder frigjorte sexvaner et voldsomt pres påde lokale indbyggeres livsmønstre. Cypriotiske kvinder føler, at øen bliver invaderet af mennesker med fremmede og ube-hagelige skikke. Hvorfor? - spørger den lokale befolkning ufor-stående. »Pigerne fra Skandinavien ønsker ikke at tage noget alvorligt,« siger en cypriotisk mand.

http://www.libertas.dk/indhold/pdf/libertas15.pdf

http://www.samlaget.no/item.cfm?path=17,30&id=12241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Det var den boka jeg hadde planer om å lese, men aldri fikk lest det.

Nå har jeg aldri vært i syden jeg da. (Min høye alder til tross.)

Men utsnittet tar vel egentlig opp et godt poeng? Damene drar kanskje ikke i utgangspunktet for å ha sex, men for å føle seg mer feminine? Bli mer oppvartet, mer satt pris på?

Selv giftet jeg meg med den første fyren jeg traff som åpnet dører og dro frem stoler. :ler: Visst pokker klarer jeg å gjøre jobben selv, men det er søren så vanskelig å motstå en mann som varter deg opp.

I motsetning til de mennene vi nå har som sitter som prinsesser og venter på å bli sjekket opp. Eller det andre ytterpunktet som renner deg i senk som en dampveivals. :ironi:

Satt litt på spissen da. Men det er vel et poeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@
I hore f1 el. m1 (norr hóra) kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling, gatepike, prostituert; foreld: kvinne som driver hor

II hore v1 (norr hóra) drive hor

hor -et (norr hór) seksuelt forhold mellom en gift person og andre enn ektemaken (be)drive h- / seksuelt forhold som strider mot gjeldende moral, utukt

Hvem skal bestemme hva som er moralskt riktig med hensyn på sex? Hvem skla bestemme hvem man skal få ha sex med, og hvor mye? Er det så mye verre at kvinner ønsker å ha et sexliv, selv om de ikke er i et forhold? Hvem er det de skader, om begge parter er enige i å ha sex?

Hvorfor skla sex være så tabu når det kommer til kvinner, men mennene kan gjøre hva de vil fortsatt? Burde vi ikke ha kommet lengre?

Uansett blir det helt feil å kalle noen for hore, bare fordi de har sex. For en hore tar faktisk betalt for å ha sex.  ;)

Kutt ut med den preikinga om hvordan en hore defineres pr ordboka.

JA, en hore er etter ordboka en som tar seg betalt for sex, men pr samfunnets definisjon så er vi ikke det. Og sånn ER det bare. :ler:

Samfunnet bestemmer hva som er moralskt rett i forhold til sex. Sorry, men sånn er det bare (igjen ja).

Jeg også syns det er verre med kvinnfolk som puler i hytt og pine enn menn som gjør det.

hvorfor? jo, fordi vi kvinner ofte blir tent i våre tanker, og ikke "der nede" slik x-antall menn gjør.

Og derfor så tror jeg ei dame lettere blir kalt en hore, enn hva en mann gjør.

Er det ikke horete å la tankene ligge til side kun for å få seg et nyp? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...