Gå til innhold

norske kvinner driter seg ut igjen

Gjest gardar

Anbefalte innlegg

Gjest gardar

avsugingsmaskiner var det inntrykk jeg fikk da jeg så forsiden på Dagbladets magasin i dag med alle trutmunnene på forsiden

tittelen hadde kvinnelyst og handlet om kvinner og sex

den norske kvinne kan ikke annet enn å måtte tåle horestempelet når de opptrer slik. Fra før vet vi jo hvordan dere opptrer i syden - både i Spania og Helles oppfatter lokalbefolkningen norske kvinner som horer. Dere opptrer som syden-luddere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest melker
avsugingsmaskiner var det inntrykk jeg fikk da jeg så forsiden på Dagbladets magasin i dag med alle trutmunnene på forsiden

tittelen hadde kvinnelyst og handlet om kvinner og sex

den norske kvinne kan ikke annet enn å måtte tåle horestempelet når de opptrer slik. Fra før vet vi jo hvordan dere opptrer i syden - både i Spania og Helles oppfatter lokalbefolkningen norske kvinner som horer. Dere opptrer som syden-luddere

Jah! Alle kvinner drar til syden, hele tiden, og oppfører seg kun som luddere.

'Den norske kvinne' - det høres ut som en eller annen forening :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sofia_*

Jeg er kvinne på 34, og reagerer på akkurat det samme. Jeg ville ikke ha kalt alle norske kvinner horer av den grunn, det var barnslig og uintelligent sagt..

Men enig i prinsippet: jeg synes norske kvinner som stiller opp i media og ellers utenom media, på en løsaktig måte, snakker om blowjobs som om de var prostituerte, og i det hele tatt, viser skikkelig uanstendig oppførsel.

Det virker som om mange norske kvinner synes det er helt greit å gå halvnakne omkring, og tulle med alt som har med sex å gjøre. Høres ut som om mange sidestiller nakenhet, sex og blowjobs med det å gå i gudstjeneste eller å handle matvarer på Rema 1000: like casual alt sammen.

Hvor er våre verdier da? Og hva sier en slik usømmelig oppførsel om norsk media og norske journalister?

Journaløistene i dette landet gjør alt for å få oppmerksomhet..egnetlig skjer det veldig lite i Norge, så de kan ikke gjøre annet enn å finne opp nyheter, overdramatisere og spille på nakenhet og sex: det de ikke forstår er at folk ser dette, blir overforet på informasjon og sex og og lar være å kjøpe.

Media bør huske at de som roper "ulv, ulv" hele tiden får ikke oppmerksomhet. Det er overkill.

:roll::fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jah! Alle kvinner drar til syden, hele tiden, og oppfører seg kun som luddere.

'Den norske kvinne' - det høres ut som en eller annen forening :ler:

du må for all del ikke på noen måte ta til deg kritikken, men faktum er dette ryktet har norske kvinner selv opparbeidet

dere er gjennområtne svin som ikke fortjener respekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest møba
Høres ut som om mange sidestiller nakenhet, sex og blowjobs med det å gå i gudstjeneste

*oink* *oink* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe... Og hva skal vi kalle mannfolka som drar på sexturer til Asia? Å nei vent litt. Det blir vel ikke det samme antar jeg fordi det er vel synd på dem som må dra til Thailand for å få seg noe fordi alle norske kvinner "horer rundt" nede ved Middelhavet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest melker
du må for all del ikke på noen måte ta til deg kritikken, men faktum er dette ryktet har norske kvinner selv opparbeidet

dere er gjennområtne svin som ikke fortjener respekt

*kremt* Jeg er mann, da :sjenert:

Kan jeg og få være svin for det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg vil for min egen del ikke stifte familie med en kvinne som har hatt 15-30 forskjellige kuker i munnen

desverre gjelder dette faretruende mange kvinner under 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det er ikke rart at utlendinger oppfatter norske kvinner som horer

desverre har ikke norske kvinner noe vektlig motargument mot dette lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest melker
jeg vil for min egen del ikke stifte familie med en kvinne som har hatt 15-30 forskjellige kuker i munnen

Dette er jo en helt herlig debatt? :klappe:

For ordens skyld; hvor mange kuker kan du akseptere at hun har hatt i munnen før kvinnen er uaktuell som med-familiestifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofia, 34

Det forstår jeg godt!

Jeg synes også at mange norske kvinner (og menn) tar alt for lett på dette med nakenhet og sex, det virker ikke som om ordet bluferdighet eksisterer her til lands. Greit at det er naturlig, men det betyr ikke at man skal vrenge av seg klærne til enhver tid uten å blunke.

Muslimenes burka og slør blir for drøyt, men vår norske "blotting" av alt det intime blir også 2much.

Antall sexpartnere sidestilles med antall tannbørster...de kaller det "pulevenner", "knullekompiser" osv., som om de snakket om bruktbiler.

Noe er galt. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Dette er jo en helt herlig debatt? :klappe:

For ordens skyld; hvor mange kuker kan du akseptere at hun har hatt i munnen  før kvinnen er uaktuell som med-familiestifter?

Og du forsto ikke poenget?

Heng deg ikke opp i tallene her...poenget er vel at mannen som sier det ikke ønsker en kjæreste som har hatt seg med alle og enhver på en skikkelig ureflektert måte totalt blottet for moral.

Det må vel være lov uten at folk skal latterliggjøre det synspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest melker
Det forstår jeg godt!

Jeg synes også at mange norske kvinner (og menn) tar alt for lett på dette med nakenhet og sex, det virker ikke som om ordet bluferdighet eksisterer her til lands. Greit at det er naturlig, men det betyr ikke at man skal vrenge av seg klærne til enhver tid uten å blunke.

Muslimenes burka og slør blir for drøyt, men vår norske "blotting" av alt det intime blir også 2much.

Antall sexpartnere sidestilles med antall tannbørster...de kaller det "pulevenner", "knullekompiser" osv., som om de snakket om bruktbiler.

Noe er galt.  :overrasket:

Hmmjaa, men du har fått med deg at skjørtelengden er på vei oppover, og at bare mager er 'ut' i motekretser?

Jeg er ellers glad for at du synes burka er 'for drøyt'. Selv ville jeg brukt sterkere ord, men du er tross alt kvinne og må få lov å bestemme telt-typen selv.

Tror forøvrig du må ta en pause fra sex-forumet her, det virker som om dette stedet, eller evt. dette, kan være et godt tidsfordriv.

Husk at ingen av oss har godt av å tenke for mye på sex... ja, du sier det jo selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg syns ikke det trådstarter skriver stemmer i det hele tatt med inntrykket jeg får av kvinnelige kjendiser. Noen glamour modeller har vel et slikt image, men ikke resten?

Endret av chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...