Gå til innhold

Teller kalorier for første gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
sminkebord skrev (35 minutter siden):

Synes ikke det er så slitsomt når jeg bruker lifesum for eksempel. Spiser man for eksempel det samme til frokost hver dag, kommer det opp som forslag. Eneste som kan være litt styrete er å veie maten, vanskelig når man er på farten for eksempel😅 Eneste er vel at jeg kan bli litt vel opphengt i kaloriene, men det er iallfall sikkert og visst at det fungerer. Lykke til!

Altså har du telt kalorier i flere omganger. 

Da fungerer det vel ikke? 

Anonymkode: 69738...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Altså har du telt kalorier i flere omganger. 

Da fungerer det vel ikke? 

Anonymkode: 69738...4cb

Hva er det jeg skriver i dette innlegget som får deg til å tenke at jeg har telt kalorier i flere omganger, og at det ikke fungerer? Det stemmer imidlertid at jeg har hatt flere perioder der jeg teller kalorier, men det er fordi når jeg mister motivasjon driter jeg i hele lifesum og spiser det jeg vil. Jeg har gått ned mange kg ved hjelp av å telle, men poenget er vel at det er velkjent fakta at kaloriunderskudd hjelper for å gå ned i vekt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sminkebord skrev (13 timer siden):

Hva er det jeg skriver i dette innlegget som får deg til å tenke at jeg har telt kalorier i flere omganger, og at det ikke fungerer? Det stemmer imidlertid at jeg har hatt flere perioder der jeg teller kalorier, men det er fordi når jeg mister motivasjon driter jeg i hele lifesum og spiser det jeg vil. Jeg har gått ned mange kg ved hjelp av å telle, men poenget er vel at det er velkjent fakta at kaloriunderskudd hjelper for å gå ned i vekt. 

Den kommentaren er i flere diskusjoner. Helt teit kommentar, enten noen som sier det for å irritere/trolle eller som selv tror de har sett lyset for kaloritelling. Du sa absolutt ikke det og vedkommende som kommenterte er bare teit. 

Anonymkode: dcfc0...1b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...