AnonymBruker Skrevet 5. januar #41 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker alle oppegående menn(esker) er feminister, jeg. Hadde aldri orka å date (og langt mindre være kjæreste med en) fyr som hadde misforstått hva feminisme var og i tillegg var opphengt i å mislike feminisme. Det er bare for rart. Anonymkode: 066d5...2d9 På samme måte så ville jeg være skeptisk til å være kjæreste med en kvinne som deg som har misforstått hva feminisme er og i tillegg er opphengt i å debattere slike definisjoner i en tråd om menns preferanser. Det er bare for rart. Nå skal vi aldri date hverandre, så det går antageligvis helt fint 🙂 Anonymkode: e9bc9...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #42 Del Skrevet 5. januar Menn som omtaler PMS som "usexy",om om det er noe man velger selv å ha.. Usexy med mensen også,kanskje? Anonymkode: 63e22...5f1 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #43 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn som omtaler PMS som "usexy",om om det er noe man velger selv å ha.. Usexy med mensen også,kanskje? Anonymkode: 63e22...5f1 PMS er ikke problemet i seg selv, men klarer de ikke regulere seg selv så det det går ut over mannen, så er det et stort problem Anonymkode: 7dabe...e5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #44 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På samme måte så ville jeg være skeptisk til å være kjæreste med en kvinne som deg som har misforstått hva feminisme er og i tillegg er opphengt i å debattere slike definisjoner i en tråd om menns preferanser. Det er bare for rart. Nå skal vi aldri date hverandre, så det går antageligvis helt fint 🙂 Anonymkode: e9bc9...321 Nettopp. her var det spørsmål om hva MENN synes var mest turn off, ikke hva kvinner synes. Mye anonyme svar her, men utvilsomt en del kvinner som har svart her ut i fra svarene? For øvrig tror jeg det er kvinnene selv som setter definisjonen på hvordan de skal se ut for å være turn on. Akkurat som motepolitiet er en selvjustis når det gjelder klesveien. Anonymkode: 30230...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #45 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Menn som omtaler PMS som "usexy",om om det er noe man velger selv å ha.. Usexy med mensen også,kanskje? Anonymkode: 63e22...5f1 Mensen er strengt tatt usexy, ja. Anonymkode: e9bc9...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #46 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner ei i slutten av femtiåra, stinker røyk, rusten stemme, flekker på flere tenner etter alt for mye rødvin hver kveld. Anonymkode: 30230...82c Sikkert pen. Anonymkode: 5feab...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #47 Del Skrevet 5. januar Kvinnfolk som tror de er kule i måten de er på. Anonymkode: 25b2e...e11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 5. januar #48 Del Skrevet 5. januar Damer som er avhengige av sosiale medier. Nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #49 Del Skrevet 5. januar DeLorean skrev (2 minutter siden): Damer som er avhengige av sosiale medier. Nei takk! 👍 Godt poeng. Blir ikke mange å velge mellom her til slutt? Anonymkode: 30230...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 5. januar #50 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinnfolk som tror de er kule i måten de er på. Anonymkode: 25b2e...e11 - Tøffen-dask damer(barske i kjeften.) og tatoveringer.. Henger ofte sammen. - Nappede + tegnede øyenbryn. - Duck face - Barbert mus.(kjempe turn-off for meg, må bare ta på meg buksa igjen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #51 Del Skrevet 5. januar Sjalusi. En som tillater seg å forsøke å kontrollere hvem jeg omgås. Sjalusi=usikkerhet=turn off Tatoveringer Politisk blå røyk Opptatt av å krangle om feminisme Silikon, fillers etc Anonymkode: aa4e5...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #52 Del Skrevet 5. januar PITTY skrev (4 minutter siden): - Barbert mus.(kjempe turn-off for meg, .) Glemte den. Glattbarbert underliv er på «turn off» lista. Harry og uhygienisk. Anonymkode: aa4e5...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #53 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): På samme måte så ville jeg være skeptisk til å være kjæreste med en kvinne som deg som har misforstått hva feminisme er og i tillegg er opphengt i å debattere slike definisjoner i en tråd om menns preferanser. Det er bare for rart. Nå skal vi aldri date hverandre, så det går antageligvis helt fint 🙂 Anonymkode: e9bc9...321 Dette er så spot on som du får det. Kvinner som er feminister og kun ser en side av en sak er spot on. Klimafanatikere som også bare ser en side av en sak er og veldig turn off. Anonymkode: b90bd...d00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #54 Del Skrevet 5. januar - Overvekt - Utrent dvask eller for tynn kropp - Hengepupper - Latskap - Mannsfiendtlige holdninger - Overvurderer egen verdi som partner - Stemmer SV/Rødt - Arrogant - Angst, negativitet og egenforskyldt depresjon Anonymkode: 5cb63...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. januar #55 Del Skrevet 5. januar (endret) Kvinnfolk som stemmer grønt er feminister osv (Batikkhekser) liker de som gir meg en klem selv om jeg har olje i fjeset Endret 5. januar av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #56 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kvinnfolk som tror de er kule i måten de er på. Anonymkode: 25b2e...e11 Den krever nesten mer inngående forklaring. Hva menes her? De Kjepphøye? Overlegne? Morsomme? Høylydte? Sarkastiske? Moteløvene? Bedreviterne? Anonymkode: c0081...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #57 Del Skrevet 5. januar Jeg vil gjerne påpeke at som mann så kunne jeg ha datet en kvinne som stemte på de fleste partier. Jeg vil aldri stemme Rødt selv (langt derifra), men jeg ser lett for meg at jeg kunne leve fint sammen med ei som gjorde det. Viktigere enn partitilhørighet er at hun kan snakke sivilisert om saker og akseptere at vi er uenig. Dette som motsats til de mange mennene her inne som ikke kunne være sammen med en kvinne som stemmer grønt, rødt, SV eller blått. Anonymkode: e9bc9...321 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #58 Del Skrevet 5. januar Maskara som klumper seg...yuck! Anonymkode: fcf47...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #59 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg vil gjerne påpeke at som mann så kunne jeg ha datet en kvinne som stemte på de fleste partier. Jeg vil aldri stemme Rødt selv (langt derifra), men jeg ser lett for meg at jeg kunne leve fint sammen med ei som gjorde det. Viktigere enn partitilhørighet er at hun kan snakke sivilisert om saker og akseptere at vi er uenig. Dette som motsats til de mange mennene her inne som ikke kunne være sammen med en kvinne som stemmer grønt, rødt, SV eller blått. Anonymkode: e9bc9...321 Som mann skjønner jeg ikke denne politiske preferansen på motsatt kjønn, så fremt de ikke er ekstrempolitiske ala Thunberg. Bryr meg midt på ryggen om kvinnen jeg dater stemmer rødt, grønt, gult eller blått. Anonymkode: 59f5d...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #60 Del Skrevet 5. januar Om hun regelmessig har uforpliktende sex er det en av de største turn-offsa for meg. Jeg definerer regelmessig som mer enn to-tre ONS i året. Anonymkode: dd34d...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå