AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:38 #1 Del Skrevet søndag kl 00:38 Så langt unna at man må overnatte når man først drar? Anonymkode: 71e8a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 00:44 #2 Del Skrevet søndag kl 00:44 Mine foreldre pleide å besøke meg hver sommer, en til to uker av gangen. De leide seg da en leilighet eller på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet søndag kl 00:45 #3 Del Skrevet søndag kl 00:45 En gang i året ca, gjerne i august rundt skolestart. Hjelper «barnet» øonomisk alik at han kan komme hjem oftere. Mer tungvindt å besøke han da vi må bo på hotell da. Han bor på liten hybel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:49 #4 Del Skrevet søndag kl 00:49 Jeg har et barn i utlandet, flyttet på sensommeren. Så langt har vi vært på besøk 3 ganger. Nå er h*n hjemme på juleferie og vi blir med en liten svipp når h*n reiser tilbake igjen.. Men om dette blir frekvensen på besøk fremover, det vet jeg ikke helt. Anonymkode: 09a37...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:29 #5 Del Skrevet søndag kl 11:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har et barn i utlandet, flyttet på sensommeren. Så langt har vi vært på besøk 3 ganger. Nå er h*n hjemme på juleferie og vi blir med en liten svipp når h*n reiser tilbake igjen.. Men om dette blir frekvensen på besøk fremover, det vet jeg ikke helt. Anonymkode: 09a37...682 Hvilket utland er dette? Tror det blir færre som studere ute nå med den svake kronekursen. Anonymkode: c3984...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet søndag kl 11:32 #6 Del Skrevet søndag kl 11:32 (endret) Første utenlandsopphold-3 ganger pr år, og så kom h*n hjem ca det samme. Nå er det litt mindre, så to ganger pr år. Endret søndag kl 11:33 av Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:37 #7 Del Skrevet søndag kl 11:37 Jeg og min bror studerer i Oslo langt borte fra våre foreldre (stavanger). De pleier besøke oss 2-3 ganger i året. Da leier de leilighet i 1 ukes tid eller 3-4 netter på hotell. De pleier komme i høst / vinterferie + 1 helg en gang i løpet av året. Ellers pleier de dekke litt av utgiftene vi har med hjemreise. Anonymkode: 0c913...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:49 #8 Del Skrevet søndag kl 11:49 Har en som studerer i Oslo. Vi bor i Trondheim. Vi betaler hjemreise som er jul, sommer og en gang til. Også er vi på besøk en gang i året på vår eller høst. Anonymkode: 38918...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:05 #9 Del Skrevet søndag kl 14:05 Han er her i alle ferier - vi betaler reise hjem. Vi er hos han ca hver 4-6 uke. Anonymkode: 337a7...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:33 #10 Del Skrevet søndag kl 16:33 Ca en helg hver mnd. Anonymkode: 8b6ac...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:22 #11 Del Skrevet mandag kl 16:22 Datteren min kommer selv hjem alle ferier og ca en gang hver halvannen mnd. utenom det. vi besøker henne ca to-tre ganger i året. Anonymkode: 8cf87...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå