AnonymBruker Skrevet i går, 00:38 #1 Del Skrevet i går, 00:38 Så langt unna at man må overnatte når man først drar? Anonymkode: 71e8a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 00:44 #2 Del Skrevet i går, 00:44 Mine foreldre pleide å besøke meg hver sommer, en til to uker av gangen. De leide seg da en leilighet eller på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet i går, 00:45 #3 Del Skrevet i går, 00:45 En gang i året ca, gjerne i august rundt skolestart. Hjelper «barnet» øonomisk alik at han kan komme hjem oftere. Mer tungvindt å besøke han da vi må bo på hotell da. Han bor på liten hybel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:49 #4 Del Skrevet i går, 00:49 Jeg har et barn i utlandet, flyttet på sensommeren. Så langt har vi vært på besøk 3 ganger. Nå er h*n hjemme på juleferie og vi blir med en liten svipp når h*n reiser tilbake igjen.. Men om dette blir frekvensen på besøk fremover, det vet jeg ikke helt. Anonymkode: 09a37...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #5 Del Skrevet i går, 11:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har et barn i utlandet, flyttet på sensommeren. Så langt har vi vært på besøk 3 ganger. Nå er h*n hjemme på juleferie og vi blir med en liten svipp når h*n reiser tilbake igjen.. Men om dette blir frekvensen på besøk fremover, det vet jeg ikke helt. Anonymkode: 09a37...682 Hvilket utland er dette? Tror det blir færre som studere ute nå med den svake kronekursen. Anonymkode: c3984...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet i går, 11:32 #6 Del Skrevet i går, 11:32 (endret) Første utenlandsopphold-3 ganger pr år, og så kom h*n hjem ca det samme. Nå er det litt mindre, så to ganger pr år. Endret i går, 11:33 av Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #7 Del Skrevet i går, 11:37 Jeg og min bror studerer i Oslo langt borte fra våre foreldre (stavanger). De pleier besøke oss 2-3 ganger i året. Da leier de leilighet i 1 ukes tid eller 3-4 netter på hotell. De pleier komme i høst / vinterferie + 1 helg en gang i løpet av året. Ellers pleier de dekke litt av utgiftene vi har med hjemreise. Anonymkode: 0c913...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:49 #8 Del Skrevet i går, 11:49 Har en som studerer i Oslo. Vi bor i Trondheim. Vi betaler hjemreise som er jul, sommer og en gang til. Også er vi på besøk en gang i året på vår eller høst. Anonymkode: 38918...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:05 #9 Del Skrevet i går, 14:05 Han er her i alle ferier - vi betaler reise hjem. Vi er hos han ca hver 4-6 uke. Anonymkode: 337a7...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:33 #10 Del Skrevet i går, 16:33 Ca en helg hver mnd. Anonymkode: 8b6ac...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Datteren min kommer selv hjem alle ferier og ca en gang hver halvannen mnd. utenom det. vi besøker henne ca to-tre ganger i året. Anonymkode: 8cf87...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå