Jadaomatte Skrevet søndag kl 16:08 #21 Del Skrevet søndag kl 16:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke en forventning om å skifte pleier, men heller at jeg spør om hjelp til det og hun ikke orker. Og da spurte jeg en gang. Det er vel mer det at jeg føler meg skuffet over at når vi er her så viser hun ikke interesse for barnet, er litt lek i 2 min for resten av dagen ikke vise noe mere. Så blir jeg skuffet når jeg ser hvor mye hun duller og ordner med de andre barnebarna. Er et halt år til neste gang vi evt kommer igjen. Også er det det at når vi har vært her har hun bare jobbe og den ene dagen hun hadde fri skulle hun heller på date. TS Anonymkode: 8b8e6...09f Du har en spesiel mor, dette er rart. Må være ekstra sårende når hun duller med de andre barnebarna og ikke ditt barn. Å gjøre sånn forskjell. Jeg skjønner godt du er lei deg. Jeg hadde nok droppet det neste besøket, hun interesserer seg ikke alikevel. Har du blitt urettferdig behandlet som liten, har hun vært distansert fra deg? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå