AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:44 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:44 Er det normalt å kjenne på dette i begynnelsen? Jeg og min har vært sammen i en mnd, samtidig ble også hans to bestevenner sammen med to. Nå har det ene forholdet rykt, vi holder oppe blomstringen enda. Kan det være en slags planlagt greie eller er jeg tullete? Han vil se meg hele tiden og skal møte de nye "svigers" neste uke. Anonymkode: 5f91d...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:45 #2 Del Skrevet i går, 00:45 Her ville jeg ikke overtenkt noe. Jeg hadde selv sånne bekymringer etter noen måneder med min, fordi en kollega ble dumpet av sin samboer, men det var helt tullete for nå vet jeg at min samboer ser for seg en lang fremtid med meg. Kos deg, så skal du se at forholdet vil vare. Men det er viktig at dere faktisk passer sammen. Mange forhold ryker fordi folk rett og slett ikke passer sammen. Like verdier og holdninger er grunnmuren. Dere trenger ikke være like på alt, men akkurat det er veldig viktig. Lykke til med kjærligheten❤️ Anonymkode: 864b8...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:56 #3 Del Skrevet i går, 00:56 Jeg ville ikke tenkt så mye på det. Selv har jeg vært gift i over 20 år. Jeg har det fint men er fremdeles ikke sikkert på om der kommer til å vare evig. Men nyter det så lenge det varer og har det fint. Og tar det slutt så vil jeg nok mest være glad for det som har vært, istedenfor å være bitter for at det tok slutt. Anonymkode: b4b29...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #4 Del Skrevet i går, 08:55 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her ville jeg ikke overtenkt noe. Jeg hadde selv sånne bekymringer etter noen måneder med min, fordi en kollega ble dumpet av sin samboer, men det var helt tullete for nå vet jeg at min samboer ser for seg en lang fremtid med meg. Kos deg, så skal du se at forholdet vil vare. Men det er viktig at dere faktisk passer sammen. Mange forhold ryker fordi folk rett og slett ikke passer sammen. Like verdier og holdninger er grunnmuren. Dere trenger ikke være like på alt, men akkurat det er veldig viktig. Lykke til med kjærligheten❤️ Anonymkode: 864b8...ebe Ja vi er veldig like på personligheten men han er mye mer utadvent eller ivrig på ågjøreting, men jeg blir med. Så han drar meg med på ting som jeg aldri har gjort eller tenkt på før. Det er litt gøy. Han er ekstremt ekstranett og veldig opptatt av det også. Takk, det ser lovende ut. Virker som vi fyller hverandres behov❤️ Anonymkode: 5f91d...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå