AnonymBruker Skrevet 4. januar #21 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har helt rett i at kvinner ikke er en homogen gruppe, og at menn har ulike preferanser. Mitt mål var å påpeke generelle tendenser i datingmarkedet som mange kvinner ikke ser selv. Anonymkode: 01c35...4ba Med andre ord, du tror kvinner ikke er særlig oppvakte. Du maler deg inn i et hjørne nå. Som sagt, de holdningene du har vist gjennom store deler av svarene dine er nettopp holdninger kvinner forsøker å unngå hos menn. Anonymkode: db08b...f79 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #22 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): DET ER IKKE UTSEENDET SOM BETYR NOE! Hvem orker være dammen med verdens vakreste menneske så lenge personligheten er rævva? Bare overfladiske nek. Det er personligheten som betyr noe, og da er det ett fett om dama eller mannen er overvektig, normalvektig, slank eller en hva nå enn som ligger i mellom. Anonymkode: d64b9...279 Dette underforumet er opplagt tett befolket av - mannlige - overfladiske nek. Og det sier jeg, som mann. Anonymkode: da783...578 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #23 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forståelig og viktig perspektiv! Jeg er helt enig i at ekte kjærlighet og dype forbindelser er essensielle i et forhold. Mitt poeng var ikke å redusere romanse til utseende alene, men å påpeke at kvinner ofte har en fordel i datingmarkedet når det gjelder å bli lagt merke til. Dette betyr ikke at relasjoner bør baseres kun på det ytre, men at begge parter kan dra nytte av å være mer proaktive i å søke hverandre opp. Ekte kjærlighet handler selvfølgelig om mye mer enn fysisk tiltrekning. Det handler om felles verdier, interesser, kommunikasjon og emosjonell tilknytning. Mitt håp er at ved å være mer initiativrike, kan både menn og kvinner øke muligheten for å finne slike dype forbindelser. Det er viktig at begge parter føler seg sett og verdsatt for den de er, både innvendig og utvendig. Anonymkode: 01c35...4ba Da skjønner jeg deg bedre, selv om det gjelder for alle og ikke bare normalvektige. Vet ikke hvorfor du retter det mot oss. Kommer aldri til å gå bort til en fremmed, men har og vil sikkert igjen prøve meg om det er bekjentskap der og kjemi. Anonymkode: a2da3...af1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #24 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette underforumet er opplagt tett befolket av - mannlige - overfladiske nek. Og det sier jeg, som mann. Anonymkode: da783...578 Det er virkelig det. Anonymkode: a2da3...af1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5. januar #25 Del Skrevet 5. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da tolker du det negativt ang dette med fatshaming og at kvinner er dum og urimelige. Tror veldig mange menn her på formuet er enig med meg i at kvinner bør tørre å prøve seg. Poenget mitt er at dere har så mange muligheter ved å tørre å prøve, istedenfor å bli skuffet over menn på tinder som bare er ute etter sex, der dere blir skuffet (som veldig mange tråder her handlet om). Anonymkode: 01c35...4ba Enig i at folk bør ta initiativ til og gi innsats angående hva de ønsker i livet, og tinder synes jeg de fleste kvinner og menn gjør best i å slette når de blir frustrert av det. Mange kvinner prøver seg, og mange kvinner sørger også for å bli sjekket opp av mannen de ønsker kontakt med. Det er jo velkjent at mange menn foretrekker å være dem som jakter, så kvinnelist brukes hyppig av kvinner for å sette i gang ting. Kvinner er ikke så passive som du fremstiller kvinner. Kvinner både sjekker opp og sørger for å bli sjekket opp. Menn som ikke opplever slikt må kanskje kikke litt på egen fremtoning. Det må kvinner også, så definitivt. Du maler ikke noe positivt bilde av kvinner om du er bevisst på det eller ikke, og alle har sine kamper. Å være kvinne har definitivt sine utfordringer også. Vi er ikke i hopetall bortskjemte prinsesser som ikke gidder å gå for deg vi ønsker. Vi står på vi også, og får dritt og skuffelser på veien vi også. Menn i dette landet er dessuten i snitt mer overvektige enn kvinner, og at eneste krav menn har er at kvinner er normalvektige er bare tull. At det er et krav alle menn har er også tull. Igrunnen synes jeg innlegg ditt var mest tull alt i alt. Endret 5. januar av Trolltunge 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 5. januar #26 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvor interessert er kvinner - hvis de tenker seriøse forhold - i menn som vil forakte dem hvis de etter å ha båret frem barn, eller av andre årsaker i fremtiden ikke er like slanke lenger? Jeg mener, det er kanskje legitimt å ha en preferanse for normalvektige, men hvor mange av mennene som er kompromissløse på dette i en datingfase vil takle det fint om hun 10 år senere har en annen og større kropp? Anonymkode: da783...578 I dont care . Har uansett null interesse av de som bare ser meg som en kropp / kg . Man vet jo aldri hvordan folk utvikler seg , hverken mentalt eller fysisk . Evnen til å gå videre hvis ting ikke passer , eller folk viser seg mentalt forkrøplet er uansett til stede i meg . Kilo og utseende er totalt uinteressant . Umulig å planlegge sånt . Men går man for en god og interessant personlighet , slipper man det uinteressante ( og forbigående ) kropp&utseende hysteriet 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #27 Del Skrevet 5. januar 0/10, for et fordummende innlegg. Hvis du sier dette fordi du selv aldri blir forsøkt sjekket opp TS, så er det ikke pga utseendet til kvinnene du aldri blir sjekket opp, det er holdningene dine, kvinnesyn ditt og hvor dum du klarer å fremstille deg. Anonymkode: 945e4...fe3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #28 Del Skrevet 5. januar Det er ikke så lett da. Har en venninne som er normalvektig, det har hun alltid vært. Hun er nå 46 år, har aldri vært i forhold, aldri hatt sex. Har kysset en mann, men da var både han og hun så fulle, at det husker hun nesten ikke. Og hun har prøvd. Da vi var unge gikk vi mye ut, var bare en eneste mann som sjekket henne opp. Så har hun møtt noen gjennom skole, fritidsaktivitet, som hun har fått følelser for, og bedt ut. Ene mannen lo av henne. Mens jeg som har vært både normalvektig og overvektig, blir fortsatt sjekket opp da jeg er overvektig. Anonymkode: ffc86...2cb 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #29 Del Skrevet 5. januar «Normalvektig» Kvinner som har selvtillit prøver seg gjerne på en de liker, om de kjenner at det er interesse fra mannen. Det er også mange kvinner i alle vektklasser (tynn, middels, lubben, tykk) som er usikre - selv om det ikke ser sånn ut for deg. Anonymkode: 685e7...89d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så lett da. Har en venninne som er normalvektig, det har hun alltid vært. Hun er nå 46 år, har aldri vært i forhold, aldri hatt sex. Har kysset en mann, men da var både han og hun så fulle, at det husker hun nesten ikke. Og hun har prøvd. Da vi var unge gikk vi mye ut, var bare en eneste mann som sjekket henne opp. Så har hun møtt noen gjennom skole, fritidsaktivitet, som hun har fått følelser for, og bedt ut. Ene mannen lo av henne. Mens jeg som har vært både normalvektig og overvektig, blir fortsatt sjekket opp da jeg er overvektig. Anonymkode: ffc86...2cb Samme greia her. Har man stygt ansikt og/eller tynt, pistrete hår, så får man ingen oppmerksomhet. Anonymkode: 42801...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 5. januar #31 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): En ting jeg som mann lurer på er hvorfor dere kvinner som er normalvektige ikke prøver dere på menn? Jeg vil tro at deres odds er veldig store for å få et ja. Anonymkode: 01c35...4ba Tja, for min del er det to ting - jeg orker ikke skuffelsen når han åpner munnen og ræl kommer ut slik som resten av innlegget selv om "odds er veldig store for å få et ja" 🙅♀️ det er liksom så mye mer som er viktig enn ett "ja" 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #32 Del Skrevet 5. januar Jeg har sjekket opp menn mange ganger, inkl samboeren min. Helt uavhengig av vekta. Anonymkode: b1f73...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #33 Del Skrevet 5. januar Tja. Her inne postes det jevnlig om at menn foretrekker kvinner som er lett undervektige. Samtidig som kvinnekropper med timeglassfigur, som for meg ser veldig normalvektige ut, ofte omtales som lubben, småfeit eller overvektig. Selv har jeg en bmi ganske dønn på 20, men med tanke på at jeg jevnlig blir fortalt at jeg er for feit for dere fordi jeg ikke har kropp som en supermodell, så tror jeg faktisk ikke at jeg gidder noe initiativ, altså. Tror egentlig ikke jeg gidder menn heller, siden jeg synes jeg er passe i mine øyne, og jeg ikke trenger noen i livet som drar meg ned og får meg til å se feil med meg selv jeg ikke visste jeg hadde. Anonymkode: e92d2...a0a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #34 Del Skrevet 5. januar Hmm, jeg er mann som er sammen med en kvinne som er "normalvektig". Det merkelige er jo at hun var den som spurte meg ut? Dette må jo bety at de faktisk gjør dette om de intresserte nok eller hva ts? Anonymkode: 1c770...b0a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 5. januar #35 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): En ting jeg som mann lurer på er hvorfor dere kvinner som er normalvektige ikke prøver dere på menn? Jeg vil tro at deres odds er veldig store for å få et ja. Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste ved å tro at det kun er mannen som skal legge an på dere. Dere har en kjempefordel sammenlignet med menn på markedet. I dagens datingverden har kvinner ofte muligheten til å tiltrekke seg menn ganske enkelt ved å vise interesse, og dere får som regel det dere ønsker, så lenge dere ikke er overvektige. Det eneste jeg ser spesielt på forumet her, er at menn har et krav om at dama ikke må være feit, for det synes de fleste her ikke er noe kjærestemateriale. Og det er jo et krav som er opp til dere selv å gjøre noe med. Kvinnene her er veldig opptatt av at menn ikke skal være lave, ikke ha for stor eller for liten penis, ikke ha barn med flere kvinner, ikke være uføre, og ikke drive med hobbyer som dreper dyr som jakt og fiske osv. Kvinner har ofte ikke behovet for å jakte etter en mann, fordi de allerede er i en posisjon hvor de kan velge blant mange potensielle partnere. Dette gir dere en unik mulighet til å ta det første steget og initiere kontakter med menn dere er interessert i. Ved å gjøre dette, kan dere ikke bare øke sjansene for at menn finner kjærlighet, men også åpne for muligheten til å møte menn dere ellers kanskje ikke ville hatt anledning til. Anonymkode: 01c35...4ba Vil jeg ha en mann som ser på meg og tenker «hun er normalvektig så da er livet bra»? Nei. Jeg vil ha en mann som er glad i meg, som bryr seg om meg, som er engasjert og støttende i mitt liv, som ser gode kvaliteter i meg, som trives i mitt selskap. Utover det så er jeg lei av at menn som sier tull som «kvinner kan velge mellom mange potensielle partnere». Noen kvinner kan det, men det gjelder ikke alle. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 5. januar #36 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva mener du? Om jeg tolker svaret ditt rett vil du ikke ha menn som ikke liver overvektige kvinner? Det jeg sa var at kvinner som er normalvektige (som gj.snittet er) må tørre å prøve seg, fordi dem har masse muligheter dem kanskje ikke er klar over engang. Anonymkode: 01c35...4ba Jeg er over 30 år og om jeg skal høre på menn på forumet her så burde jeg vært utstilt på et museum for jeg er urgammel 😌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 5. januar #37 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hmm, jeg er mann som er sammen med en kvinne som er "normalvektig". Det merkelige er jo at hun var den som spurte meg ut? Dette må jo bety at de faktisk gjør dette om de intresserte nok eller hva ts? Anonymkode: 1c770...b0a Jepp. Mange kvinner spør ut menn som de er interessert i😌 er det en god mann som de vil satse på så lar de han ikke forsvinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 5. januar #38 Del Skrevet 5. januar Pippi Lotta skrev (11 timer siden): Så menn på tinder vil bare ha sex, men "prøver" jeg meg på en mann på gata så vil han gifte seg mener du? Det tror du vel ikke på selv en gang.... Dette var veldig mange ord, bare for å fatshame. Veldig enig med det du sier her. 😊 Det fremstår som en veldig merkelig konklusjon. Tenker menn også kjenner på at om de liker henne, så lar de da henne ikke forsvinne 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #39 Del Skrevet 5. januar Skjønte ikke den med normalvektig.. Men vil kaste inn en brannfakkel 😁 Jeg har stort sett vært den som har tatt initiativ til sjekking/forhold, og jeg har alltid fått den jeg har sjekket opp. Men, når de så har blitt sammen med meg, så har jeg ikke nødvendigvis vært den rette for dem. Min erfaring er at menn som tar initiativ til en kvinne de virkelig faller for (altså ikke bare vil ha sex med, men virkelig er forelsket i), det er forhold som er bedre. Menn forelsker seg ikke så ofte, men når de gjør det vil de gjøre alt for kvinnen. Et eksempel på en eks jeg sjekket opp var at han synes jeg var hot, men han brukte lang tid på å bli glad i meg. Det var mye drama i forholdet, og jeg følte aldri at han ga 100 %. Det endte med at han klinte med noen andre på sydentur, og senere var han utro. Det ble slutt. Senere vet jeg han falt pladask for en jente, og de er fortsatt i et lykkelig forhold. Anonymkode: ed5e3...3dd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #40 Del Skrevet 5. januar Jeg er normalvektig og pen, men jeg gidder ikke bruke tid på å prøve meg på menn når det er så mye rare menn der ute. Jeg trenger ingen mann heller så hvis jeg skulle blitt sammen med en så måtte han vært en meget oppegående mann, og det er ikke ofte jeg møter slike menn. Anonymkode: cc8f1...110 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå